14:50 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ممنوع

صادرات مداد و دفتر مشق آزاد شد
نماد برتر - صادرات مداد و دفترچه مشق که از میانه سال ۱۳۹۷ ممنوع شده بود، در پی شیوع ویروس کرونا، مصرف نشدن این محصولات در داخل و دپو شدن در انبارها، آزاد شد.
بیت‌کوین بر سر دوراهی رشد یا ریزش!
نماد برتر - تردید معامله گران در مسیر اتی بیتکوین باعث رقم خوردن روز پرنوسانی برای این رمزارز شد.
هیچ پروتکلی را نقض نکردیم
نماد برتر - وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد: تا کنون به هیچ وجه پروتکل‌ بهداشتی را در زمینه مقابله با ویروس کرونا نقض نکرده‌ایم و با هر کسی که در حوزه حمل و نقل تخلفی در این زمینه کرده است به صورت جدی برخورد کرده‌ایم.
راهکار افزایش نقدشوندگی بدهی‌های دولت از دیدگاه یک مشاور!
نماد برتر - مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی محورها و الزامات اصلاح ساختار بودجه پرداخت.
بیت‌کوین به این نمایش دهنده روی خوش نشان داد
نماد برتر - انتشار خبر احتمال ورود نتفلیکس به دنیای رمزارزها باعث صعود سراسری آن ها شد.
شاپرک ارز دیجیتال را قطع کرد!
نماد برتر - شرکت خدمات پرداخت شاپرک با صدور نامه ایی به مدیران عامل شرکت‌های پرداخت‌یار ، دستور داد خدمات مربوط خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید در اولین فرصت قطع شود.
بیت‌کوین؛ سکته کرد!
نماد برتر - خبر تعطیلی استخراج بیت‌کوین در یکی از مناطق چین باعث ریزش بیشتر ارزهای دیجیتالی شد.
مجوز پرواز به کیش و قشم و ادامه ممنوعیت ورود مسافران از انگلستان
نماد برتر - تا ۲۰ اسفند ماه پروازهای انگلستان ممنوع شده اما تصمیمی تا کنون برای محدودیت پروازهای کیش و قشم گرفته نشده است.
خصوصی سازی اشتباه دو صنعت مهم بورس و چالش های فولاد و معادن
نماد برتر- یکی از مدیران ایمیدرو با انتقاد از خصوصی سازی اشتباه دو صنعت مهم بورس و اقداماتی که منجر به گسست زنجیره فولاد و معادن شده ، چالش های را اعلام و خواهان شفافیت در قیمت گذاری ها شد.
درخواست جدید وزارت صنعت برای حمایت از شرکت هپکو
نماد برتر- معاون وزیر صنعت گفت : وزارت صنعت طبق ماده ۱۰۹ و ۱۱۰ قانون امور معادن ، خواستار منع واردات محصولات دو پله بالاتر از رده تولیدات هپکو با هدف حمایت از این شرکت شده‌ است.
وعده حمایت از سهامداران شستا و ادامه عرضه اولیه زیرمجموعه ها
نماد برتر- وزیر کار با اشاره به لزوم ممنوعیت عرضه کالاهایی که امکان ارائه در بورس دارند در سایر بازارها و عدم توقف واگذاری سهام زیرمجموعه های شستا در بورس، وعده داد از سهامداران این هلدینگ بورسی حمایت کند.
عرضه صندوق سرمایه گذاری ETF برای معاملات بیت کوین
نماد برتر- عضو کمیسیون بورس آمریکا و مادر ارزهای دیجیتال از عرضه صندوق سرمایه گذاری ETF برای معاملات بیت کوین خبر داد و گفت: امکان ندارد بیت کوین در اقدامی ناگهانی ممنوع اعلام شود .
صادرات صابون شرکت های آرایشی و بهداشتی دوباره آزاد شد / علت
نماد برتر- صادرات صابون شرکت های آرایشی و بهداشتی به دلیل حجم زیاد دپوی این محصول ، طبق مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار تا اطلاع ثانوی بلامانع اعلام شد .
لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در دو سقف و دو زمانه شد / رشد ۳۸ درصدی منابع
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون تلفیق از دو سقفی و دو زمانه بودن لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: منابع عمومی دولت با رشد ۳۸ درصدی به ۱.۱ هزار هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
بایدن ۱۵ تصمیم ترامپ را لغو کرد / امکان مسافرت مردم ایران و کشورهای مسلمان
نماد برتر- رئیس جمهور جدید آمریکا در نخستین روز فعالیت، ۱۵ فرمان برای لغو دستورات ترامپ از جمله ممنوعیت مسافرت مردم کشورهای مسلمان از جمله ایران و بازگشت به سازمان جهانی بهداشت را امضا کرد.