18:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معکوس

انتخابات آمریکا چه بر سر طلای سیاه می آورد؟
نماد برتر- سیاست های متفاوت دو نامزد انتخابات آمریکا این شائبه را به وجود آورده که ممکن است وضعیت بازار نفت شرایط متفاوتی را در آینده تجربه کند اما با این حال بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هرچند شاهد تغییراتی در کوتاه مدت خواهیم بود اما به طور کلی وضعیت تغییر چندانی نخواهد کرد.
روند افزایشی طلای جهانی معکوس شد
نماد برتر-قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر بهبهود ارزش دلار با کاهش روبرو شد.
ابلاغ ۱۲حکم اصلاح ساختار بودجه ۱۴۰۰ به سازمان برنامه و بودجه
نماد برتر- رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از ابلاغ ۱۲حکم اصلاح ساختار برای تحول در بودجه ۱۴۰۰ به سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
ریزش بیشتر قیمت نفت در راه است؟
نماد برتر- قیمت نفت برنت هفته جاری که ابرهای تیره دورنمای تقاضا و عرضه را در بحبوحه افزایش موارد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در اروپا و آمریکا پوشاندند، به پایین ۴۰ دلار در هر بشکه سقوط کرد.
افشای سود هزار میلیاردی سهامدار حقوقی‌ وابسته به دولت
نماد برتر-عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به خروج از زیان بسیاری از بانکهای ورشکسته بورسی و نمونه‌ای از تخلف شرکت حقوقی از اصلاح ساختار بورس خبر داد و گفت:مسئولانی و متخلفین مجازات می شوند.
گزارش بزرگترین تولیدکننده زغال‌سنگ آماده عرضه سهام از حال و آینده
نماد برتر- مدیرعامل زغال سنگ پروده طبس با امیدواری به عرضه اولیه سهام بزرگترین تولیدکننده زغال‌سنگ ، گزارشی از عملکرد نیمه نخست سال‌ ارایه کرد.
تب انتخابات بازار طلا را فراگرفت
نماد برتر- تحلیلگران بازار بین المللی می گویند بازار طلا در آستانه پررویدادترین هفته سال، نفس خود را در سینه حبس کرده است.
شمارش معکوس آغاز یک عملیات در خلیج فارس
نماد برتر- مدیرعامل گروه پتروپارس از حرکت دستگاه حفاری به سمت موقعیت فاز ۱۱ پارس جنوبی در آب‌های نیلگون خلیج فارس خبر داد.
چه مشاغلی در پساکرونا موفق خواهند بود؟
نماد برتر- بر اساس گزارش آینده مشاغل ۲۰۲۰(Future of Jobs Report ۲۰۲۰)، بیماری کووید-۱۹ آینده مشاغل را تسریع خواهد کرد و در آینده، مشاغلی ایجاد می‌شوند که نیاز به مهارت جدید و حمایت از کارکنان دارند.
راهکاری برای افزایش راندمان کمپرسورهای وارداتی صنایع نفتی/ایران‌ساخت شدن ۱۷۰ قطعه وارداتی
نماد برتر- محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر آنکه موفق به بازطراحی موتور توربین بخار با توان ۳ مگاوات شدند، به راهکاری برای افزایش بازده کمپرسورهای وارداتی که به دلیل مقاوم بودن شرایط آب و هوایی و ترکیبات گازی، با راندمان ۴۰ درصدی کار می‌کنند، دست یافتند و به گفته آنها با این دانش فنی می‌توان بازده این تجهیزات را تا ۷۰ درصد ارتقا داد.
ذخایر نفت ونزوئلا به مرز اشباع نزدیک شد
نماد برتر- ذخایر نفت ونزوئلا در سه هفته گذشته تحت تاثیر تشدید فشارهای آمریکا برای فراری دادن مشتریان این کشور، ۸۴ درصد افزایش پیدا کرده است.
تاثیر مثبت رای آوردن "بایدن" بر اقتصاد ایران حدکثر 20 درصد است
نماد برتر- یک کارشناس مسائل اقتصادی معتقد است، پیروزی "بایدن" در انتخابات آمریکا حداکثر 20 درصد در بهبود شرایط اقتصاد ایران نقش خواهد داشت، زیرا مابقی مشکلات عمدتا ریشه داخلی دارد.
اثر انتخابات آمریکا بر روند کاهشی بورس و رقبا + پیش بینی تداوم افت نرخ دلار
نماد برتر- تحلیلگر اقتصادی با اشاره به اثر انتخابات آمریکا بر روند کاهشی بازارهای ارز، بورس، خودرو و طلا از تداوم افت نرخ دلار طی دو هفته آینده گفت: این ریسک وجود دارد که پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات، وضعیت معکوس شود.
وضعیت فعلی بورس با مثالی از سهام شرکت شاخص ساز / پیش بینی روند
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه وضعیت فعلی بورس را با مثالی از سهام شرکت شاخص ساز توصیف کرد که با جو روانی منفی و کاهش قدرت تصمیم گیری همراه شده است .
سکه و طلا با دلار ۳۲ هزار تومانی رکورد زدند / واکنش معکوس بورس
نماد برتر- گرانی دلار به رقم بی سابقه ۳۲ هزار تومان ضمن دامن زدن به ادامه التهابات ، منجر به ثبت رکوردهای جدید سکه و طلا با قیمت های ۱۶.۴ میلیون و ۱.۵ میلیون تومانی شد اما بورس واکنش معکوسی نشان داد .