00:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مسکو

خانه‌دارها؛ مشخصات خود را ثبت کنند!
نماد برتر - از روز ۱۹ فروردین ماه تمامی مالکان باید اطلاعات مربوط به املاک خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند که وضعیت سکونت آنها از نظر خالی یا دارای سکنه بودن برای اعمال مالیات مشخص شود.
روسیه آماده خروج از سوئیفت
نماد برتر- مشاور رییس جمهور روسیه از آمادگی این کشور برای مواجهه با شرایط احتمالی تحریم سوئیفت خبر داد.
صفرهایی که کم‌رنگ شدند!
نماد برتر- بانک مرکزی در راستای حذف صفر از پول ملی در ماه‌های پایانی سال گذشته از نسل جدید اسکناس‌های ۱۰۰۰،۲۰۰۰ و۵۰۰۰ تومانی و ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی کرد که چهار صفر در این اسکناس‌ها کم‌رنگ درج شده است.
قیمت مسکن کاهشی شد!
نماد برتر - روند نزولی قیمتهای پیشنهادی مسکن در شهر تهران که از اواخر آبان ماه شروع شده کماکان ادامه دارد هرچند سرعت افت قیمتها کند شده است.
پول بورس به مَسکن نمی رود!
نماد برتر - رکود بخش مسکن در سال آینده ادامه می یابد اما با این تفاوت که به دلیل اثرگذاری تورم مصالح ساختمانی بر واحدهای جدید، این بازار دچار رکود تورمی خواهد شد.
گرانی مسکن؛ حباب است!
نماد برتر - یک کارشناس بازار مسکن معتقد است که اگر هزینه های زمین، ساخت و حتی سود متعارف را از قیمتهای فروش مسکن بیرون بیاوریم نرخهای فعلی در مناطق مختلف تهران دست کم بین ۱۵ تا ۲۰ درصد حباب دارد که به جیب سوداگران می رود.
آپارتمان فروشی «ثبهساز»
نماد برتر - شرکت بهساز کاشانه تهران مزایده فروش آپارتمان‌های مسکونی پروژه کاشانک تهران را برگزار کرد.
تخصیص ١٠ میلیارد تومان برای رفع نیازهای زلزله زدگان سی‌سخت
نماد برتر - مبلغ ١٠ میلیارد تومان تنخواه فوری به استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع نیازهای ضروری زلزله زدگان تخصیص یافت.
دریافت مالیات از خانه های خالی از مرداد سال آینده آغاز می شود
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه اخذ مالیات از خانه های خالی در مرداد سال آینده آغاز می شود از عدم قطعیت خالی بودن ۲۵۰۰ واحد مسکونی خبر داد.
ارتباط عمیق ایران و روسیه نیازمند توسعه همکاری‌های اقتصادی است
نماد برتر- رئیس سنای روسیه در دیدار با همتای ایرانی بر گسترش روابط دوجانبه تاکید کرد و گفت: باید همکاری های دوجانبه مجلس در مجامع بین المللی را تقویت کنیم.
تحول در تامین مالی مسکن با ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورسی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورسی تحولی در تامین مالی مسکن ایجاد می‌کند، گفت:جذب سرمایه‌های خرد موجب تنوع بخشی در حوزه تامین مالی مسکن می‌شود.
دو روایت از سفر رئیس‌ مجلس به روسیه با هدف تسهیل روابط اقتصادی
نماد برتر- دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل و رئیس مجلس درباره اهداف سفر رئیس‌ مجلس به روسیه توضیح دادند .
تورم سالانه املاک مسکونی تهران به ٧١.٨ درصد رسید
نماد برتر- طبق اعلام مرکز آمار ایران،نرخ تورم سالانه املاک مسکونی تهران در دی ماه به ٧١.٨ درصد رسید که نسبت به ماه قبل، ٣.٦ درصد افزایش داشته است.
حجم نقدینگی از ۳۱۳۰ هزار میلیارد تومان گذشت
نماد برتر- بانک مرکزی میزان نقدینگی در پایان آذر ماه سال جاری را بیش از ۳ هزار و ۱۳۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
پیش بینی افزایش۳۰ درصدی عرضه خانه با قانون جدید مالیات / مصالح ارزان شد !
نماد برتر- عضو کمیسیون عمران مجلس با ادعای اینکه قیمت مصالح کاهش یافته پیش بینی کرد با اجرای قانون جدید مالیات بر خانه‌های خالی، عرضه واحدهای مسکونی با رشد ۳۰ درصدی همراه باشد.