06:00 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مردان

گشایش و تسهیل روش‌های بازگشت ارز صادرات به چرخه اقتصادی کشور
نماد برتر- رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در اولین نشست کمیته پایش تجارت خارجی کشور گفت: روند رشد صادرات در تمامی کالاهای غیرنفتی آهنگ مثبتی دارد و با گشایش و تسهیل روش‌های بازگشت ارز صادرات به چرخه اقتصادی کشور، این روند مثبت استمرار خواهد یافت.
حفظ و نگهداری ، بهترین استراتژی سرمایه گذاری
نماد برتر- مدیرعامل سبدگردان سرمایه ایرانیان، بهترین استراتژی سرمایه گذاری را در وضعیت فعلی بورس حفظ و نگهداری سهام دانست و گفت: بهتر است افراد ریسک پذیر در هفته جاری و آتی سبد پرتفوی خود را تشکیل دهند یا بازنگری کنند.
جدیدترین رتبه ۲۰ ثروتمند مرد و زن جهان / مدیرعامل آمازون همچنان در صدر
نماد برتر-با انتشار جدیدترین رتبه ۲۰ ثروتمند مرد و زن جهان ، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون با ۱۷۹ میلیارد دلار بار دیگر در صدر ایستاد .
دادستان تهران مأمور رسیدگی به خاطیان بورس شد/ مردم به دولتمردان اعتماد کردند
نماد برتر- نایب رئیس اول مجلس با بیان اینکه مردم سرمایه‌های اندک را به بورس آوردند و دچار ضرر و زیان شدند از ورود دادستان تهران برای رسیدگی با خاطیان خبر داد .
کدام صنوف تهران از امروز تعطیل است؟
نماد برتر- از امروز فعالیت سه گروه شغلی در ۴۳ شهرستان کشور تعطیل می‌شود. اما شهرستان تهران از استان تهران مشمول این محدودیت نیست و براساس اعلام اتاق اصناف، محدودیت‌ها در تهران مانند هفته‌های گذشته است.
فعالیت کدام شغل ها از فردا ممنوع است؟
نماد برتر- از فردا فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیتهای شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت.
همه کسانی که می توانند در طرح مشاغل خانگی ثبت نام کنند
نماد برتر- طرح مشاغل خانگی در قم آغاز شده و در حال حاضر فرایند ثبت نام این طرح در حال انجام است.
تغییرمدیرعامل بورس صحت ندارد/زمان اولین جلسه هیات مدیره جدید+معرفی نمایندگان
نماد برتر- دو عضو شورای عالی بورس و هیات مدیره بورس تهران، برکناری علی صحرایی را تکذیب کردند و زمان و دستور اولین جلسه هیات مدیره جدید و 7 نفره بورس تهران مشخص شد.
طلوع آفتاب اقتصاد جهانی از مشرق 2020
نماد برتر- ثمره افول کشورهایی چون آلمان و ژاپن و اتحاد جماهیر شوروی و البته رشد اقتصادی و تکنولوژیکیو شروع عصر ارتباطات (دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی) آمریکا را به عنوان تنها قطب مطرح جهان رقم زد .
ریشه بی ثباتی های اقتصاد ایران را کجا باید جستجو کرد
نماد برتر- سیاست‌گذار در نیمه دوم سال چه کاری باید انجام دهد تا از موج شوک تورمی برحذر باشد. از دید اقتصاددانان ریشه بی ثباتی های اخیر را در چه چیزی میتوان دید.
بهره‌مندی بیش از ۸ میلیون مشترک از طرح برق رایگان
نماد برتر- عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اجرای پویش ملی «برق امید» گفت: در فاز اول اجرای این طرح از ۳۰ میلیون مشترکی که داریم حدود ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار از طرح برق رایگان بهره‌مند می‌شوند.
نشانه‌هایی برای شناخت تصادفات ساختگی
نماد برتر- بر اساس نتایج یک مطالعه که توسط پژوهشگران پزشکی قانونی انجام شده، بیشتر تصادفات ساختگی در ساعت‌های پایانی شب و ساعت‌های اول روز در جایی خارج از شهر اتفاق می‌افتند. به طور معمول در این تصادف‌ها آسیب‌های افراد سرنشین به صورت مشترک و قرینه است.
پرداخت تسهیلات حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی یکپارچه شد
نماد برتر- دفتر معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که سامانه یکپارچه اعطای تسهیلات بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی در سایت بهین یاب راه‌اندازی شد.
پیش بینی طلوع آفتاب اقتصاد جهانی از مشرق در سال ۲۰۲۷
نماد برتر- دو تحلیلگر با واکاوی ارزش دلار ، پایان سیطره اقتصاد آمریکا در جهان، اصلاحات بسیار عمیق در بورس نیویورک و تغییر قدرت کنترل قیمت ها از غرب به شرق را تا سال ۲۰۲۷ پیش بینی کردند.
چرا باید سهامداران روی وعده‌ها حساب باز نکنند؟!
نماد برتر- عاملی که تواند بازار را از شرایط سردرگمی بیرون بیاورد، چه می‌تواند باشد. چر سهامداران باید روند بازار را خارج از مسیر وعده و وعید مسئولان و سیاست‌های محدودساز و حمایتی سیاست‌گذار دنبال کنند.