03:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مددجو

 «سبدهای حمایت غذایی»+ مبلغ پرداختی تا پایان سال به صورت چند مرحله‌ای توزیع می شود
پایگاه خبری راد: ۹ میلیارد تومان از طرف دولت برای توزیع سبدهای حمایتی غذایی در نظر گرفته شده است.
گزارش اقدامات کمیته امداد برای زلزله‌زدگان کرمانشاه
پایگاه خبری راد: کمیته‌امداد گزارشی از اقدامات خود در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را اعلام کرد.
 نتوانسته‌ایم دیوار بلندی برای رفاه اقشار بسازیم
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هنوز نتوانسته‌ایم دیوار بلندی برای رفاه اقشار و رفع فقر از توده‌های محروم بسازیم گفت: چند سال قبل مددجویان نهایت با ۵۰ هزار تومان گذران زندگی می‌کردند که امروز به ۵۵۰ هزار تومان و با احتساب یارانه به حدود ۷۰۰ هزار تومان برای خانوار پنج نفره تحت پوشش رسیده است.
"شریعتمداری" در شرایط خاص عهده دار وزارت شد
پایگاه خبری راد: سرپرست سابق وزارت رفاه با بیان اینکه در این مدت ۴۰۰ هزار معلول را جزو مستمری بگیران قرار دادیم، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ایجاد اشتغال روستایی گفت: ۱.۵میلیارد دلار که برای به فعلیت درآوردن مزیت نسبی و اشتغال پایدار مطرح بود صرف شد که چهار بانک در آن مشارکت داشتند.
نتوانسته‌ایم دیوار بلندی برای رفاه اقشار بسازیم
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هنوز نتوانسته‌ایم دیوار بلندی برای رفاه اقشار و رفع فقر از توده‌های محروم بسازیم گفت: چند سال قبل مددجویان نهایت با ۵۰ هزار تومان گذران زندگی می‌کردند که امروز به ۵۵۰ هزار تومان و با احتساب یارانه به حدود ۷۰۰ هزار تومان برای خانوار پنج نفره تحت پوشش رسیده است.
365 روز بعد کامانشاه!
پایگاه خبری راد: نقاط مختلف شهرها و روستاهای کرمانشاه پر است از ساخت و ساز، نور تند جوشکاری و صدای گوشخراش تخلیه انبوه مصالح، صدایی که احتمالا این روزها خوش‌ترین صدایی است که برای زلزله زدگان از امید به زندگی بهتر خبر می دهد، زلزله زدگان البته پیش تر هم آزمونشان را در سختی پس داده اند، این را از کلام پیرزنی روستایی می توان فهیمد، وقتی که گفت « ما این خاک را بعد از جنگ هم با خون و دل ساختیم و بازهم می سازیم ».
احداث ۲۵۰۰ مسکن روستایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه
پایگاه خبری راد: رییس کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) با بیان این که در زلزله بم مسکن ۱۲۰۰ نفر تحت پوشش آسیب دید و این تعداد ظرف مدت دو سال بازسازی شده است، گفت: این‌ در حالی است که تنها ظرف مدت یک سال ۲۵۰۰ مسکن مددجویان این کمیته‌ در زلزله کرمانشاه افتتاح شده است.
نجات ۴۳ کودک در انتظار حکم قصاص، طی ۱۳ سال
پایگاه خبری راد: یکی از اعضای جمعیت امام علی(ع) از نجات ۴۳ کودک در انتظار حکم قصاص، طی ۱۳ سال خبر داد.
‌اختصاص 13.5 میلیارد دلار برای ۲۵ قلم کالای اساسی
پایگاه خبری راد: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تخصیص 13.5 میلیارد دلار برای 25 قلم کالای اساسی خبرداد.
برنامه‌های علوم‌پزشکی شهید بهشتی در هفته سلامت بانوان اعلام شد
‌پایگاه خبری راد: مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در امور زنان و خانواده با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در هفته ملی سلامت بانوان ایرانی، از برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی با مضمون ورزش بانوان، تغذیه صحیح در خانواده، مضرات قلیان، استفاده بهینه از شبکه‌های اجتماعی و همچنین اجرای طرح رایگان غربالگری سرطان پستان خبر داد.
کارآفرینی مددجوی سرطانی برای 20 زن سرپرست خانوار
پایگاه خبری راد: مددجوی سرطانی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد با دریافت تنها 30 میلیون تومان تسهیلات اشتغال با ایجاد کارگاه قالی‌بافی برای 20 زن سرپرست خانوار اشتغال‌زایی کرد.
پیشنهاد اجاره خانه‌های خالی از سکنه به کارگران
پایگاه خبری راد: دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران می‌گوید:دولت باید جدا از دهکهای محروم و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای کارگران بسته‌های غذایی در نظر بگیرد تا بیش از این سبد معیشت کارگران به مخاطره نیفتد. او همچنین پیشنهاد اجاره واحدهای خالی از سکنه به کارگران برای مدت دو سال را مطرح کرد.
برای افزایش قدرت خرید کارگران چهار راه وجود دارد
پایگاه خبری راد: از نگاه یک کارشناس حوزه کار پیش‌بینی بسته‌های غذایی،‌ معافیت مالیاتی کارگران، کاهش تعرفه خدمات درمانی و معافیت کارفرمایان از پرداخت مالیات و عوارض از جمله راهکارهای حمایت از خانوارهای کارگری و افزایش قدرت خرید کارگران است.
توزیع کمک‌های مردمی بر مبنای اصول اسلامی انجام شود
پایگاه خبری راد: معاون فرهنگی کمیته امداد در سفر به استان مرکزی با امدادگران این استان دیدار کرد و گفت: توزیع کمک‌های مردمی میان نیازمندان بر مبنای اصول اسلامی و شرعی انجام شود.
در کنار اشتغالزایی باید از "مشاغل موجود" هم صیانت کنیم
پایگاه خبری راد: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم صیانت از مشاغل موجود در کنار بحث اشتغالزایی تاکید کرد.