13:45 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماهی

«کچاد» آغازی خوب اما ناکافی برای پر کردن صادرات
نماد برتر - افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش محصولات اصلی و همچنین افزایش مقادیر فروش گندله و کنستانتره در فروردین ماه نیز نتوانسته عدم فروش فولاد صادراتی این شرکت را در مقایسه با اسفندماه سال ۱۳۹۹ جبران کند .
با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
کاهش درآمدها در مقابل افزایش نرخ اوره در «کرماشا»
نماد برتر - مقادیر فروش محصول در این ماه به ۳۰ هزار تن رسیده که ۲۵ هزار تن کمتر از ماه مشابه سال گذشته است.
کوتاهی مدیران بورسی دلیل تزریق نشدن منابع جدید!
نماد برتر - طبق اعلام صندوق توسعه ملی، بعد از مصوبه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اختصاص منابع صندوق به بازار سرمایه، فرایند آن بلافاصله در صندوق بررسی و در دستور کار قرار گرفته است ولی پیگیری نکردن سازمان بورس از بانک مرکزی و مشکلات تسعیر نرخ ارز توسط بانک منجر به اجرایی نشدن مصوبه شده است.
«شخارک» مدیون تلاش‌های «بوتان»
نماد برتر - تفاوت و نوسان بالای فروش‌های این شرکت در ماه‌های مختلف نیز از دیگر نکات اصلی روند فروش پتروشیمی خارگ در شش ماه قبل محسوب می‌گردد.
چقدر با نومدارهای «فارکس» آشنا هستید؟
نماد برتر - هر کدام از نمودارهای فوق مزایا و معایب خاص خود را دارند. شما مختارید یک نوع یا ترکیبی از هر سه نوع را داشته باشید.
درآمد میلیاردی «خودرو» در اولین ماه سال
نماد برتر - شرایط سخت کرونایی و تعطیلی‌هایی که از قرمزی رنگ‌شهرها نشات گرفته شده حسابی بر کسب‌وکار خودرویی‌ها تاثیرگذاشته اما؛ با این حال فروش "پژو" ایران‌خودرو همچنان در بین دیگر محصولات پیشرو است.
ثبات نسبی قیمت گوشت قرمز
نماد برتر - مشاهدات میدانی از سطح بازار نشان می دهد قیمت گوشت قرمز نسبت به هفته های گذشته نوسانی نداشته است.
صف فروش دستبردار «کهمدا» نیست
نماد برتر - شرکت شیشه همدان در ۱۰ماه نخست سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ موفق به فروش ۶۱.۹۳۱ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته‌بندی و... شده است.
سود 18 ریالی و شوخی «وتوصا» با سهامداران
نماد برتر - با توجه به ماهیت سرمایه‌گذاری این شرکت، بخش اصلی سودآوری آن در سه‌ماهه پایانی سال مالی محقق می‌شود.
مجلس و سهامدارن «شپلی» مقابل هم!
نماد برتر - نامه نگاری نمایندگان مجلس به وزیر صمت و هسدار ایشان در مورد کارخانه پلی اکریل ایران خبر ساز شد.
42 ریال سود؛ سهم سهامداران «وغدیر»
نماد برتر - درآمد‌های محقق شده شرکت در سه ماهه نخست سال مالی جاری معادل ۳ هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال بوده است.
سهامدار ناامید از «وهور»!
نماد برتر - شاید تنها درآمد‌های قابل توجه این شرکت در سال گذشته و البته امسال، سود شرکت‌های نیروی سبز برق منجیل و توسعه مسیر برق گیلان بوده که این سود‌ها و درآمد‌ها نیز به هیچ عنوان نمی‌تواند قیمت‌های کنونی سهام این شرکت را توجیه کند.
رشد سود «سصوفی» در سال 99
نماد برتر - شناسایی درآمد ۷۵ میلیارد ریالی سود ناشی از تسعیر دارایی‌ها و همچنین ۳۰۱ میلیارد ریالی ناشی از فروش دارایی‌های ثابت (۳۴۱ ریال به ازای هر سهم) از اصلی‌ترین دلایل تعدیل مثبت چشمگیر این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ بود.
«هرمز» با اسلب می تازد
نماد برتر - بیشترین میزان فروش محصول در اختیار بخش «اسلب» با ۱۹۲.۷۲۶ تن بوده که حجم عمده‌ای از مقدار فروش فولاد هرمزگان جنوب را به خود اختصاص داده است.