11:54 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماهانه

فروش ماهانه "ذوب" بر پایه تیرآهن بنا شد
فروش محصولات ذوب‌آهن در مهرماه با افزایش ۲۴،۹۰۶ تنی (۱۵ درصد) نسبت به شهریورماه همراه بوده و نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته نیز ۱۰،۱۱۵ تن رشد (۵ درصد) را از خود بر جای گذاشته است.
افزایش درآمد سالانه ۲۳ درصدی "همراه"
بیشترین درآمد "همراه" از «خدمات/فروش» در بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۳،۴۵۸ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز «کارکرد مشترکین خطوط و دائمی» با ۹،۰۶۵ میلیارد ریال در اختیار داشت.
«اسلب» پر فروش‌ترین محصول "هرمز"
شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان مهرماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۹۴،۵۸۹ تن اعلام کرده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «اسلب» با ۹۲،۸۵۲ تن بود.
تأمین منابع مالی از طریق اوراق بدهی؛ عددی نزدیک به صفر
ارزش فروش اوراق بدهی دولتی و تأمین منابع مالی از طریق این اوراق در بازار سرمایه طی مهرماه، نزدیک به صفر بوده است.
بانک تجارت ۶۵ درصد افزایش پرداختی داشت
بیشترین میزان پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری بانک تجارت در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۱۱،۷۰۶ میلیارد ریال بوده و جایگاه بعدی پس‌ازآن را «سپرده کوتاه‌مدت» با ۸،۰۹۸ میلیارد ریال به خود اختصاص داد.
بیشترین پرداختی "دی" به سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری
میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بانک دی در مهرماه سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه گذشته ۵۱ درصد افزایش پرداختی داشت.
«شیر» و «پنیر» ترین‌های "غشصفا" شدند
شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان درآمدی که در مهرماه شناسایی‌کرده از فروش محصولات در ۲ بازار صادراتی و داخلی بوده است.
رشد ۱۳۳ درصدی پرتفوی بورسی "خبهمن"
بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری در بورس "خبهمن" متعلق به گروه «خودرو و ساخت قطعات» ۴۴،۹۰۶ میلیارد ریال بوده، بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس در اختصاص بهمن دیزل با ۴۳،۵۶۸ میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری بهمن با ۱۸،۸۸۱ میلیارد ریال بوده است.
"دی" از تسهیلات اعطایی رشد ۱۷درصد درآمد ساخت
تسهیلات اعطایی بانک دی طی دوره یک‌ماهه منتهی به مهرماه سال جاری ۲۵،۳۱۰ میلیارد ریال شناسایی‌شده که حدود ۱۷ درصد بیشتر از تسهیلات وصولی ثبت‌شده در مهرماه بوده است.
افزایش سرمایه «تنوین» در راه است
مدیرعامل تامین سرمایه نوین از اعلام برنامه افزایش سرمایه این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.
فروش "غگلستا" بر روی مدار «انواع شیر»
یشترین درآمدی که غگلستا طی این دوره یک‌ماهه توانسته از فروش محصول به ارمغان بیاورد مربوط به فروش محصول «پنیر» با ۲۵۴ میلیارد ریال بوده و «خامه» نیز پس از آن با مبلغ ۱۴۳ میلیارد ریال قرار گرفت.
افزایش ۳۳ درصدی وصول تسهیلات "وبصادر"
بانک صادرات در مهرماه ۱۴۰۰ میزان پرداختی خود را جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۵،۷۳۱ میلیارد ریال گزارش کرده است.
افزایش درآمد سالانه ۵۵ درصدی "وتجارت"
میزان درآمد تسهیلات اعطایی که بانک تجارت از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه طی مدت ۷ ماه شناسایی کرده برابر با ۲۰۷،۰۷۱ میلیارد ریال بوده است.
کسب درآمد ۱،۴۹۴ میلیارد ریالی "ودی" در مهرماه
بیشترین میزان پرداختی بیمه دی در مهرماه متعلق به بخش «درمان» با ۲،۹۹۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه ماه گذشته ۵۱ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته، همچنین پس از رشته بیمه درمان بیشترین مقدار پرداختی متعلق به «ثالث-اجباری» بود.
سنگینی سبد فروش "غگیلا" با «شیر»
شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در مهرماه سال جاری درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورده است.