23:44 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قاسم

پیشنهاد تحریم ایران‌خودرو ، سایپا و زیرمجموعه ها به ترامپ ارائه شد
نماد برتر- بنیاد دفاع از دموکراسی آمریکا پیشنهاد تحریم ایران خودرو و سایپا و شرکت های زیرمجموعه را با ادعای ارتباط نزدیک با بنگاه های نظامی به دولت ترامپ ارائه کرد.
سهم ۳۷ درصدی «غصینو» از بازار بیسکویت کشور
​​نماد برتر- فرابورس ایران روز جاری میزبان مدیرعامل شرکت صنعتی مینو بود تا به مناسبت گشایش نماد «غصینو» در بازار دوم، محمدتقی قلندرکی توضیحاتی در مورد پیشینه تاسیس، محور فعالیت‌ها، برنامه‌های آتی و وضعیت مالی شرکت مینو به خبرنگاران ارائه کند.
نماد ۸ شرکت بسته شد / ادامه تعلیق بزرگترین بانک بورس
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز ، نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادهای مهم برای یک ، دو روز و یک ساعت بسته و تعلیق بزرگترین بانک بورس تا ۲۴ آبان تمدید شد .
وضعیت پذیرش دو باشگاه و احتمال واگذاری بخشی از سهام استقلال به طلبکاران
نماد برتر- عضو هیات مدیره سازمان خصوصی‌سازی با اعلام آخرین وضعیت پذیرش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در فرابورس از احتمال واگذاری بخشی از سهام باشگاه استقلال به طلبکاران دولت خبر داد.
تمهیدات مجلس برای حفاظت از حقوق حقیقی ها + معرفی چند متخلف
نماد برتر- عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس از تمهیدات برای حفاظت از حقوق سهامداران حقیقی و معرفی چند شرکت حقوقی دارای تخلف به سازمان بورس و ارسال اخطاریه خبر داد.
چراغ سبز اتحادیه املاک برای انتقال به وزارت راه و شهرسازی
نماد برتر- پیگیری وزیر راه و شهرسازی برای انتقال اتحادیه مشاوارن املاک از ذیل وزارت صمت با موافقت رییس اتحادیه همراه شده و آن را فرصتی برای تبدیل شدن از صنف به کانون می داند.
تغییر اقلیم عامل خشکسالی‌ها و ترسالی‌های طولانی در کشور
نماد برتر- معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: موسسه تحقیقات آب باید به سمت تولید داده‌های صحیح و دقیق در زمینه آب و آب و فاضلاب حرکت کند.
آخرین وضعیت عرضه اولیه سهام سرخابی ها با شانس زیاد پرسپولیس
نماد برتر- عضو هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به آخرین وضعیت عرضه سهام سرخابی ها گفت: جلسه هیات پذیرش فرابورس در آبان‌ بطور حتم برای پرسپولیس برگزار و عرضه اولیه انجام خواهد شد.
افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت برنج خارجی از ابتدای امسال
نماد برتر- دبیر کل اتحادیه بنکداران مواد غذایی، افزایش‌نرخ ارز، وابستگی واردکنندگان و بنکداران به بانک مرکزی جهت تخصیص ارز و در کنار آن سودجویی و گرانفروشی از تولید تا توزیع را عامل اصلی افزایش قیمت برخی از اقلام غذایی دانست.
ایران صادرکننده آب می شود؟
نماد برتر- معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: ایران اکنون در چنین شرایطی قرار نگرفته که بتوان گفت می تواند صادر کننده آب باشد اما وضعیت منابع آبی طی سال های اخیر مناسب بوده است.
آخرین وضعیت زاینده رود و دریاچه ارومیه
نماد برتر- معاون آب و آبفای وزیر نیرو آخرین وضعیت دریاچه ارومیه و زاینده رود را تشریح کرد و گفت: وضعیت دریاچه ارومیه نرمال است اما در زاینده رود بارندگی مناسبی را شاهد نیستیم.
اولین واحدهای مسکن ملی افتتاح شد
نماد برتر- صبح امروز با حضور رئیس جمهور که از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد، اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد افتتاح و به طور کلی در قالب این پروژه و طرح مسکن مهر ۵۰۹ هزار واحد به مرحله افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی رسید.
سود هر سهم "قاسم" ۲ برابر شد
نماد برتر- شرکت قاسم ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۵۸۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۹۳ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۲۰۲ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
حقوقی ها بیشتر چه خریدند | حقیقی ها بیشتر چه خریدند
نماد برتر- در نمای کلی از وضعیت معاملات امروز فرابورس، پربازده ترین سهام و ترین های فرابورس امروز کدامند.
معاملات مشکوک پرجمعیت ترین شرکت، دو سهم جدید + ۱۲ نماد
نماد برتر- در روز جهش ۵۵ هزار و ۲۲۱ واحدی شاخص ، پرجمعیت ترین شرکت بورس، زیرمجموعه سایپا و دو سهم تازه وارد به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.