13:51 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فرش

افزایش نرخ ارز، تقاضای تسهیلات ارزی را کم کرد
نماد برتر-- مدیر عامل بانک توسعه صادرات ضمن اعلام میزان پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی در نیمه نخست امسال، گفت: زمانی که نرخ ارز افزایش پیدا می‌کند، تقاضا برای تسهیلات ارزی کم می‌شود ‌که اکنون متقاضیان دریافت تسهیلات ارزی نسبت به گذشته کمتر شده و تقاضا برای دریافت تسهیلات ریالی نیز با افزایش مواجه شده است.
اثر نوسان مصالح بر قیمت مسکن ملی
نماد برتر- یک کارشناس مسکن با بیان اینکه طی ۹ ماه گذشته هزینه مصالح ساختمانی تا پایان مرحله اسکلت ۱۴۰ درصد افزایش یافته است گفت: به اعتقاد من قیمت هر متر مربع مسکن ملی بیش از ۲.۷ میلیون تومان خواهد بود.
سه قابلیت اندرویدی که آیفون ۱۲ ندارد
نماد برتر- جدیدترین مدل آیفون اپل که از روز جمعه امکان پیش سفارش آن آغاز می شود، تغییراتی شامل طراحی به روز شده، حمایت از ۵G، دوربینهای بهبود یافته و گزینه های جدید اندازه گوشی دارد که آن را از مدل آیفون ۱۱ متفاوت می کند.
آغاز تولید انبوه گیربکس شش سرعته طراحی داخلی
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو می‌گوید تلاش می‌شود همزمان با آغاز ماه ربیع گیربکس شش سرعته طراحی داخلی که به تولید انبوه می‌رسد را جشن بگیریم.
فروش ۳۱.۵ هزار محصول ایران خودرو با قیمت قبلی / داخلی سازی ۴۶درصدی
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از آغاز فروش ۳۱.۵ هزار محصول با قیمت قبلی و طی چند روز آینده خبر داد و گفت: در صورت اجرای تعهدات، داخلی سازی تا پایان سال به حدود ۴۶ درصد خواهد رسید.
سهم ۶۰ درصدی صنعت از صادرات استان تهران
نماد برتر- رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن وتجارت (صمت) استان تهران از از تعلیق ۱۵۰۰ کارت بازرگانی در نیمه اول امسال در تهران خبر داد و گفت که بیشترین صادرات مربو به حوزه صنعت با ۶۰ درصد، صنایع معدنی با ۱۸ درصد و صنایع پتروشیمی با ۱۵ درصد از کل صادرات استان تهران است.
جلوی واردات را نگیرید!
نماد برتر- بازرگانان بزرگ ترکیه با با اشاره به تشدید اقدامات مقامات سعودی برای جلوگیری از واردات کالاهای این کشور، نسبت به آسیب دیدن زنجیره تامین جهانی هشدار دادند.
برقراری بیمه قالیبافان و حمایت از صادرات فرش
نماد برتر- مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف رفع مصوبه پیمان ارزی در خصوص صادرات فرش را خواستار شد و گفت: با توجه به بحران کرونا و برگزار نشدن نمایشگاههای فرش و عدم ارتباط با تجار خارجی انتظار می رود حمایت بیشتری از تولید و صادرات فرش صورت گیرد.
کدام عوامل قیمت ها را ریزشی می کنند؟
درحالی هر سه بازار ارز، سکه و سهام با ریزش مواجه شدند که به دلیل تغییر رفتار بازیگران معلوم نیست جرکت بازار در روزهای آینده چگونه خواهد بود.
همکاری صنعت خودرو با شرکت های پتروشیمی و تولید انبوه موتور ۴۵۷ دیزل
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از اعلام نیازمندی های صنعت خودرو به شرکت های پتروشیمی از داخلی سازی و تولید انبوه موتور ۴۵۷ دیزل در چند روز آینده خبر داد.
بیمه قالیبافی خواسته مهم بافندگان فرش دستباف
نماد برتر- مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف ابراز امیدواری کرد با دستور رییس جمهور مشکل بیمه بافندگان و قالیبافان کشور برطرف شود.
گرانی زمین و زباله؛ گردشگری با روستاها چه کرده؟
نماد برتر- سه سال است که ۵۰۰ روستا برچسب گردشگری خورده‌اند، بی‌آن‌که در وضعیت آن‌ها تغییری داده شود. حالا مدیرکل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری می‌گوید: بیشتر آن‌ها از حالت روستا خارج شده‌اند و باید بازنگری شوند.
رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات/مشکلی برای تامین نهاده دام و طیور وجود ندارد
نماد برتر- معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی کشور با اشاره به رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهور به بندرعباس برای رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرگات نیز اقدام شد که امیدواریم با ترخیص این محموله بتوانیم سهمیه بیشتری را در بازارگاه تقسیم کنیم.
دستور ویژه وزیر کار برای پیگیری سریع مشکلات یک واحد تولیدی
نماد برتر- در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی یک واحد تولیدی ، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دستور داد فوری در این زمینه پیگیری های لازم انجام و اطلاعات متقن و کارشناسی جمع آوری شود.
چرا برندهای ایرانی زود می‌میرند؟
نماد برتر- عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران و کانادا می‌گوید شرکت‌ها و تولیدکنندگان ایرانی حتی با وجود فعالیت طولانی مدت، نتوانسته‌اند نام خود را به عنوان یک برند جهانی به ثبت برسانند.