08:21 | يكشنبه 13 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فارس

نگاهی به عرضه‌های امروز بورس انرژی
امروز رینگ بین‌المللی بورس انرژی میزبان انواع محصولات هیدروکربوری و پالایشی است.
فرمول نرخ خوراک پالایشگاه‌ها؛ پاسخی به سودهای غیرمتعارف
مبنای دستورالعمل‌ نرخ خوراک شرکت‌های پالایشگاهی، حاشیه سود منطقی برای آنهاست؛ بنابراین با این دستورالعمل، شرکت‎های پالایشگاهی سود منطقی کسب خواهند کرد.
«شیمیایی‌ها» در صدر معاملات بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، یازدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳ هزار و ۲۱۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۲۴۸ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۵۷۸ واحد را به ثبت رساند.
آغاز عملیات اجرایی پارک های پایین دستی اوره رزینی لردگان و پتروشیمیایی بروجن
مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول) از انتخاب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث پارک‌های پایین دستی اوره رزینی لردگان و پتروشیمیایی بروجن خبر داد و گفت این دو پارک در استان چهارمحال‌وبختیاری وارد فاز اجرایی می‌شوند.
سبزپوشی شاخص بورس در مهرگان
در جریان معاملات امروز، (شنبه، دهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳۶ هزار و ۴۹۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۳۱ واحد افزایش، رقم ۴۲۴ هزار و ۸۲۵ واحد را به ثبت رساند
نگاهی به عرضه‌های امروز بورس انرژی
امروز انواع محصولات پتروشیمی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
" جهرم " از سهامداران دعوت کرد
مجمع عمومی شرکت پتروشیمی جهرم در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ برگزار خواهد شد.
افزایش‌سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل مطالبات "بفجر"
شرکت فجر انرژی خلیج فارس از افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی خبر داد.
حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، ششم مهر ماه) شاخص کل با افزایش ۷۳۲ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۴۰۹ واحد کاهش، رقم ۴۱۹ هزار و ۵۵۰ واحد را به ثبت رساند.
عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی
امروز انواع محصولات هیدروکربوری در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران عرضه می شود.
صدرنشینی "فلزات اساسی"
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، چهارم مهر ماه) شاخص کل با افزایش ۲ هزار و ۶۰۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۹۸۸ واحد کاهش، رقم ۴۲۰ هزار و ۹۵۴ واحد را به ثبت رساند.
نگاهی به عرضه‌های امروز بورس انرژی
امروز انواع محصولات پتروشیمی در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
عرضه یک میلیون و ۱۸۶ هزار تن سیمان و فولاد در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شنبه سوم مهرماه میزبان عرضه یک میلیون و ۱۳۳ هزار و ۹۹۴ تن سیمان، ۴۴ هزار و ۸۰۰ تن شمش بلوم و ۷ هزار و ۶۴۳ تن تیرآهن و میلگرد است.
افزایش نقدینگی "ثفارس" از محل آورده نقدی در دست بررسی
مدیرعامل شرکت عمران و توسعه فارس گفت:مجتمع کشت و صنعت لوتوس با زمینی به مساحت ۱۲۷ هکتار بوده که ارزش مجتمع مذکور بسیار پایین‌تر از مبلغی است که در فضای مجازی منتشر شده و سالیانه سود اندکی از این مجتمع به دست می‌آید که تاثیر کمی در سود کل شرکت دارد.
اوره ایران از یونان تا آمریکای لاتین
ظرفیت تولید اوره ایران بیش از ۵.۶ میلیون تن در سال است که در شرکت‌های پتروشیمی پردیس، شیراز، کرمانشاه، خراسان، لردگان و شرکت پتروشیمی رازی واقع شده‌اند.