11:25 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق های سرمایه گذاری

صندوق های سرمایه گذاری با دارایی پایه محصولات کشاورزی مجوز گرفتند
نماد برتر- رئیس اداره امور صندوق‌های سرمایه گذاری از صدور مجوز فعالیت صندوق های سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر کالا با دارایی پایه محصولات کشاورزی خبر داد.
افزایش ضریب اعتباری به ۴۵ درصد قیمت پایانی
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار، مصوبه کمیته پایش ریسک بازار درباره افزایش ضریب اعتباری به ۴۵ درصد را ابلاغ کرد.
ابلاغیه سازمان بورس درباره افزایش ضریب اعتباری به ۴۵ درصد
نماد برتر- سازمان بورس مصوبه کیمته پایش ریسک بازار درباره افزایش ضریب اعتباری به ۴۵ درصد را به کلیه شرکت های کارگزاری ابلاغ کرد.
اتصال مکانیزه بازار پول و سرمایه با ۴۳ هزار تراکنش/ خدمات به کارگزاران بورس
نماد برتر- مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اتصال مکانیزه بازار پول و سرمایه با انجام ۴۳ هزار تراکنش بانکی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در یک صندوق و ارایه خدمات به کارگزاران بورس خبر داد.
دو نتیجه منفی قیمت گذاری دستوری + تفاوت سرمایه گذاری در بورس با سپرده بانکی
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اشاره به وجه تمایز سرمایه گذاری در بورس با سپرده بانکی گفت: قیمت گذاری دستوری به جز ایجاد روند منفی و عدم اطمینان نسبت به سرمایه گذاری در بازار سهام فایده دیگری ندارد.
ثبت سفارش امروز "سپیدار" شروع شد / نقدینگی ۶۰ هزار تومانی
نماد برتر- فرایند عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام سپیدار سیستم آسیا با سفارش گیری از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ اعلام شد.
زنجیره ابزارهای مالی کالاهای کشاورزی تکمیل شد
نماد برتر- مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: امروز با افتتاح معاملات صندوق‌های کالایی کشاورزی، شاهد تکمیل زنجیره ابزارهای مالی بورس کالا برای معاملات حوزه کشاورزی هستیم؛ به طوریکه هم اکنون محصولات کشاورزی در بازار فیزیکی، مشتقه و مالی بورس کالا فعال هستند.
اولین معاملات صندوق های کشاورزی و گواهی سپرده خرما از فردا
نماد برتر- برای اولین بار معاملات صندوق های کالایی کشاورزی و گواهی سپرده خرمای مضافتی فردا سه شنبه در بورس کالا انجام می شود .
درج «نهال» و «سحرخیز» بر تابلوی معاملات
نماد برتر- پذیره نویسی دو صندوق کالایی کشاورزی با نمادهای نهال و سحرخیز برای نخستین بار در بورس کالای ایران از امروز آغاز شده و تا ۲۰ دی ماه ادامه دارد. فعالیت این دو صندوق سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر کالای کشاورزی از جمله پسته، زعفران و زیره سبز است.
مشخصات کلی شرکت جدید و آماده عرضه ۱۵ درصدی سهام در فرابورس
نماد برتر- شرکت زغال سنگ پروده طبس با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی در بازار اول فرابورس درج شد تا آماده عرضه ۱۵ درصدی سهام باشد.
بررسی آمار ۹ ماهه تجهیز منابع مالی در بازار سرمایه و میزان انتشار ابزارها
نماد برتر- رییس سازمان بورس از برگزاری جلسه شورای عالی بورس با محورهای آمار تجهیز منابع مالی در بازار سرمایه و میزان انتشار ابزارهای تجهیز منابع مالی طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.
توضیح پرجمعیت ترین شرکت بورس درباره پذیرش دیجی کالا و شیپور و ...
نماد برتر- پرجمعیت ترین شرکت بورس درباره مراحل پذیرش دیجی کالا و شیپور در فرابورس و دلیل خرید و نگهداری صندوق های سرمایه گذاری و طلا در پرتفوی توضیح داد .
اثر حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی بر ۴ صنعت بورس / ارزش ذاتی و انتظارات تورمی
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به آثار نوسانات ارز و حذف دلار۴۲۰۰ تومانی بر ۴ صنعت گفت: ارزش ذاتی دلار بین ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان است اما پیش‌بینی می‌شود انتظارات تورمی کاهش یابد.
آثار نوسانات نرخ ارز بر بازار سرمایه و صنایع / کدام صنایع اثرپذیری بیشتری از دلار دارند
نماد برتر- کوروش شمس: از آنجاییکه شرکت‌های دارای ارزشِ بازارِ تاثیرگذار در بازارسرمایه عمدتا دلار محور هستند، از این رو نوسانات قیمت دلار به طور کلی بر بازارسرمایه اثرگذار است.
۴۰ شرکت در صف ورود به بازار سهام / شرط انجام عرضه های اولیه
نماد برتر- معاون بازار شرکت بورس از پذیرش بیش از ۶۰ نماد از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ شرکت درج شده آماده عرضه اولیه هستند که متناسب با شرایط بازار وارد خواهند شد .