05:50 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق نوآوری و شکوفایی

حضور ۱۵۰ استارتاپ فعال در حوزه سلامت دیجیتال/خدمات وزارت بهداشت برای تسهیل‌گری
نماد برتر- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به قابلیت‌ ایده‌های استارتاپ‌ها در حوزه سلامت دیجتال در جذب سرمایه حتی خارج از کشور، گفت: علاوه بر آن از سوی وزارت بهداشت، آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های مرتبط با این حوزه را صادر شده استد.
ساخت توربین‌های بخار برای صنایع مادر با مزیت رقابتی با نمونه آمریکایی و اروپایی
نماد برتر- توربین بخار برای صنایع حیاتی و مادر در کشور محصول دانشی گروهی از محققان یک شرکت دانش بنیان است که از لحاظ کیفیت قابل رقابت با نمونه‌های اروپایی و آمریکایی است و کاربردی شدن آن در صنایع از خروح ارز جلوگیری خواهد کرد.
از مدیریت ماهواره‌ای زمین زراعی تا تعیین زمان مناسب کشت
نماد برتر- به منظور تزریق فناوری و جذب سرمایه گذار در حوزه کشاورزی، با برگزاری رویداد دوشنبه‌های استارتاپی در صندوق نوآوری و شکوفایی ۶ ایده پرداز از ایده‌های خود در حضور سرمایه‌گذاران دفاع کردند.
نیاز ۲ میلیاردی سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای استارتاپ‌ها/خبرهای خوش در توسعه سلامت دیجیتال
نماد برتر- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه برگزاری دوشنبه‌های استارتاپی منجر به سرمایه گذاری‌های خوبی در حوزه‌های مختلف فناوری شده است، گفت: به زودی اخبار خوبی را در زمینه سرمایه گذاری حوزه سلامت دیجیتال اعلام خواهیم کرد.
دعوت از دانش‌بنیان‌ها برای رفع نیازمندی‌های صنعت دریایی
نماد برتر- رویداد ملی تقاضا محور و ایده محور صنایع دریایی به منظور رفع نیازهای فناورانه کشور از سوی شرکت‌های فناور و دانش بنیان در شهریورماه برگزار می‌شود.
آسیب‌دیدگی ۱۷۰ هزار کسب و کار از شیوع کرونا
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی از پرداخت تسهیلات به بیش از ۶۱ طرح منتخب در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: تاکنون ۱۷۰ هزار کسب و کار آسیب دیده از کرونا شناسایی و به بانک‌ها معرفی شده‌اند.
آغاز اعطای تسهیلات به شرکت‌های متوسط و بزرگ آسیب دیده از شیوع کرونا
نماد برتر- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از آغاز اعطای دوره سوم اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا خبر داد و گفت: این تسهیلات به شرکت‌های متوسط و بزرگ با بیش از ۵۰ نیروی انسانی که دارای شرایط باشند، اعطا خواهد شد.
بررسی سرنوشت طرح‌های کلان ملی معاونت علمی/اجرای کند تورین ملی به دلیل کمبود اعتبارات
نماد برتر- رئیس مرکز طرح‌های کلان ملی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری با اشاره به سرنوشت برخی از طرح‌های کلان گفت: اجرای طرح تورین ملی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی به دلیل سرمایه‌گذاری عظیم با کندی در حال اجراست و در زمینه تولید رادیوداروها قرارداد جدیدی به امضا رسیده است، علاوه بر آن در زمینه زباله‌سوزها نیز مذاکراتی انجام شده؛ ولی به دلیل سرمایه‌گذاری‌های زیادی که می‌طلبد، این مذاکرات تاکنون به انعقاد قرار نرسیده است.
آخرین مهلت استفاده از تسهیلات کرونایی شرکت‌های آسیب‌دیده
نماد برتر- آخرین مهلت استفاده از تسهیلات ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و همچنین شرکت‌های خلاق، شتاب‌دهنده‌ها و فضاهای کار اشتراکی تا پایان تیرماه خواهد بود و این زمان تمدید نخواهد شد.
برنامه‌نویسان حرفه‌ای کشور معرفی شدند
نماد برتر- پنجمین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف با هدف شناسایی برنامه‌نویسان و تیم‌های توانمند در کسب و کارهای مبتنی بر ICT و اتصال به بازار کار برگزار شد.
جهش تولید از طریق بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی امکانپذیر است
نماد برتر- مدیر امور پذیرش و ارزیابی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: جهش تولید با جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه تولید از طریق بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی امکانپذیر است.
برگزاری رویداد ایده‌پردازی ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع
نماد برتر- دومین رویداد ملی ایده‌پردازی و طراحی و ساخت نانو حسگرهای زیستی تشخیص سریع در حوزه‌های طراحی و ساخت انواع حسگرهای تشخیص مستمر بیرون بدنی و درون بدنی و حسگرهای تشخیصی سریع پوشیدنی در شهریورماه امسال برگزار می‌شود.
عرضه دستاودهای کرونایی ۵۰ شرکت در پاویون صندوق نوآوری
نماد برتر- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در پاویون دانش بنیان ابن صندوق در نمایشگاه "جهش تولید و دستاوردهای فناورانه مقابله با کرونا" خبر داد و گفت: برخی از این محصولات در حال طی کردن فرایند صادرات هستند.
آشنایی دانش‌بنیان‌ها با راهکارهای حفاظت از فناوری‌ها
نماد برتر- کمپ ۳ روزه برای آشنا کردن محققان و فناوران با مالکیت فکری و با نقش پتنت در حفاظت از فناوری‌های نوآورانه و تجاری‌سازی آنها برگزار می‌شود.
معرفی ۸۹۰ نیاز فناورانه حوزه نفت/عرضه محصولات از سوی ۲۵۰ شرکت
نماد برتر- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور ۶۵۷ شرکت دانش‌بنیان و ۱۷۵ شرکت فناور در رویداد دانش‌بنیان صنعت نفت خبر داد و گفت: در این رویداد ۸۹۰ نیاز فناورانه این حوزه ارائه می‌شود تا شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به تامین آنها اقدام کنند.