08:18 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صنایع خودروسازی

عوامل موفقیت صنعت خودروسازی در جنوب شرق آسیا
پایگاه خبری راد: آسیای جنوب شرقی قلب صنعت خودروسازی آسیاست؛ بازاری بزرگ با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ میلیون نفر، تولید ناخالص ملی برابر با ۲۰ تریلیون دلار و رشد سالیانه بیش از ۵۰ درصد.
دولت تداوم تولید خودروسازان را تضمین کند!
پایگاه خبری راد: برای مقابله با شرایط جدید و حفظ روند تولید در شرکتهای خودروسازی لازم است تا سیاست های صنعت خودرو در ابعاد كمی و كیفی مورد بازنگری جدی قرار گیرد.
واکنش اروپا به تهدید ترامپ برای افزایش تعرفه واردات خودروهای اروپایی
پایگاه خبری راد: یکی از مقامات ارشد کمیسیون اتحادیه اروپا در واکنش به تهدید ترامپ برای افزایش ۲۰ درصدی تعرفه های گمرکی خودروهای اروپایی، اظهار کرد اروپا نیز به طور قطع به تهدیدات آمریکا پاسخ خواهد داد.
ترامپ اروپا را به افزایش ۲۰ درصدی تعرفه واردات خودرو تهدید کرد
پایگاه خبری راد: به دنبال اقدام تلافی جویانه اتحادیه اروپا برای افزایش تعرفه واردات تعداد زیادی از محصولات آمریکایی، دونالد ترامپ اروپا را به افزایش تعرفه ۲۰ درصدی واردات خودرو به این کشور تهدید کرده است.
موتورسیکلت‌های آمریکایی؛ نخستین قربانی جنگ تجاری اروپا و آمریکا
پایگاه خبری راد: اروپا در واکنش به اقدام آمریکا در افزایش تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم، تعرفه واردات موتورسیکلتهای آمریکایی را ۲۵ درصد افزایش داد.
ابلاغ سیاست جدید راهبردی صنعت خودرو
پایگاه خبری راد: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از ابلاغ سیاست جدید راهبردی صنعت خودرو در کشور خبر داد اما به جزییات آن اشاره ای نکرد.
مجوز ورود شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودروهای بالای 50 میلیون تومان داده شود
پایگاه خبری راد: این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نابسامانی‌های بازار خودرو و افزایش تا 10 میلیون تومانی قیمت انواع خودرو توسط ایران‌خودرو و سایپا و سایر شرکت‌های خودروساز ایجاب می‌کند قانون شورای رقابت اصلاح شود تا این شورا بتواند به مسئله قیمت‌گذاری خودروهای بالای 50 میلیون تومان ورود کند.
داخلی سازی خودروسازان کرمانی تا ۶۵درصد افزایش می یابد
پایگاه خبری راد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تا سال ۱۴۰۰ ظرفیت تولید خودروسازان کرمانی به ۳۵۰هزار دستگاه با حداقل ۴۰درصد داخلی سازی خواهد رسید.
 صنایع خودروسازی ایران همچنان بر شیوه سنتی!
پایگاه خبری راد: صنایع خودروسازی ایران درحالی همچنان بر شیوه سنتی محصول را به دست مصرف کننده نهایی می رساند که این صنعت در جهان تحت تاثیر تحول های شگرف فناوری اطلاعات و ارتباطات روزگار جدیدی را برای رفاه هرچه بیشتر مصرف کننده تجربه می کند.
جیلی جی.سی6 جدید رونمایی و معرفی شد
پایگاه خبری راد: پرشین خودرو: با حضور مدیران گروه صنایع خودروسازی کرمان، شرکت خودروسازان بم شریک تجاری جیلی در ایران، محصول فیس لیفت جیلی GC6 را رونمایی و معرفی کرد.
سرمایه گذاری جدید در صنعت خودروسازی، توجیه اقتصادی ندارد
پایگاه خبری راد: ایران خودرو آمادگی دارد اگر سرمایه گذار مناسبی در شهرستان ها پیدا شود که تمایل به خرید مجموعه های ما را داشته باشد، ما 100 درصد برای این انتقال آماده هستیم و حتی برایش فرش قرمز پهن می کنیم.
تحویل خودروهای ثبت نامی مشتریان با قیمت قید شده در قرارداد
پایگاه خبری راد: معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور به برخی شایعات مبنی بر اخذ مابه التفاوت مرتبط با افزایش تعرفه های گمرکی در خصوص خودروهای وارداتی برای ثبت نامی های این شرکت که با قیمت قطعی انجام پذیرفته بود، پاسخ داد.
آغاز به کار خط بدنه سازی خودروهای جیلی در بم
پایگاه خبری راد: خط بدنه سازی پیشرفته خودروسازان بم برای تولید خودروهای جیلی در مجموعه اقتصادی ارگ جدید بم به بهره برداری رسید.
زمینه اتصال قطعه سازان داخلی به زنجیره تامین بین المللی فراهم می شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه زمینه اتصال قطعه سازان داخلی به زنجیره تامین بین المللی فراهم می شود، از هدف‌گذاری برای تولید 3 میلیون دستگاه خودرو تا افق 1404 خبر داد.
بزرگان صنعت و بازار خودرو به نصف جهان می روند
پایگاه خبری راد: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو از 3 تا 6 بهمن ماه جاری با حضور 10 مشارکت کننده برتر کشور برگزار می شود.