01:51 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیرینی

بورس تهران به اوج تاریخ رسید
پایگاه خبری راد: پس از روزها رشد مداومِ قیمت سهام در بورس تهران که یکی از عوامل مهمش قیمت ارز است، امروز نماگر اصلی بازار سرمایه کانال تاریخی ۱۹۵ هزار واحدی را پشت سر گذاشت و وارد کانال ۱۹۶ هزار واحدی شد؛ به این ترتیب ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ به عنوان روز تاریخی بازار سرمایه ایران به ثبت رسید.
«نظارت»؛ نیمه گمشده افسار گسیختگی گرانی بازار
پایگاه خبری راد: شاید گرانی را بتوان مهمان ناخوانده سال ۹۷ خواند. از آغاز سال ۹۷ بود که قیمت کالاهای مختلف در هر حوزه‌ای افزایش یافت و سرعت این افزایش قیمت تا جایی رسید که جمله «الان چند؟!…یا الان چند؟!» که روزی دست مایه برنامه‌های طنز بود را مردم در زندگی روزمره خود احساس کردند. افزایش قیمت‌ها کم کم کالاهای اساسی و مورد استفاده روزمره مردم را دربرگرفت و حتی برخی از کالاهای اساسی را از سفره مردم حذف کرد.
بایدها و نبایدهای طب ایرانی در مورد تغذیه در فصل بهار
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر و سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با اشاره به تلاش حکمای ایرانی برای حفظ تندرستی مردم و پیشگیری از بروز بیماری، بر رعایت تدابیر مرتبط با مزاج هر فصل برای پیشگیری از بروز بیماری‌های رایج آن فصل تاکید کرد.
تورم سال ۹۷ حدود ۲۷ درصد
پایگاه خبری راد: نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به اسفند ماه ١٣٩٧ به ۲۶.۹ درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (٢٣.٥ درصد) ٣.٤ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.
تنها خرید آجیل کم نشده، فروش میوه و شیرینی هم کم شده است
پایگاه خبری راد: نتایج نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد بیش از 85 درصد مردم گفته‌اند میزان خرید آجیل و تنقلات آن‌ها برای سال 98 نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
پول اضافی برای جعبه شیرینی پرداخت نکنید
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران از محاسبه قیمت جعبه و بسته بندی شیرینی در قیمت نهایی شیرینی خبر داد و گفت: در یک سال اخیر قیمت جعبه و بسته بندی شیرینی با رشد ۳۰۰ درصدی مواجه شده است.
نان‌های آجری، عیدی دستفروشان «پروانه»!
پایگاه خبری راد: پارکینگ مجتمع تجاری «پروانه» در خیابان جمهوری تهران سال‌هاست که جمعه‌ی هر هفته میزبان دستفروشان است. «پارکینگ پروانه» یا «بازارِ پروانه» در طول این سال‌ها برای بسیاری از مردم تهران به عنوان جایی برای خریدوفروش اشیای قدیمی، صنایع دستی و چیزهایی که در هیچ دکانی پیدا نمی‌شود شناخته شده است.
قیمت جعبه شیرینی از خود شیرینی بیشتر شده است
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه قنادان، خشکبار و بستنی البرز با اشاره به گرانی آجیل در بازار گفت: در این شرایط مردم آجیل نخرند و به جای آن از انواع شیرینی و شکلات که قیمت بهتری دارد استفاده کنند.
نمایشگاه‌های بهاره کارش را آغاز کرد
پایگاه خبری راد: نمایشگاه بهاره تهران در حالی آغاز به کار کرد که خبری از توزیع گوشت و مرغ تنظیم بازاری در این نمایشگاه نیست.
نگرانی از قاچاق آرد به خارج از کشور
پایگاه خبری راد: مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی از قاچاق آرد به خارج از کشور ابراز نگرانی کرد.
پایش سطح زیر کشت سیب‌زمینی با فناوری فضایی بومی/تعریف پروژه‌های فضایی جدید برای ۲ دانشگاه
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به همکاری این وزارتخانه با سایر دستگاه‌ها برای پایش منابع آب و سطح زیر کشت محصولات، گفت: از روز گذشته پایش سطح زیر کشت سیب‌زمینی را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی آغاز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم این سامانه را در سراسر کشور توسعه دهیم.
امکان کشف و جمع‌آوری اطلاعات از منابع رادیویی با سامانه رادیوتلسکوپ
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد سود و زیان و میزان سهام دولت در شرکت‌هایی که سهم دولت در آنها کمتر از ۵۰ درصد است به تفکیک در گزارش‌های عملکرد مالی دولت منعکس شود.
یقیناً قیمت خودرو پایین می‌آید/با افزایش واردات گوشت، قیمت ها کنترل می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرد: اگر خودرو تا عید مرتب عرضه شود، یقیناً قیمت پایین می‌آید.
کاهش ۲۵ درصدی خرید شیرینی در البرز
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه قنادان البرز گفت: در روزهای اخیر خرید شیرینی ۲۵ درصد نسبت به پنج ماه گذشته کاهش داشته است.
مکافاتی که قنادی‌های بجنورد برای تامین آرد می‌کشند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه قنادان بجنورد تامین آرد را یکی از مشکلات اساسی کنونی این اتحادیه در حال حاضر اعلام کرد.