19:50 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیائومی

اینترنت ۵G بازار راکد گوشی‌های هوشمند را نجات می‌دهد؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت چینی شیائومی به تازگی اعلام کرده است که فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G می‌تواند بازار راکد گوشی‌های هوشمند را نوسازی و احیا کند.
اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار برای توسعه اینترنت اشیا
پایگاه خبری راد: شرکت چینی شیائومی قصد دارد که در پنج سال آینده مبلغی معادل ۱.۵ میلیارد دلار در زمینه تولید و توسعه گجت و خانه های هوشمند و اینترنت اشیا سرمایه گذاری کند.
فناوری تشخیص چهره ۳۸ درصد از گوشی‌ها خطا می‌کند
پایگاه خبری راد: فناوری تشخیص چهره و احراز هویت هوشمند حدود نیمی از گوشی‌های هوشمند برندهای مختلف درست کار نمی‌کند.
اسپیکرهای هوشمند ارزان‌تر و کوچک‌تر در راهند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد یک اسپیکر هوشمند جدید و مقرون به صرفه را در سال آینده میلادی وارد بازار کند.
گوشی‌های هوشمند از این هم بی‌حاشیه‌تر می‌شود؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان برآورد کرده‌اند که اسپیکر موجود در گوشی‌های هوشمند در نسل جدید آنها که قرار است در نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۹ رونمایی شود، به زیر نمایشگرهای موبایل منتقل خواهند شد.
 گجت‌های پوشیدنی در آینده به کدام برند تعلق دارد؟
پایگاه خبری راد: تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی در جدیدترین برآوردهای خود اعلام کردند که سهم اپل در بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند در سال آینده به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
هوآوی و شیائومی دو اژدهای بازار موبایل!
پایگاه خبری راد: تحلیلگران فعال در حوزه بازار موبایل به تازگی برآورد کرده‌اند که هواوی و شیائومی بعنوان دو شرکت چینی بزرگ، بازار گوشی‌های هوشمند در سال آینده را تحت سلطه خود درخواهند آورد.
 استقبال ۷۰ درصدی کاربران از جدیدترین نسخه iOS
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد که آخرین نسخه از سیستم‌عامل iOS (iOS ۱۲) بر روی بالغ بر ۷۰ درصد از گوشی‌های آیفون و محصولات اپل نصب شده و در حال استفاده است.
اضافه شدن سیم‌کارت ای‌سیم به گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که گوگل نیز همچون اپل قصد دارد قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت‌های ای‌سیم (eSIM) را به گوشی‌های اندرویدی اضافه کند.
همکاری شیائومی با شرکت سوئدی IKEA جهت تحقق خانه هوشمند!
پایگاه خبری راد: شرکت چینی شیائومی به منظور توسعه پلت‌فرم خانه های هوشمند و اینترنت اشیا قصد دارد وارد همکاری با شرکت سوئدی IKEA شود.
سامسونگ در صدر پرفروش ترین برند تولیدکننده
پایگاه خبری راد: علی‌رغم کاهش ۱۳ درصدی سهم سامسونگ از فروش گوشی‌های هوشمند، این شرکت کره‌ای همچنان در صدر پرفروش‌ترین برند تولیدکننده موبایل قرار دارد.
آمار رجیستری گوشی‌ها حاکی از ۱.۵ میلیون فعال و ۲۵۰ هزار مسدودی می باشد
پایگاه خبری راد: با اجرای طرح رجیستری از آذر سال ۱۳۹۷، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار گوشی تا پایان خرداد ماه به‌صورت قانونی در سامانه رجیستری فعال شده‌اند و نزدیک به ۲۵۰ هزار گوشی به دلایلی از جمله قاچاق یا عدم فعال‌سازی، مسدود شده‌اند.
سبقت آمازون در تسخیر صدا از گوگل!
پایگاه خبری راد: آمازون در سه ماهه سوم سال جاری میلادی با تصاحب ۳۱ درصد از سهم بازار اسپیکرهای هوشمند موفق شد از سایر رقبای قدرتمند خود سبقت بگیرد.
رونمایی گوشی جدید نوکیا با دوربین پنج گانه
پایگاه خبری راد: شرکت‌های بزرگ تلفن‌های همراه در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر قرار دارند و روزانه در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
سلطه دو غول تکنولوژی بر بازار حسگرهای اثر انگشت در موبایل
پایگاه خبری راد: به گفته تحلیلگران، دو شرکت کوالکام و مدیاتک با فناوری‌های جدید در حوزه حسگرهای اثر انگشت بازار آن را در سال آینده تصاحب خواهند کرد.