20:47 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهریار

 پساب تصفیه‌خانه‌ها در جهت بهبود وضعیت کشاورزی اداره شوند
پایگاه خبری راد: ماینده مردم ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پساب تصفیه خانه‌ها در حال هدر رفتن گفت: باید از این آب در جهت بهبود وضعیت کشاورزی استفاده کنیم.
کدام مناطق تهران در معرض فرونشست زمین قرار دارند؟
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: در مناطق ١٦،١٧،١٨، و ١٩ شهرداری تهران و شهرستان‌های اسلام شهر، چهاردانگه، صبا شهر، نسیم شهر، شهریار و کهریزک بیش‌تر از سایر بخش‌های استان تهران در معرض فرونشست زمین هستند.
لزوم اقدام دولت نسبت به توانمندسازی افراد کم‌درآمد!
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت مدیریت بازار مسکن حمایتی و اجتماعی از سوی دولت گفت: دولت باید از طریق پرداخت وام با نرخ سود پایین و دوره بازپرداخت طولانی نسبت به توانمندسازی افراد کم درآمد برای خرید مسکن اقدام کند.
نیروگاه‌های برقابی تهران جان می‌گیرند
پایگاه خبری راد: به گفته مدیر دفتر تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران، در حال حاضر در این شرکت ۹ واحد برق آبی با ظرفیت نصب شده ۲۶۱ مگاوات و متوسط تولید انرژی ۴۳۱ هزار مگاوات وجود دارد که اگر بارندگی‌ها تا انتهای فصل بهار مانند روند کنونی باشد، می‌توان در زمان پیک از این ظرفیت استفاده کرد.
نطق اسماعیلی درباره ضرورت جلوگیری از کاهش میزان جنگل‌های کشور
پایگاه خبری راد: نماینده مردم نور و محمود آباد در مورد بحران جنگل و طبیعت ایران و آمار کاهش پوشش جنگلی کشور اظهار کرد: اگر روند به همین شکل پیش برود طی ۸۰ سال آینده جنگل‌ها صفر هکتار خواهد شد.
بهبود وضعیت منابع آبی تهران
پایگاه خبری راد: مدیر دفتر تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: از ابتدای سال آبی تا ۳۰ دی‌ماه، میزان بارندگی‌های استان تهران ۱۸۰ میلی‌متر ثبت شده که این میزان نسبت به متوسط بلندمدت که عددی معادل ۱۰۳ میلی‌متر بوده، ۷۳ درصد افزایش داشته است.
حرف و حدیثی که برای "روشن و شهریار" در مازندران به راه افتاد
پایگاه خبری راد: چندی پیش خبر تولید رقم های جدیدی از برنج که کیفیت طارم و کمیت برنج های پر محصول را داشته است شگفتی بسیاری از محافل علمی داخلی و خارجی را به همراه داشت، اما پس از مدتی گمانه هایی مبنی بر تراریخته بودن این ارقام بر سر زبان ها افتاد.
 سد شهریار چه زمانی آبگیری می‌شود؟
پایگاه خبری راد: نماینده مردم میانه در مجلس گفت: بنده نمی‌توانم جوابگوی مردمی باشم که دولت زمین‌های‌شان را برای آبگیری سد شهریار تصاحب کرده است.
نارسایی در توجه به تولید در سطح کلان!
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران معتقد است با وجود آنکه در طول سال‌های گذشته تلاش شده شرایط برای حمایت از تولید و بخش‌های تولیدی در اتاق افزایش یابد اما همچنان نارسایی‌هایی وجود دارد که بخشی از آن از نگاه کلان به تولید ریشه می‌گیرد.
تفاهم وزارت ارتباطات و قوه قضاییه بر سر شبکه ملی اطلاعات
پایگاه خبری راد: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فناوری اطلاعات ایران به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای ارتقای کیفیت خدمات حقوقی و قضایی و توسعه شبکه های تخصصی دستگاهی حاکمیتی مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات به امضا رسید. ​
 در محورهای مواصلاتی ۹ استان مه گرفتگی وجود دارد
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشوردر صبح امروز (۲۸ آذرماه) را تشریح کرد.
پوشاک؛ رتبه اول قاچاق در ایران را به خود اختصاص می دهد!
پایگاه خبری راد: اعضای اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران خواستار مقابله جدی با فعالیت فروشندگان برندهای بدون مجوز رسمی پوشاک از ابتدای دی‌ماه سال جاری توسط دستگاه‌های ذیربط از جمله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شدند.
 مهمترین پروژه های ایدرو کدام ها هستند
سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از طرح‌های جدید این سازمان مبنی بر نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری، ساخت ۲۰۰۰ واگن مترو و همچنین راه‌اندازی کارخانه آب شیرین کن خبر داد.
 نماینده دشتی در واکنش به ممنوعیت صادرات گوجه‌فرنگی تذکر داد!
پایگاه خبری راد: نماینده مردم دشتی در مجلس گفت: اگر گوجه‌فرنگی محصول استراتژیک نیست چرا اجازه صادرات آن به کشاورز داده نمی‌شود؟
 قیمت مسکن در کرمان ۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش پیداه کرده است!
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک کرمان گفت: قیمت مسکن با توجه به افزایش شدید قیمت مصالح ساختمانی حدود ۲۰ تا ۵۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.