02:44 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت مادر

کدام نیروگاه‌ها امسال بازنشسته می‌شوند؟
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: در حال حاضر بازنشسته کردن نیروگاه ری و طرشت و نیروگاه بعثت در استان تهران در اولویت قرار دارد که ظرفیت اسمی این سه نیروگاه بیش از ۱۰۰۰ مگاوات تخمین زده شده است.
قابلیت جدیدی به نسخه جدید گوگل‌مپ اضافه شد
نماد برتر- نسخه جدید و به‌روزرسانی‌شده گوگل‌مپ به کاربران امکان استفاده همزمان از یوتیوب موزیک را نیز می‌دهد.
سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری برای تولید باتری
نماد برتر- شرکت خودروسازی دایملر در آلمان بالغ بر یک میلیارد دلار به منظور توسعه و تولید باتری‌های اختصاصی خودروهای برقی سرمایه‌گذاری می‌کند.
بازگشایی کارخانه‌های مرسدس بنز در بحبوحه کرونا!
نماد برتر- دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز آلمان به تازگی اعلام کرده که قصد دارد از تاریخ ۲۰ آوریل سال جاری میلادی خط تولید و فعالیت برخی از کارخانه های خود در آلمان را از سر بگیرد.
این کرمانی 1200 میلیاردی
نماد برتر - «کرمان» که در سال جاری قیمت سهام آن رشد بسیار زیادی داشته، امروز خبر از افزایش سرمایه 100 درصدی داد.
برگزاری اولین نمایشگاه بومی‌سازی صنایع پیشرفته
نماد برتر- در دیدار شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با معاونت آموزش،پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، در زمینه برگزاری اولین نمایشگاه صنایع پیشرفته توافق شد.
بررسی وضعیت خدمات الکترونیک در وزارت کشور
پایگاه خبری راد: وزارت کشور ۱۰ مجوز برای ارائه خدمات صادر می‌کند که از این تعداد تنها دو مورد در فرایندی کاملا الکترونیک قرار داشته و هشت مورد دیگر فرایندی غیرالکترونیک دارند.
چرا راهکارهای مدیریت مصرف اجرا نمی‌شود؟
پایگاه خبری راد: مدیریت مصرف یکی از اصولی است که همواره بر آن تاکید و قوانینی هم برای آن وضع شده است، با این حال کارشناسان بر این باورند که راهکارهایی که برای این منظور پیش‌بینی شده اجرا نمی‌شود و این موضوع گره‌ای را در مدیریت مصرف ایجاد کرده است.
جزئیات تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات اعلام شد
پایگاه خبری راد: طی یک ماه گذشته ارزهای متنوعی با نرخ دولتی برای واردات کالا تأمین شده‌ اما دینار عراق و فرانک سوئیس در این مدت برای واردات کالا تأمین ارز نشده‌اند.
جزئیات نخستین قرارداد "نفت در برابر اجرای پروژه"
پایگاه خبری راد: در بند "ی" تبصره ۱ قانون بودجه سال جاری امکان تهاتر نفت با اجرا برای تسویه پول پیمانکار دیده شده و قرارداد تأمین مالی نوسازی نیروگاه ری در هفته جاری بر اساس تبصره مذکور امضا خواهد شد.
سهم محصولات مختلف در درآمدزایی غول‌های تکنولوژی
پایگاه خبری راد: محصولات و سرویس‌های مختلفی از سوی بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی ارائه می‌شود که هر کدام با استقبال متفاوتی در جهان روبه رو می‌شوند و بدین ترتیب میزان درآمدزایی آنها نیز متفاوت خواهد بود.
آمادگی وزارت نیرو برای جذب نقدینگی در کشور
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) با تاکید بر این‌که یکی از مشکلات کشور میزان نقدینگی است، اظهار کرد: با موافقت وزیر نیرو سیاستی را آغاز می‌کنیم تا جریان نقدینگی در کشور را برای پروژه‌های سودده وزارت نیرو جذب کنیم.
ارز بی‌عُرضه!
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی تا خرداد ماه سال جاری ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ یورو با قیمت دولتی برای واردات کالا و خدمات تأمین کرده و ارزهای دیگری نیز با قیمت دولتی تأمین ارز شده‌اند، اما تأمین این ارزها نیز نتوانسته جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرد.
خودروی پلاگین هیبریدی بنز در راه است
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مرسدس بنز قصد دارد به زودی مدل پلاگین هیبریدی جدیدی را معرفی کند که از قدرت و ظرفیت بالایی برخوردار است.
وزارت نیرو توپ را به زمین مردم انداخت
ماراتن افزایش دما و رشد مصرف برق پیش از شروع فصل تابستان، آغاز شده و مجدداً این سوال مطرح است که آیا امسال هم همچون سال گذشته خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده خواهیم داشت یا خیر؟ سوالی که وزیر نیرو برای یافتن پاسخ آن، مردم را مخاطب قرار می‌دهد.