20:48 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیلی

بایدن چه خوابی برای نفت شیل دیده است؟
نماد برتر- پیروزی بایدن ممکن است باعث تغییراتی در بخش انرژی آمریکا در سالهای آینده شود با این حال رییس جمهور منتخب با توجه به این حقیقت که اکثریت سنا هنوز نامعلوم مانده، ممکن است فضای مانور محدودی داشته باشد.
آلودگی گوشت‌های گوساله و مرغ به باکتری‌های مقاوم
نماد برتر- نتایج یک مطالعه نشان داد که ۲۵ درصد از نمونه‌های گوشت گوساله و مرغ بررسی‌شده آلوده به باکتری «استافیلوکوکوس اورئوس» بودند و باکتری‌های جداشده از این نمونه‌ها به نسبت‌های مختلف در برابر آنتی‌بیوتیک‌ها مقاوم بودند.
سیاست انرژی آمریکا در دوران بایدن چه تغییری خواهد کرد؟
نماد برتر- شبکه های بزرگ متعددی اعلام کردند جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است.
اولین کامیون های سنگین برقی "ولوو" سال 2022 به جاده می زنند
نماد برتر- شرکت "ولوو" اعلام کرد اولین مجموعه از کامیون های سنگین برقی این شرکت که قادر به طی مسافت 200 مایلی و قیمت قابل رقابت با کامیون های دیزلی هستند، کمتر از دو سال دیگر عرضه می شوند.
تولید تجدیدپذیرها چقدر است؟
نماد برتر- میزان برق تولید شده از منابع انرژی های تجدید پذیر در مهرماه به رقم ۵۰۴۷ میلیون کیلووات ساعت رسید که در این بین سهم تولید انرژی خورشیدی نسبت به سایر انرژی های تجدیدپذیر بیشتر بود.
اپل در تولید آیفون ۱۲ با کمبود قطعه روبرو شد
نماد برتر- شرکت اپل در تولید آیفون با کمبود تراشه هایی که مصرف برق در آیفون و و دستگاههای دیگر را مدیریت می کنند، روبرو شده است.
سقوط حدود ۴۵ درصدی سود سه ماهه آرامکوی سعودی
نماد برتر- شرکت نفتی آرامکوی سعودی کاهش ۴۴.۶ درصدی سود خالص خود در سه ماهه سوم امسال تحت تاثیر ضعیف ماندن تقاضا و قیمتهای پایین نفت در بحبوحه شیوع ویروس کرونا را گزارش کرد.
نماد ۶ شرکت بسته و یک سهم تعلیق شد / محدودیت حجمی برای سهام سه شرکت
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز ، نماد ۶ شرکت به دلیل اعلام رویدادهای مهم برای یک ، دو روز و یک ساعت بسته و در برابر تعلیق یک سهم ، برای سهام سه شرکت فرابورسی محدودیت حجمی تعیین شد .
بورس کالا میزبان عرضه ۲۸ هزار تن مواد پلیمری
نماد برتر- تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه، میزبان عرضه ۲۸ هزار و ۲۰۴ تن مواد پلیمری است.
عوامل تأثیرگذار و بررسی موج های ریزشی در بازار سهام
نماد برتر- موج های ریزشی چند صباحی است در بازار سرمایه با کاهش قدرت نسبی همراه و به این ترتیب، عوامل تأثیرگذار بر بازار سهام به انواع مختلفی تقسیم شده اند.
گزارش بزرگترین تولیدکننده زغال‌سنگ آماده عرضه سهام از حال و آینده
نماد برتر- مدیرعامل زغال سنگ پروده طبس با امیدواری به عرضه اولیه سهام بزرگترین تولیدکننده زغال‌سنگ ، گزارشی از عملکرد نیمه نخست سال‌ ارایه کرد.
آلایندگی جهانی ناشی از مصرف سوخت به اوج رسید
نماد برتر- بنا بر تحقیقات جدید، با کاهش تقاضا برای نیرو در سال ۲۰۲۰ به دلیل محدودیتهای ناشی از شیوع ویروس کرونا، آلایندگی جهانی ناشی از مصرف سوخت احتمالا در سال میلادی گذشته به اوج خود رسیده است.
سود هر سهم "فروس" ۲۳۰ درصد افزایش یافت
نماد برتر- شرکت فروسیلیس ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲۱۸ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۶۶ ریال اعلام شده بود، افزایش ۲۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.
راه اندازی ۱۰ شرکت سهامی عام‌پروژه
نماد برتر- معاون وزیر صمت با بیان اینکه توسعه تامین مالی تولید از طریق بازار سرمایه در دستور کار قرار دارد، گفت: ۱۰ شرکت سهامی عام‌پروژه راه اندازی می‌شود.
برقراری ارتباطات در مناطق بحران‌زده با بالن ارتباطی
نماد برتر- بالن ارتباطی در زمان بحران، منطقه بحران‌زده را تحت پوشش قرار می‌دهد و امکان اتصال بیش از ۱۰۰۰ نفر را به‌صورت هم‌زمان و ۱۰ هزار نفر را به‌صورت غیرهمزمان با سرعت یک گیابیت‌برثانیه فراهم می‌کند.