08:42 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سرقت اطلاعات

اطلاعات کارجویان اینترنتی لو رفت!
پایگاه خبری راد: اطلاعات بالغ بر ۲۰۰ میلیون نفر از جوانان چینی جویای کار که در وب سایت‌های اشتغال یابی ثبت نام کرده بودند، در یک حمله سایبری به سرقت رفته است.
بدافزاری که اطلاعات بانکی را می‌دزدد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که یک گروه حرفه‌ای از هکرها و مجرمان سایبری با انتشار یک بدافزار و تروجان معروف به روزرسانی شده سعی دارند به سرقت اطلاعات بانکی و مالی کاربران بپردازند.
نفوذ بدافزارها به بازی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: برای اجرای بازی‌های قدیمی در محیط اندروید، لازم است شبیه‌سازی به منظور پیاده‌سازی و اجرای بازی وجود داشته باشد و مهاجمان، بدافزار را هنگام نصب برنامه در فایل شبیه‌ساز مخفی کرده و رفتاری مخرب را در قالب برنامه‌ای سالم در فروشگاه اندرویدی منتشر می‌کنند.
لو رفتن اطلاعات کاربران بازی‌های آنلاین!
پایگاه خبری راد: هکرها و مجرمان سایبری اطلاعات بالغ بر هفت میلیون نفر از کاربران وب‌سایت معروف فعال در زمینه بازی‌های رایانه‌ای آنلاین را به سرقت برده‌اند.
تلفن همراه معدنی از طلاست
پایگاه خبری راد: برای مهاجمانی که می‌خواهند هویت کاربران را سرقت کنند، تلفن‌های همراه همچون معدنی از طلا هستند.
هکرهای کره شمالی به اطلاعات پناهندگان به کره جنوبی حمله بردند!
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری کره جنوبی امروز جمعه اعلام کرده است که اطلاعات بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از پناهندگان اهل کره شمالی که به همسایه جنوبی خود فرار کرده بودند، توسط هکرها به سرقت رفته است.
آمریکا دو هکر چینی را به سرقت اطلاعات متهم کرد
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا روز پنج شنبه دو هکر چینی تحت حمایت دولت این کشور را به تلاش برای نفوذ به وب سایت، سرورها و زیرساخت‌های شرکت‌های مختلف در جهان متهم کرد.
هشدار جدی سازمان ناسا به افزایش حملات سایبری در آینده
پایگاه خبری راد: سازمان ملی هوا و فضای آمریکا (ناسا) ضمن تایید حمله سایبری هکرها به اطلاعات شخصی و کاری کارمندان و مهندسان فعال در این سازمان به افزایش احتمال این حملات در آینده هشدار داد.
هکرهای سعودی و چینی در پشت پرده سرقت اطلاعات کاربران توییتر
پایگاه خبری راد: سهام توییتر روز گذشته تحت‌تاثیر اعتراف این شرکت به نفوذ هکرها به حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران این شبکه اجتماعی، هفت درصد کاهش یافت.
حدس زدن ویندوز در مورد احتمال نفوذ بدافزار به رایانه !
پایگاه خبری راد: مایکروسافت قصد دارد با یک سرمایه‌گذاری ۲۵ هزار دلاری به الگوریتمی مبتنی بر هوش مصنوعی دست پیدا کند که قادر خواهد بود احتمال آلوده شدن ویندوز کاربران به بدافزار را پیش‌بینی کند.
راهکاری برای دور زدن تحریم های اینترنتی
پایگاه خبری راد: در حالی که دور جدید تحریم‌ها علیه ایران آغاز شده است، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راهکاری برای مواجهه با تحریم‌ها ارائه داده که بازی‌ها و خدماتی که برای ایران تحریم شده را دور می‌زند.
 اطلاعات هویتی 26 میلیون کاربر در دست هکرها!
پایگاه خبری راد: هکرها توانستند به اطلاعات شخصی و هویتی بیش از ۲۶ میلیون کاربر آمریکایی دست پیدا کنند.
اطلاعات مسافران ایرلاین هنگ کنگی به سرقت رفت
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که اطلاعات شخصی و هویتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر از مسافران فیلیپینی یک ایرلاین فعال در هنگ‌کنگ به سرقت رفته است.
حفره امنیتی در شبکه‌ اجتماعی حریم خصوصی کاربران را نقض کرد
پایگاه خبری راد: محققان از یک آسیب‌پذیری جدید امنیتی در شبکه اجتماعی تامبلر خبر داده‌اند که امکان دسترسی و سرقت اطلاعات کاربران را به هکرها می‌دهد.
فیس‌بوک از علت سرقت اطلاعات ۳۰ میلیون کاربر می‌گوید
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک بر این باور است که هکرها به منظور ساخت تبلیغات، فریب کاربران و کسب درآمد اطلاعات کاربران این شبکه‌اجتماعی را ربوده‌اند.