15:47 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ساوه

توقف نماد ۸ شرکت بورسی برای مجمع + مهلت آخر یک حق تقدم
نماد برتر- در پایان معاملات امروز، نماد هشت شرکت بورسی برای مجمع سالانه و فوق العاده متوقف می شود و دوره پذیره نویسی سهام حق تقدم یک سهم به پایان می رسد.
چرخ رونق شهرک های صنعتی نوبران و غرق آباد روی دست انداز
نماد برتر- مدیرعامل یک واحد تولیدی در نوبران، تامین برق را مهمترین زیرساخت مورد نیاز برای ایجاد و توسعه صنایع در شهرک‌های صنعتی نوبران و غرق آباد دانست و گفت: جهش تولید با تامین برق صنایع مستقر در این شهرک ها محقق خواهد شد.
از تحریمی که به داد تولید ملی رسید تا تبعیض در اخذ مالیات!
نماد برتر- طغیان کروناویروس، در کنار بحران اقتصادی سال‌های اخیر منجر به اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای قطع زنجیره این اپیدمی شامل قرنطینه خانگی، فاصله‌گذاری اجتماعی، تعطیلی صنوف، مدارس، دانشگاه‌ها و بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی و ... شد.
سهم دو هزار نفری استان مرکزی از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی
نماد برتر- رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: در استان مرکزی دو هزار نفر می توانند با ثبت نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از مزایای این طرح بهره مند شوند.
حقوقی ها و حقیقی ها بیشتر چه خریدند؟
نماد برتر- در نمای کلی از وضعیت معاملات امروز بورس تهران، پربازده ترین سهام و ترین های بورس امروز کدامند.
"الغدیر" برداشت ذرت ساوه را دو برابر کرد
نماد برتر- مدیر جهاد کشاورزی ساوه گفت: تخصیص آب از منابع آبی ذخیره شده در سد الغدیر این شهرستان موجب افزایش دو برابری میزان کشت ذرت علوفه ای در مزاع ساوه شد.
ضربه فنی بازار مهر در زمین کرونا
نماد برتر- هرسال این روزها، در آستانه بازگشایی مدارس، فصل خرید لوازم التحریر، کیف، لباس مدرسه و ذوق زدگی دانش آموزان برای خریدهای مدرسه ای جدید بود، آنها گاهی حتی یک ماه زودتر وسایل خود را تهیه کرده و ماه پایانی تابستان را به ذوق استفاده قریب الوقوع از این وسایل می‌گذراندند.
امسال دل انار ساوه نمی شکند
نماد برتر- هرچه به روزهای منتهی به برداشت انار در قطب تولید انار جهان نزدیک می‌شویم دلشوره انارکاران ساوجی بیشتر می‌شود، چرا که این محصول در مرداد و شهریورماه مراحل کامل آبدهی را طی کرده و برای برداشت در مهرماه آماده می‌شود و کوچکترین اتفاقی در این مدت ممکن است دسترنج باغداران را هدر داده و عرضه محصول با کیفیت را با مشکل مواجه کند.
از کشاورزی استان مرکزی چه خبر؟
نماد برتر- بخش کشاورزی یکی از مهمترین بخش های اقتصادی هر کشور است و توسعه همه جانبه آن در تمامی کشورها یک رکن اساسی استقلال اقتصادی و البته سیاسی محسوب می شود.
احداث نیروگاه بدون کمک خارجی ها افتخار است
نماد برتر- استاندار مرکزی گفت: احداث نیروگاه در شرایط تحریم و بدون کمک خارجی افتخار است.
کاهش 56 درصدی تعداد کارگران دارای حقوق معوق در ساوه
نماد برتر- فرماندار ساوه از کاهش ۶۰ درصدی تعداد واحدهای دارای حقوق معوق در چهار ماهه نخست سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال خبر داد و گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق ساوه ۵۶ درصد کاهش یافت.
نیروگاه شازند امسال بی گاز نمی ماند
نماد برتر- مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: با توجه به نامه استاندار مرکزی و پاسخ ریاست جمهوری، امسال قطع یا محدودیت تامین گاز برای نیروگاه شازند نخواهیم داشت.
"الغدیر" ۱۸ چاه آب ساوه را خاموش کرد
نماد برتر- مدیر امور منابع آب ساوه گفت: تکمیل شدن تراز آبی سد الغدیر موجب تامین بیش از نیمی از نیاز آب شرب شهر ساوه شد و همین امر باعث شد که ۱۸ چاه آب که قبلا به مصرف شرب می رسید، خاموش شود.
کار صنعت قطعه سازی هم به زیرپله کشید!
نماد برتر- قیمت خودرو اخیرا سربالایی صعود را به شکلی باورنکردنی طی کرد به گونه ای که هیچ کس باورش نمی شد برای مثال قیمت پراید که همیشه از آن به عنوان یک خودرو داخل شهری کم کیفیت یاد می شود، به ۱۰۰ میلیون تومان برسد، اما رسید!
«زکوثر» و رکوردی که شکسته نشد!
نماد برتر - در پایان عرضه اولیه «زکوثر» بیش از یک میلیون ۶۴۴ هزار نفر شرکت کردند و به هر کد بورسی حداکثر ۲۰۱ سهم معادل ۲۶۳ هزار و ۷۱۲ تومان تعلق گرفت.