11:45 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زنو

منتظر قیمت‌های جدید لوازم‌خانگی باشید
پایگاه خبری راد: سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی از ساماندهی قیمت لوازم خانگی خبر داد و اعلام کرد که پس از ابلاغیه وزیر صنعت، قیمت تمام شده محصولات با در نظر گرفتن سود متعارف محاسبه خواهد شد.
لوازم‌خانگی بی‌تفاوت به مصوبه ستاد تنظیم بازار!
پایگاه خبری راد: علی‌رغم مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر ارائه فرصت ۱۵ روزه به تولیدکنندگان لوازم خانگی در پی گرانی و کمبود محصولات داخلی در بازار، هیچ‌گونه کاهش قیمتی در این حوزه رخ نداده است.
آیا WTO با ترامپ سرشاخ می‌شود؟
پایگاه خبری راد: استفاده دولت دونالد ترامپ از تعرفه‌ها، متحدان، قانونگذاران و شرکت‌ها در سراسر جهان را به خشم آورده است اما عمیق‌ترین تاثیر را بر سازمان تجارت جهانی (WTO) داشته است.
حل بحران آب با هشدار و شعارگرایی دست ‌یافتنی نیست
پایگاه خبری راد: یک کارشناس و پژوهشگر حوزه آب و محیط زیست با انتقاد به صحبت‌های اخیر رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: برون‌رفت از بحران فزاینده آب و محیط زیست، با هشدار دلسوزانه و شعارگرایی دست‌یافتنی نیست، باید عمل کرد.
لوازم‌خانگی ایرانی تا ۴۰ درصد گران شد/ انگشت اتهام به سمت تولیدکنندگان
پایگاه خبری راد: افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی قیمت لوازم خانگی تولید داخل از ابتدای سال تا کنون در کنار ادعای مطرح شده توسط واحدهای فروش مبنی بر توزیع قطره چکانی محصولات توسط تولیدکنندگان، به روشنی گویای بحرانی جدی در حوزه لوازم خانگی است.
بررسی فرجام «رنو» در ایران پس از نقض برجام
پایگاه خبری راد: در شرایطی که مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت بارها تاکید کرده و می‌کنند تضمین‌های لازم از خودروسازان خارجی برای ماندن در ایران گرفته شده، گویا این موضوع در مورد رنو کارآیی ندارد؛ زیرا قرارداد این شرکت با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به مرحله اجرا در نیامده است.
شرط افزایش بیش از ۹.۶ درصدی قیمت لوازم‌خانگی
پایگاه خبری راد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزایش قیمت لوازم‌خانگی بیش از ۹.۶ درصد را مشروط به ارائه مستندات توسط تولید کنندگان کرد.
تشکیل کارگروهی برای برخورد با دلالان ارز، سکه، خودرو و مسکن
پایگاه خبری راد: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از تشکیل کارگروه ویژه برخورد مالیاتی با سوداگران بازار ارز، سکه، خودرو و مسکن خبر داد.
نسخه ویژه DS3 با حال و هوای موتورسواران
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی DS به مناسبت سالگرد جشن کافه موتورسواران لندن، یک نسخه ویژه برمبنای خودروی هاچ بک DS3 آماده کرده است.
کاربران ناآگاه هدف سرقت اطلاعات بانکی
پایگاه خبری راد: براساس یافته‌های محققان یک برنامه بدافزار فروشگاهی قدیمی به نام پریلکس اکنون به ابزار تکامل یافته‌ای تبدیل شده که برای کلاهبرداران سایبری، شرایط سرقت پین‌کارت و داده‌های تراشه به‌منظور تولید کارت‌های پلاستیکی جهت اقدامات کلاهبردارانه را ایجاد می‌کند.
منتظر کاهش قیمت لوازم‌خانگی نباشید!
پایگاه خبری راد: درپی افزایش قیمت لوازم خانگی و اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان مبنی بر ممنوعیت افزایش قیمت و تخلف بودن این امر، ‌ انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی تصریح کرد که "این مسئله میسر نخواهد بود و قیمت‌ها کاهش نمی‌یابد".
منتظر کاهش قیمت لوازم‌خانگی نباشید!
پایگاه خبری راد: درپی افزایش قیمت لوازم خانگی و اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان مبنی بر ممنوعیت افزایش قیمت و تخلف بودن این امر، ‌ انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی تصریح کرد که "این مسئله میسر نخواهد بود و قیمت‌ها کاهش نمی‌یابد".
چرا لوازم‌خانگی گران شد؟
پایگاه خبری راد: سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی علت افزایش پنج تا ۱۰ درصدی قیمت لوازم خانگی در برندهای مختلف داخلی و خارجی را تشریح کرد.
"کارت اعتباری خرید کالا" سال آینده هم اعتبار ندارد!
پایگاه خبری راد: طرح کارت‌ اعتباری خرید کالای ایرانی نه تنها در سال جاری به مرحله اجرا درنیامد بلکه برای سال 1397 هم هیچ برنامه‌ای جهت اجرای آن اعلام نشده و طبق اعلام انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی سال آینده نیز اجرایی نخواهد شد.
نسخه ویژه دی.اس3 هاچبک به بازار می آید
پایگاه خبری راد: از ماه آینده، شرکت خودروسازی DS یک نسخه ویژه از DS3 در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد که با لقب "Black Lezard" معرفی شده است.