02:46 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زندان

 فرصتی برای یادگیری به پشتوانه‌ی ۸۸ سال قدمت و تجربه
نماد برتر- فرهاد سحرخیز اظهار کرد: برندی مانند «سحرخیز» سابقه‌ای ۸۸ ساله داشته و فعالیت خود را 3 نسل است که ادامه داده چنین برندی وارد دسته‌ای از مسئولیت‌های اجتماعی می‌شود و این مسئله را وظیفه خود نیز می‌داند و به همین دلیل قدم به قدم به سمت و سوی ایجاد چرخه‌ها و حلقه‌های ارزشی در این مجموعه حرکت کرد.
وزارت دفاع ایران خواهان پرداخت فوری بدهی ۴۰ ساله انگلیس شد
نماد برتر- وزارت دفاع ایران با صدور بیانیه ای ، خواستار پرداخت فوری بدهی تسلیحاتی ۴۰ ساله انگلیس به ایران شد.
اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از مهرماه/ گواهی کسر حقوق آنلاین می شود
نماد برتر- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری پس از ابلاغ مجوز انتقال دارایی به این صندوق که به زودی صورت می گیرد، قطعا در مهرماه اجرایی می شود.
انهدام باند فروش یوروی جعلی در تهران
نماد برتر- ماموران پلیس یک باند فروش ارز جعلی را منهدم کردند.
امواج جنگ اقتصادی دشمن کشتی اقتصاد کشور را در بر گرفته است
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از نارسایی‌ها و زیرساخت‌های غلط در تصمیمات کلان اقتصادی کشور بیان کرد: امواج جنگ اقتصادی دشمن کشتی اقتصاد کشور را در بر گرفته است.
چرا حمایت دولت ها از بازار سهام را نباید به فال نیک گرفت؟
نماد برتر- پیامدهای برداشت از صندوق توسعه ملی برای تزریق به بازار سرمایه با مقوله شاخص‌سازی با پول تورمی بررسی شد.
ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری در خصوص مدارس گرفته شود
نماد برتر- وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نداریم، گفت: ما موظف به ارائه خدمات آموزشی بوده و به علت کارکردهای آموزش حضوری، این نوع آموزش را به آموزش غیر حضوری ترجیح می دهیم.
شرکت کنتورسازی قزوین؛ به‌وقت خاموشی...
نماد برتر- شرکت کنتورسازی یکی از واحدهای تولیدی فعال در قزوین بود که در سطح ملی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت اما با خصوصی‌سازی همه‌چیز به‌یک‌باره تغییر کرد. پس‌ازآن بود که حقوق کارگران پرداخت نشد و تعداد آنان از ۸۰۰ به ۱۰۰ نفر رسید و کارگران برای اینکه صدایشان به گوش مسئولین برسد بارها مقابل استانداری قزوین تجمع کردند؛ ۲ سال پیش هم در پایان اسفند سفره خالی خود را جلوی استانداری پهن کردند.
میوه از سبد غذایی بسیاری از خانواده‌ها حذف شده است
نماد برتر- پری به دلیل از دست دادن همسرش سرپرستی خانواده را به عهده دارد، او با اشاره به اینکه در بسیاری موارد توان خرید میوه تازه برای فرزندانش را ندارد؛ می‌گوید: سه پسر ۱۰،۹ و ۱۵ساله من مثل همه بچه‌هایی که در سن رشد هستند، علاقه زیادی به میوه دارند ولی از توان مالی من خارج است که برای آنها میوه تازه بخرم چه برسد به خرید نوبرانه فصل‌ها.
ارائه خدمات ویژه به دانش‌آموزان و دانشجویان
نماد برتر- اپراتور اول در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزشی، خبر از رایگان کردن پهنای باند دسترسی به سامانه شاد، ارائه بسته‌های اینترنت آموزش با تخفیف ویژه و عرضه سیم‌کارت انارستان داد.
موافقت هیات دولت با واگذاری اراضی مازاد دستگاه ها برای تامین مسکن کارکنان دولت
نماد برتر- رئیس جمهور در جلسه هیات دولت با قدردانی از وزارت آموزش و پرورش، معلمان، مدیران و سایر عواملی که زمینه بازگشایی مدارس را در آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فراهم کرده اند، گفت: نهاد مدرسه دارای کارکردهای مختلفی است که آموزش تنها یکی از آنهاست و لذا آموزش مجازی، جایگزین کاملی برای نهاد مدرسه محسوب نمی شود.
 انتقال سهام  ماشین سازی به بهانه بدهی متوقف شده است
نماد برتر- نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از توقف انتقال سهام شرکت ماشین سازی به بهانه بدهی انتقاد کرد.
چند توصیه تغذیه ای برای دانش آموزان در دوران کرونا
نماد برتر- به دنبال بازگشایی مدارس و احتمال برگزاری کلاسهای مجازی در منزل به دلیل شرایط کرونا، دانش آموزان در این دوران از تحرک کمتری برخوردار خواهند بود، بنابراین تغذیه آنها در چنین وضعیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
آمادگی پلیس برای همکاری با آموزش و پرورش در زمینه فعالیت دانش آموزان درفضای مجازی
نماد برتر- جانشین فرمانده ناجا از آمادگی نیروی انتظامی برای هرگونه همکاری با آموزش و پرورش و مردم در زمینه فعالیت دانش آموزان در فضای مجازی خبرداد.
ضربه فنی بازار مهر در زمین کرونا
نماد برتر- هرسال این روزها، در آستانه بازگشایی مدارس، فصل خرید لوازم التحریر، کیف، لباس مدرسه و ذوق زدگی دانش آموزان برای خریدهای مدرسه ای جدید بود، آنها گاهی حتی یک ماه زودتر وسایل خود را تهیه کرده و ماه پایانی تابستان را به ذوق استفاده قریب الوقوع از این وسایل می‌گذراندند.