20:58 | سه شنبه 25 شهريور 1404
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رضایت مشتریان

سرنوشت فروش گوشی‌های آیفون چگونه رقم می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: بر اساس برآوردهای تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، شرکت اپل در طول سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی، تنها موفق به فروش ۲۲۰ میلیون دستگاه گوشی آیفون خواهد شد.
استانداردهای ایران سختگیرانه نیست/ اول مصرف‌کننده بعد تولیدکننده
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان این‌که حمایت از مصرف کنندگان در اولویت اول و حمایت از تولیدکنندگان در اولویت دوم قرار دارد، گفت: به طور حتم با تولیدکنندگان متخلف برخورد خواهد شد.
تجهیز تمام ناوگان امداد خودرو ایران به GPS +جزئیات
پایگاه خبری راد: بزرگترین ناوگان امداد خودرویی کشور تجهیز ناوگان خود به سیستم موقعیت یاب (GPS) را تکمیل کرد تا گامی دیگر برای کاهش زمان انتظار خدمات امدادی خود بردارد.
كاهش ضریب خطا از اولویت‌های ایساکو است
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شركت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در نشستی، ضمن جمع‌بندی خدمات ارائه شده به مشتریان در فروردین ماه سال جاری، برنامه‌های سال 97 را رسما به معاونین و مدیران ابلاغ كرد.
برخی فقط عنوان تولیدکننده را یدک می‌کشند
پایگاه خبری راد: یک فعال حوزه فناوری اطلاعات با اشاره به ضرورت تعیین ویژگی‌های تولیدات داخلی در حوزه های مربوط به ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است که برخی تولیدکنندگان در کشور تنها عنوان تولیدکننده را یدک می‌کشند.
توسعه همکاری سایپا و چانگان در امور تحقیقات و طراحی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به دعوت مدیرعامل شرکت چانگان به چین سفر کرده است از مرکز تحقیق و توسعه و همچنین مرکز تست این شرکت بازدید کرد.
راه‌های افزایش امنیت موبایل بانک
پایگاه خبری راد: دولت همراه سال گذشته همزمان با فاز اول دولت الکترونیک راه‌اندازی شد که در نتیجه آن تلفن همراه به یک دفتر خدمات الکترونیکی تبدیل می‌شود. با توجه به اینکه امروزه گوشی موبایل از مهم‌ترین ابزارهای مورد استفاده روزمره است، به آسان‌تر شدن هرچه بیشتر فرآیندها کمک خواهد کرد اما موضوع مورد اهمیت در این میان امنیت موبایل بانکی است.
افزایش رضایتمندی مشتریان؛ کاهش مدت زمان انتظار خدمات خودرویی
پایگاه خبری راد: مدیر عامل ایساکو در گزارش عملکرد زیرمجموعه خود در ایام نوروز گفت: نتایج نظرسنجی های ما نشان دهنده این است كه طرح ها و برنامه های ما اثربخش بوده و سبب افزایش رضایتمندی مشتریان شده است.
تکمیل سبد خودرویی سایپا ظرف 3 سال آینده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تکمیل سبد محصولات شرکت سایپا تا سه سال آینده خبر داد.
افزایش رضایت 5 درصدی مشتریان از محصولات سایپا
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز مطالعات استراتژیک گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی این گروه برای افزایش تولید در سال 97 خبر داد و گفت: گروه خودروسازی سایپا در چهارماهه پایانی سال گذشته توانست تمام رکوردهای خود در زمینه تولید خودرو را جابه جا کند.
سهم زیبای فرانسوی در بازار ایران افزایش می یابد
پایگاه خبری راد: سال 97 بی شک می تواند سالی کاملا رقابتی برای خودروهای وارداتی و البته برخی مدل های تولید داخل باشد و افزایش سطح رضایت مشتریان در این رقابت و بالا رفتن سهم بازار برندها، موثر است.
 خودروهای با کیفیت و مدرن به ایرانیان
پایگاه خبری راد: سال 96 برای نماینده میتسوبیشی سکوی پرش خوبی بود اما وقفه چند ماهه در عرضه محصولات جدید کمی روند صعودی این شرکت را کند کرد اما سال 97 می تواند سالی برای تصمیمات جدید و صعود چند پله ای برای آرین موتور پویا باشد.
سهم زیبای فرانسوی در بازار ایران افزایش می یابد
پایگاه خبری راد: سال 97 بی شک سالی کاملا رقابتی برای خودروهای وارداتی و البته برخی مدل های تولید داخل می باشد و افزایش سطح رضایت مشتریان می تواند در این رقابت و بالا رفتن سهم بازار برندها، موثر باشد.
طرح امداد نوروزی کرمان موتور تا 17فروردین ادامه دارد
پایگاه خبری راد: معاون خدمات امدادی کرمان موتور گفت: طی 20 روز خدمات و امداد نوروزی برای دارندگان خودروهای کرمان موتور اجرا می شود و این طرح از 27 اسفندماه 96 آغاز و تا 17 فروردین ماه جاری در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.
طرح خدمات نوروزی ایران خودرو آغاز شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی این شرکت از امروز تا ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۷ خبر داد.