07:56 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رزمی

برنامه افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی زیرمجموعه "وبصادر" از سه محل
نماد برتر- زیرمجموعه بانک صادرات از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته و سایر اندوخته ها خبر داد.
مروری مقایسه ای بر عملکرد "فسرب"
نماد برتر- شرکت ملی سرب و روی ایران در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته کاهش ۳۱ درصد درآمدهای عملیاتی، کاهش ۳۶ درصد سود عملیاتی، کاهش ۳۸ درصد سود خالص، افزایش ۳۳ درصد دارایی‌ها و افزایش ۵ درصد سود انباشته داشته است.
انتظار سرمایه‌گذاران برای ثبات در قیمت دلار / محرک‌های بازار کدامند؟
نماد برتر- به گفته حسن قاسمی، اگر چشم‌انداز کوتاه مدتی از قیمت دلار برای بازارسرمایه مشخص شود و همچنین موضوع بودجه دولت تعیین و تکلیف شود، محرک‌های لازم برای حرکت بازار فراهم خواهد شد؛ زیرا ممکن است دولت برای تامین بودجه خود مجبور شود از بانک مرکزی استقراض کند، یا به فروش دارایی‌های خود مانند سهام بپردازد. بنابراین، برآوردی که از میزان بودجه دولت و روش تامین آن خواهیم داشت بر روی بازار سهام تاثیر میگذارد.
ایران به پایگاه خانگی جدید القاعده تبدیل شده است / واکنش تند ظریف
نماد برتر- وزیر خارجه آمریکا بدون ارایه مدارک و اسناد ، مدعی شد ایران با پناه دادن به رهبران القاعده و حمایت مستقیم به پایگاه خانگی جدید این گروه تبدیل شده است.
۶ راهکار مرکز پژوهش‌های مجلس برای جبران کسری بودجه ۱۴۰۰
نماد برتر- مرکز پژوهش‌های مجلس با هدف جبران کسری بودجه سال آینده ۶ راهکار به دولت ارائه کرد که ضمن درآمد زایی بالا موجب افزایش تورم و تشدید فشارهای اقتصادی به مردم نمی‌شود.
دلایل سهم ۲۰ درصدی ایران از بهره‌برداری معادن و انتقاد از مردم و نخبگان !
نماد برتر- مدیر شرکت دولتی با اعلام دلایل سهم اندک و ۲۰ درصدی ایران از ظرفیت بهره‌برداری معادن، انتقاداتی از مقاومت‌های معنادار مردم و نخبگان مطرح کرد.
ارزیابی مدیرعامل "کچاد" از آینده شرایط و قیمت مواد معدنی / انقلاب در معدنکاری
نماد برتر- مدیرعامل چادرملو با ارزیابی شرایط و قیمت مواد معدنی در سال ۲۰۲۱ گفت: برنامه‌ وزیر صنعت جهت ابطال پهنه‌های بلاتکلیف بسیار اثر بخش بوده و درصورت اجرای کامل، انقلابی در عرصه معدنکاری ایجاد می شود.
شرکت معدنی با اعلام دریافت جواز تاسیس توسط زیرمجموعه صف خرید شد
نماد برتر- شرکت معدنی از دریافت جواز تاسیس کارخانه تولید کنسانتره مس سولفیدی و کنسانتره مولیبدن توسط زیر مجموعه خبر داد و با رشد ۴.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید روبرو شد.
مشخصات کلی شرکت جدید و آماده عرضه ۱۵ درصدی سهام در فرابورس
نماد برتر- شرکت زغال سنگ پروده طبس با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی در بازار اول فرابورس درج شد تا آماده عرضه ۱۵ درصدی سهام باشد.
جزییاتی از مدیریت آب فولادمبارکه و مهم‌ترین طرح ها /کاهش برداشت از زاینده‌رود
نماد برتر- مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت مدیریت پایدار آب ، مهم‌ترین طرح های توسعه و فعالیت‌ های مربوط به بهینه‌سازی مصرف آب با هدف کاهش برداشت از زاینده‌رود را اعلام کرد .
اختصاص ۱۷۰ میلیون یورو برای طرح‌های اولویت‌دار صنعت آب و برق
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با اشاره به اولویت‌های وزارت نیرو در توزیع اعتبارات عمرانی صنعت آب و برق در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وزارت نیرو و واحدهای زیرمجموعه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.
افزایش قیمت مسکن ملی تکذیب شد
نماد برتر- پس از آنکه مسئولان بنیاد مسکن به هزینه ساخت متری ۳.۳ تا ۴ میلیون تومان مسکن ملی اذعان کردند، وزارت راه و شهرسازی افزایش هزینه ها را تکذیب و اعلام کرد که هنوز نرخها بر اساس برآورد ۲.۷ میلیون تومان سازمان برنامه و بودجه است و تعدیلهای احتمالی در آینده اعلام می شود.
مروری بر عملکرد ۶ ماهه "شفن"
نماد برتر- شرکت پتروشیمی فن آوران در دوره منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۱۳ درصدی در درآمدهای عملیاتی، کاهش ۶ درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۵۷ درصدی در سود خالص، افزایش ۴۲ درصدی در دارایی ها و افزایش ۵۵ درصدی در سود انباشته داشته است.
نسداد ۸۵۸ حلقه چاه غیرمجاز آب در تهران
نماد برتر- از ابتدای سال تاکنون ۸۵۸ حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران مسدود شده که بیشترین تعداد، مربوط به شهرستان‌های تهران و پردیس و شهریار بوده، همچنین طبق اعلام مجری طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای تهران در همین زمان ۲۰۸ عدد کنتور هوشمند روی چاه‌های مجاز دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است.
کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تصویب شد/ توضیح نماینده +واکنش قالیباف
نماد برتر- کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها با ۲۵۱ رأی موافق در مجلس به تصویب رسید که با توضیح نماینده درخواست کننده و واکنش قالیباف به یک اخطار همراه بود.