03:48 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رامک

فروش ۱۰ میلیون بشکه نفت آرامکو در مالزی
نماد برتر- شرکت بازرگانی آرامکو نزدیک به ۱۰ میلیون بشکه نفت خامی که از زمان تعطیلی پالایشگاه مشترک آرامکو و پتروناس بر اثر آتش سوزی، در مالزی نگه داشته بود را به فروش رساند.
واکنش مصرف‌کنندگان به شوک نفتی عربستان
نماد برتر-تصمیم عربستان سعودی برای افزایش قیمت صادرات نفت خود در ژوییه ممکن است باعث شود آسیا درهای خود را به روی تولیدکنندگان نفت آمریکایی بگشاید و فروش آنها به بزرگترین منطقه مصرف کننده نفت در جهان را تقویت کند.
اعلام قیمت فروش نفت عربستان به تاخیر افتاد
نماد برتر- شرکت آرامکوی سعودی انتشار قیمت فروش رسمی گریدهای نفتی خود برای ماه ژوییه را حداقل تا روز یکشنبه و تا زمان معلوم شدن نتیجه مذاکرات تولیدکنندگان اوپک پلاس به تاخیر خواهد انداخت.
نفت آمریکا نزدیک ۲۰ دلار لنگر انداخت
نماد برتر- نفت آمریکا در محدوده پایین ۲۰ دلار در هر بشکه ماند و تحت تاثیر موج پیش‌بینی‌های ناامیدکننده از کاهش تقاضای جهانی که خوش بینی به تاثیر توافق کاهش تولید اوپک پلاس را تحت الشعاع قرار داد، با دومین کاهش هفتگی متوالی روبرو است.
انتشار قیمت فروش نفت عربستان به تاخیر افتاد
نماد برتر- شرکت آرامکوی سعودی در انتظار روشن شدن نتیجه نشست دهم آوریل اوپک و متحدانش در خصوص کاهش تولید، اعلام قیمت فروش رسمی خود برای ماه مه را به تاخیر خواهد انداخت.
مذاکرات برای نجات بازار نفت شتاب گرفت
نماد برتر- عربستان سعودی، روسیه و سایر تولیدکنندگان در شتاب برای توافق در زمینه پیمان کاهش تولید به منظور توقف فوری ریزش قیمتهای نفت هستند.
در سال ۹۸ بر بازار جهانی نفت چه گذشت؟
نماد برتر- بازارهای جهانی نفت امسال شاهد چندین رویداد پراهمیت بودند که برخلاف انتظارات، تاثیر موقتی داشتند و در واقع پایان دوران کمبود و فراوانی عرضه در یک دهه گذشته را منعکس کردند و تنها شوکی که یقینا تاثیر آن به این زودی تمام نخواهد شد همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا در جهان است.
رونمایی برنامه جدید عربستان برای افزایش صادرات نفت
نماد برتر- عربستان سعودی که بزرگترین صادرکننده نفت جهان است قصد دارد از ماه مه نفت کمتری برای تولید نیرو مصرف کرده و بیش از ۱۰ میلیون بشکه در روز نفت صادر کند.
دلیلی برای دیدار اوپک پلاس نمی‌بینم
نماد برتر- وزیر انرژی عربستان سعودی اظهار کرد: اگر توافقی در خصوص تدابیر لازم برای مقابله با اثرات ویروس کرونا روی بازار و قیمت‌های نفت وجود ندارد، وی نیازی به برگزاری دیدار اوپک پلاس در مه-ژوئن نمی بیند.
نفت عربستان ارزانتر شد
نماد برتر- عربستان سعودی پس از فروپاشی پیمان نفتی اوپک با روسیه، قیمت رسمی فروش تمامی گریدهای نفتی خود برای آوریل را برای همه مشتریانش کاهش داد.
بازگشت وزیر انرژی اخراجی عربستان در یک سمت جدید
نماد برتر- وزیر انرژی سابق عربستان سعودی طی حکم سلطنتی به عنوان وزیر در وزارتخانه تازه تاسیس سرمایه گذاری منصوب شد.
ضرر سنگین ۱۴ شرکت نفتی عربستان
نماد برتر- سازمان بازار سرمایه عربستان سعودی به شرکت‌هایی که در بازار سهام این کشور معروف به تداول حضور دارند، تا پایان مارس مهلت داد صورتهای مالی سال ۲۰۱۹ خود را اعلام کنند.
تهدید دو تریلیون دلاری برای نفت خاورمیانه
نماد برتر- تلاش جهانی برای خنثی کردن تاثیر تغییرات جوی و توسعه استفاده از انرژی تجدیدپذیر، ثروت عظیم تولیدکنندگان خاورمیانه که طی سالیان متمادی از نفت به دست آمده است را تهدید می‌کند.
کسری بودجه عربستان ۲.۵ برابر شد
پایگاه خبری راد: دولت عربستان از لایحه جدید بودجه خود با تاکید بر خصوصی سازی رونمایی کرد.
نبرد آرامکو برای نجات بازار بنزین
پایگاه خبری راد: در حالی که شرکت‌های نفتی بین‌المللی از خودروهای برقی و شبکه شارژ آن ها استقبال کرده‌اند اما شرکت نفتی دولتی آرامکوی سعودی هنوز روی تقاضا برای نفت در بخش حمل و نقل حساب می‌کند.