03:54 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس اتحادیه فروشندگان

صادرات؛ دلیل گرانی پیاز
پایگاه خری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ضمن تایید افزایش قیمت پیاز در بازار، صادرات این محصول را دلیل اصلی گرانی آن دانست.
فراوانی در بازار میوه با قیمت‌های عجیب و غریب
پایگاه خبری راد: در حالی که رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار فراوانی و ثبات قیمت‌ها را از ویژگی‌های بازار میوه دانست، آخرین کشف قیمت‌ها از بازار عمده فروشی میوه و تره بار نشان می‌دهد که وضعیت چندان مناسبی در این بازار حاکم نیست.
چه خبر از گوشی‌های توقیفی!؟
پایگاه خبری راد: برخی از اخبار حکایت از آن دارد که گوشی‌های تلفن همراه توقیفی به بازار وارد شده است و این‌ در حالی است که بازار تلفن همراه در چند روز اخیر افزایش قیمت داشته و ورود این دست تلفن‌ها هیچ تاثیر روانی و اقتصادی بر بازار نداشته است.
صادرات مایحتاج مردم فقط برای ۱.۵ میلیارد دلار!
پایگاه خبری راد: افزایش صادرات اقلام کشاورزی و مایحتاج معیشتی مردم با توجیه صادرات غیرنفتی و افزایش ارزآوری در حالی صورت می‌گیرد که وزیر اقتصاد از بازگشت تنها هشت میلیارد دلار از مجموع ۴۰ میلیارد دلار ارز صادراتی به کشور خبر می‌دهد که تازه از این هشت میلیارد دلار هم شش و نیم میلیارد دلار آن مربوط به صادرات محصولات پتروشیمی است!
فروش لباس همراه با نمادهای شیطان پرستی!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان کرج گفت: فروش لباس همراه با نمادهای شیطان پرستی و مغایر با شئونات اسلامی یکی از دلایل پلمب واحدهای صنفی در کرج است.
افزایش 10 درصدی قیمت لوازم یدکی در البرز فقط در 15 روز
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو البرز گفت: لوازم یدکی خودرو نسبت به ۱۵ روز گذشته افزایش ۱۰ درصدی قیمت داشته است.
هر شاخه گل رز برای روز مادر را چند بخریم؟
پایگاه خبری راد: در پی افزایش تقاضا برای گل روز مادر قیمت انواع گل به ویژه رز روند صعودی به خود گرفته و هر شاخه گل رز به قیمت ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
فروش لباس ایرانی با برند خارجی/ افزایش 20 درصدی قیمت پوشاک
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک البرز گفت: کالاهای داخلی که با برندهای خارجی به فروش می‌رسند قاچاق تلقی شده و از واحدها جمع‌آوری می‌شوند.
وضعیت تولیدکنندگان لوازم خانگی بهتر شده است
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با انتقاد از نوسانات لحظه‌ای قیمت مواد اولیه از بهتر شدن وضعیت تولیدکنندگان این محصولات خبر داد.
پراید 50 میلیونی که زندگی می‌گیرد...
پایگاه خبری راد: بازار خودروی ایران این روزها وضعیتی مبهم و غیرمنطقی دارد، پراید که برای بسیاری، نماد این بازار است قیمتش به حدی رسیده که کسی باور نمی‌کند؛ این خودرو قرار بود روزی از بازار ایران، حذف و با یک خودرو بهتر جایگزین شود.
فروش لوازم خانگی ایرانی به اسم خارجی!
پایگاه خبری راد: به گفته تولیدکنندگان لوازم خانگی برخی فروشندگان محصولات ایرانی را با نام برندهای خارجی و قیمت بالاتر در بازار عرضه می‌کنند، اما چون مصرف‌کنندگان به کیفیت محصول ایرانی باور ندارند این محصولات را خریداری می‌کنند.
قیمت گل برای روز مادر افزایش نمی‌یابد
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان گل با بیان این‌که صادرات با شرایط فعلی به ضرر تولیدکنندگان است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به ویژه در روز مادر قیمت گل افزایش پیدا نکند.
دلارهای صادراتی کاهو را گران کرد
پایگاه خبری راد: بررسی‌های میدانی نشان از آن دارد که افزایش قیمت کاهو در روزهای گذشته به واسطه کاهش عرضه به دلیل افزایش حجم صادرات این محصول به کشورهای همسایه به خصوص عراق بوده است.
پراید سردمدار گرانی خودرو در بازار
پایگاه خبری راد: در حالیکه طی دو سال گذشته از رده خارج شدن پراید به کرات از سوی وزارت صنعت و مسئولان آن وعده داده شد، اما از ابتدای امسال با نوسانات نرخ ارز و به دنبال آن تحریم ها قیمت این خودرو و البته دیگر خودروها با افزایش شدید قیمت مواجه شد.
 عرضه موبایل‌های توقیفی تا هفته‌ آینده
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه از آزاد شدن واردات گوشی به صورت مسافری از دی ماه امسال خبر داد و گفت‌: بر اساس وعده و قول مسئولان مقرر شد تا موبایل های وارداتی توقیف شده آزاد شوند و بر این اساس در اواخر هفته‌ جاری یا هفته‌ آینده این محصولات عرضه می‌شوند.