07:56 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دولت چین

سرنوشت قطعه‌سازان هواوی باوجود تحریم‌های تجاری آمریکا
پایگاه خبری راد: بسیاری از تحلیلگران بر این باورند از آنجایی که هواوی بزرگترین غول تکنولوژی در چین است، احتمالاً از خطر فروپاشی و ورشکستگی محفوظ است اما در میان تحریم‌های تجاری آمریکا، بسیاری از تأمین کنندگان چینی قطعات آن از بین خواهند رفت.
ردپای هکرهای چینی در حمله به آزمایش‌های شبکه 5G
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکیست که هکرهای چینی سعی داشتند آزمایش‌های شبکه نسل پنجم اینترنت 5G که توسط شرکت‌های نوکیا و اریکسون درحال انجام است، هک کنند و مانع ادامه فعالیت‌های آنها شوند.
خط تولید گوشی‌های هواوی متوقف شد
پایگاه خبری راد: خبرها حاکیست که هواوی تحت تاثیر کاهش تقاضای بازار و مواجهه با تحریم‌های تجاری آمریکا خط تولید گوشی‌های هوشمند این برند را متوقف کرده است.
سیستم‌ عامل اختصاصی هواوی کی معرفی می‌شود؟
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین اخبار حاکی از آن است که سیستم عامل اختصاصی هواوی در ماه آینده میلادی منتشر و ارائه خواهد شد.
سد مقاومت هواوی شکست!
پایگاه خبری راد: به عقیده کارشناسان، تحریم‌های جدید واشنگتن توانسته سد مقاومت هواوی را بعد از یک سال بشکند و فروش گوشی‌های هوشمند آن را با کاهش قابل توجهی روبرو کند.
به همکاری با هواوی ادامه می‌دهیم!
پایگاه خبری راد: شرکت تایوانی TSMC به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان چیپ‌ست در جهان اعلام کرده است به دنبال تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، به همکاری و فعالیت با این شرکت چینی ادامه خواهد داد.
راهکار هواوی برای دور زدن تحریم اندروید
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که هواوی به منظور دور زدن تحریم‌های گوگل و لغو لایسنس استفاده از اندروید، قصد دارد سیستم عامل اختصاصی یکپارچه‌ای را برای محصولاتش ارائه و منتشر کند.
چرا چینی‌ها نمی‌توانند اپل را تحریم کنند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به اقدامات تلافی جویانه چین و آمریکا در طول یک سال اخیر، بسیاری از مردم چین خواستار تحریم محصولات اپل و ضربه زدن به اقتصاد ایالات متحده شده اند. این در حالیست که بسیاری از کارشناسان این اقدام را به ضرر چین می دانند.
گوگل پلی‌استور جایگزین می‌شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که هواوی از چندی پیش سعی داشته که یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی برای توسعه و ارائه اپلیکیشن برای محصولات خود طراحی کند که جایگزین گوگل پلی استور شود.
حمایت کاربران چینی از هواوی
پایگاه خبری راد: بعد از تحریم هواوی و لغو لایسنس اندروید از سوی گوگل، موج جدیدی از سوی خیل عظیمی از کاربران چینی در شبکه‌های اجتماعی این کشور بوجود آمده است که به دنبال اقدام متقابل و بایکوت محصولات اپل هستند.
خداحافظی اجباری هواوی از اندروید!
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه شرکت چینی هواوی روز پنج شنبه در فهرست سیاه تجارت با آمریکا قرار گرفت، حالا گوگل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که قصد دارد ادامه همکاری و فعالیت خود را با این غول تکنولوژی بزرگ خاتمه بخشد.
تنها یک نزاع مختصر داشتیم!
پایگاه خبری راد: رییس جمهور آمریکا اعلام کرد مذاکرات تجاری با چین هنوز فرونپاشیده و گسترش جنگ تعرفه‌ای میان دو کشور را تنها یک نزاع مختصر خواند.
خودروهای برقی فقط در کشورهای ثروتمند طرفدار دارد!
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در بازارهای جهانی خودرو بر این باورند که خودروهای برقی و الکتریکی تنها در کشورهای ثروتمند از استقبال خوبی برخوردار خواهند شد.
تورم چین به بالاترین سطح رسید
پایگاه خبری راد: تورم چین تا پایان ماه آوریل از ۲.۵ درصد گذشت.
کاهش شدید سرمایه‌گذاری چین در اروپا
پایگاه خبری راد: سرمایه گذاری چین در اروپا در مقایسه با سال 2017 حدود به یک سوم کاهش یافته است.