16:57 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دفاع مقدس

برخی افراد با هدف ایجاد عدم شفافیت در اموالشان، دنبال تغییر نام‌ و نام‌خانوادگی خود هستند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم نوشهر و چالوس خطاب به دستگاه‌های نظارتی گفت: برخی با هدف ایجاد عدم شفافیت در اموالشان به دنبال تغییر نام، ‌نام خانوادگی و خانواده خود هستند.
شهردار تهران مشمول بازنشستگی نمی‌شود + تشریح موارد قانونی
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر با تشریح موارد قانونی اعلام کرد که شهردار تهران مشمول قانون منع به کارگیری منع بازنشستگان نیست.
ارائه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور/برپایی "رویداد کارآفرینی هوشمندسازی بنادر"
پایگاه خبری راد: چهارمین دوره جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اول تا سوم آبان‌ماه امسال در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
ضرورت استفاده از توان جامعه علمی برای مقابله با جنگ اقتصادی
پایگاه خبری راد: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بر لزوم استفاده از توان جامعه علمی کشور به منظور مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان تاکید کرد.
تیراندازی در حین برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز
پایگاه خبری راد: این حمله دقایقی پیش در هنگام برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه لشکر 92 زرهی اهواز صورت گرفت.
بیانیه نیروی انتظامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
پایگاه خبری راد: نیروی انتظامی با صدور بیانیه‌ای هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همکاران خود در این سازمان، تبریک گفت.
نیروی انتظامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت
پایگاه خبری راد: نیروی انتظامی با صدور بیانیه ای هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
دلار ارزان برای واردات، چه بلایی بر سر تولید کننده می‌آورد؟
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان عنوان کرد: چرا مسئولین با اختصاص دلار ارزان برای واردات موافقند؟ این نوع ارز تولید کننده داخل را به قهقرا می‌کشد.
کلاس اولی‌ها از ۳۱ شهریور به مدرسه می‌روند/ نواختن زنگ مهر با رنگ و بوی عاشورایی
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اعلام اینکه تا کنون یک میلیون و ۹۶ هزار نفر در مقاطع مختلف ثبت نام کرده‌اند گفت: مراسم روز اول مهر رنگ و بوی عاشورایی دارد.
لزوم تدبیر مناسب برای حل بحران آب آشامیدنی در بوشهر و ایلام
پایگاه خبری راد: نماینده مردم استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها با اشاره به کمبود آب در سطح استان‌ بوشهر برای شرب گفت: شهرها و روستاهای استان بوشهر با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه هستند. این استان از محرومیت‌های بسیاری برخوردار است و در حال حاضر ۴۰ درصد از واحدهای صنعتی آن غیرفعال شده‌اند.
فرمانده ناجا: عده ای بر بستر نارضایتی‌ها سوار شده اند
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه متاسفانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران یاس و نا امیدی را در جامعه تزریق می کند، گفت: بایستی به عملیات روانی و رسانه ای دشمن آگاه باشیم و از اهداف و آرمان انقلاب دفاع کنیم.
«ایرانِ جوان» را در «چهل سالگی» هم تجربه کنیم
پایگاه خبری راد: انقلاب اسلامی ایران که به پیروزی رسید بیشتر مسئولان حکومت پهلوی یا به خارج از کشور گریختند و یا در دادگاه‌های انقلاب به اعدام و زندان محکوم شدند. پس از سال ۵۷ ایران ماند و تعدادی جوان انقلابی که رویای ساختن کشوری اسلامی را در سر می‌پروراندند.
وارد مرحله جدیدی از توطئه بیگانگان شده ایم
پایگاه خبری راد:رئیس جمهور در مراسم بهره برداری از چند طرح بزرگ پتروشیمی با بیان اینکه تلاشگران صنعت نفت، امروز گام بلندی در مسیر عزت ایران، تولید و اشتغال برداشتند، اظهارداشت: بهره برداری ۳ واحد عظیم پتروشیمی در یکروز، ثابت می کند که از مشکلات عبور خواهیم کرد و دشمنان قادر به توقف ملت ایران در مسیر پیشرفت نیستند.
 به مشکلات واقفیم
پایگاه خبری راد: رییس سازمان غذا و دارو در دیدار مدیرعامل شرکت‌های گروه دارویی تامین، گفت: صنعت داروسازی از حساس‌ترین خطوط مواجهه با دشمن در نبردهای اقتصادی و تحریم است.