21:46 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

درد

وزارت صمت هیچ فرآیند برای تحویل مرغ از مرغداران تعریف نکرده
نماد برتر- مدیرکل دفتر امور طیور وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت صمت هیچ فرآیندی برای تحویل گوشت مرغ تعریف نکرده است و در بحث توزیع و عرضه مشکلات بسیاری وجود دارد.
قالیباف: تلاش برای برقراری نظام عادلانه و هوشمند مالیاتی یک جهاد بزرگ است
نماد برتر- نشست رئیس مجلس با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی و با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون اقتصادی برگزار شد.
اثر تصمیمات صحیح سازمان بورس در سیگنال دهی مثبت و بازگشت روند معاملات
نماد برتر- تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به لزوم اتخاذ تصمیمات مناسب توسط سازمان بورس گفت: اقدامات صحیح به بازار سیگنال می دهد که بورس، فدای منافع سیاسی نشده و به شرایط قبل برمی‌گردد.
درخواست وزیر اقتصاد از حسابداران برای کاهش ریسک بورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اشاره به محدودیت های کرونا و تاکید بر تقویت سامانه‌های الکترونیکی حسابداری از حسابداران خواست به کاهش ریسک بورس کمک کنند.
پیام مدیرعامل بورس تهران به مناسبت ۱۵ آذرماه سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران
نماد برتر- ۱۵ آذر ماه، سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران گرامی باد.
بیانیه پایانی دوازدهمین نشست وزارتی اوپک و غیر اوپک
نماد برتر- دوازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای تولیدکننده عضو و غیرعضو اوپک شامگاه پنجشنبه (۱۳ آذرماه) با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.
توصیه مقام معظم رهبری برای حل مشکلات از طریق عرضه سهام شرکت‌ها
نماد برتر- عضو شورای عالی هماهنگی اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری در جلسه ای فرمودند از طریق عرضه مالکیت سهام شرکت‌ها برای حل مشکلات اقدام شود.
ظهور بیت‌کوین‌های تقلبی با قیمت‌ کمتر
نماد برتر- مجرمان سایبری با ترفند فروش ارز با قیمت کمتر در بستر فضای مجازی، با شگرد فیشینگ اطلاعات بانکی افراد را سرقت و به برداشت غیرمجاز اقدام می‌کنند و یا بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال آنها را به سرقت می‌برند.
دعوت جهانگیری از اعضای شانگهای برای مشارکت در راه آهن چابهار- زاهدان
نماد برتر- معاون اول رییس جمهوری با یادآوری اهمیت بندر چابهار و اتصالات ریلی آن در مسیر افغانستان و آسیای مرکزی از اعضای سازمان همکاری شانگهای را برای همکاری در پروژه عظیم ریلی چابهار به زاهدان دعوت کرد.
ارزش واقعی معادن در بورس کالا نمایان می‌شود
نماد برتر- به گفته رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران، تسهیل حضور معادن در بورس، از جمله مهم‌ترین و موثرترین روش‌های تامین مالی برای توسعه این بخش در کشور است؛ ضمن اینکه عرضه معادن کوچک و متوسط در بورس کالا، پیامدهای مثبت فراوانی دارد.
مرغ هم پرواز می کند!
نماد برتر- در روزهای گذشته قیمت مرغ فراز و نشیب های متعددی به خود دیده است، این اتفاق از یک سو بسیاری از مردم را در خصوص کاهش قیمت مرغ و از سوی دیگر مرغداران و مرغ فروشان را دچار نگرانی کرده است.
گام نخست عرضه املاک وزارت دفاع در بورس کالا محکم برداشته شد
نماد برتر- مراسم عرضه ملک وزارت دفاع در بورس کالای ایران صبح امروز با حضور رضا محتشمی پور قائم مقام بورس کالای ایران، ایمان عسکری زاده دبیر هیات اجرای فروش املاک وزارت دفاع، امیر عالمی کارشناس بورس و تامین مالی وزارت دفاع و مدیران ارشد بورس کالای ایران و چند شرکت کارگزاری برگزار شد که در پایان نخستین ملک وزارت دفاع با موفقیت مورد معامله قرار گرفت.
امیدها به فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، تقویت سرمایه‌گذاری و جهش تولید افزایش می‌یابد
نماد برتر- عبدالناصر همتی در یادداشتی از عنایت رهبر معظم انقلاب به کنترل پایه پولی و نقدینگی در جهت مهار تورم و نیز همراهی دولت در تأمین کسری بودجه ۸ ماه اول سال قدردانی و تقدیر کرد.
تولید روزانه ایران خودرو در مرز سه هزار دستگاه/ فاصله ۴۰ هزار دستگاهی تا شکستن رکورد سال گذشته
نماد برتر- با عبور تولید روز گذشته گروه صنعتی ایران خودرو از مرز دوهزار و ۹۵۰ دستگاه خودرو که تمامی این سبد تولیدی اختصاص به خودروهای داخلی دارد، رکورد تاریخی در استقلال تولید در صنعت خودروی کشور به ثبت رسید. این عدد فراتر از هدفگذاری بوده است.
واکنش اروپا به ترور و دعوت به خویشتنداری/ آماده باش سفارتخانه‌های اسرائیلی
نماد برتر- اتحادیه اروپا ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم و همه طرف‌ها را به خویشتنداری دعوت کرد و سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی از بیم انتقام به حال آماده باش کامل درآمده اند.