22:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خرید ارز

قیمت طلا، سکه و ارز در نخستین روز جدی بازار ۹۸
پایگاه خبری راد: بازار سال ۱۳۹۸ نخستین روز کاری جدی خود را درحالی شروع کرد که قیمت ارز همچون آخرین روزهای سال گذشته روند باثبات خود را حفظ کرده است و از سوی دیگر در بازار سکه و طلا، هر سکه تمام بهار آزادی به چهار میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسیده است.
آرامش بعد از طوفان!
پایگاه خبری راد: مهم‌ترین اتفاقات بانکی سال جاری را بازار ارز رقم زد و در این سال افزایش قیمت ارز عاملی بود که تأثیر مستقیم بر معیشت مردم داشت، اما در همین شرایط بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت نیز تلاش کردند به رغم تمام این مشکلات، بازار را کنترل کنند و از تأثیرات منفی آن بکاهند.
دلار هفته را با کاهش نرخ آغاز کرد
پایگاه خبری راد: قیمت دلار در بانک‌ها و صرافی‌ها امروز نسبت به هفته گذشته کاهش ۵۰ تومانی دارد.
جدیدترین قیمت دلار در بازار
پایگاه خبری راد: پس از چند روز کاهش قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها، بار دیگر بازار ارز روند صعودی به خود گرفت و دلار در صرافی‌ها امروز ۸۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.
آخرین قیمت‌ها از بازار سکه، طلا و ارز
پایگاه خبری راد: روند کاهش نرخ ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها امروز نیز ادامه داشته و دلار نسبت به روز گذشته ۳۰۰ تومان کاهش قیمت دارد. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم به چهار میلیون و ۵۴۰ هزار تومان رسید.
دلار باز هم ارزان شد
پایگاه خبری راد: روند کاهش نرخ ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها امروز نیز ادامه دارد و دلار نسبت به روز گذشته ۳۰۰ تومان کاهش قیمت دارد.
بررسی قیمت دلار در یک سال گذشته
پایگاه خبری راد: بررسی نوسانات نرخ ارز در یک سال گذشته حاکی از آن است که قیمت دلار نسبت به اسفند پارسال بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرده است. از سوی دیگر رشد قیمتی دلار از زمان سکان‌داری همتی در بانک مرکزی تا هفته گذشته بیش از ۴۰ درصد بوده است.
دلار به کاهش قیمت ادامه داد
پایگاه خبری راد: روند کاهش نرخ ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها ادامه دارد و دلار نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان کاهش قیمت دارد.
قیمت طلا، سکه و ارز در یکشنبه ۱۲ اسفند
پایگاه خبری راد: جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در یکشنبه ۱۲ اسفند را در این خبر بخوانید.
دلار کاهشی شد
پایگاه خبری راد: قیمت دلار و یورو، در بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بوده است.
آخرین قیمت‌ها از بازار سکه، طلا و ارز
پایگاه خبری راد: در بازار امروز کاهش ارزش طلا در بازارهای جهانی و افت قیمت دلار قیمت طلا و انواع سکه را کاهش داد و منجر به کاهش ۵۰ هزار تومانی حباب سکه شد تا نخستین روز از یکی از آخرین هفته‌های سال روندی کاهشی برای بازار داشته باشد.
اختلاف ۳۰۰ تومانی نرخ دلار در بانک و صرافی
پایگاه خبری راد: شعب ارزی بانک‌ها هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۶۲ تومان می‌خرند و این در حالی است که نرخ خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۳ هزار و ۳۶۰ تومان است.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه 6 بهمن ماه
پایگاه خبری راد: با وجود افزایش سه دلاری قیمت اونس طلای جهانی، امروز قیمت انواع طلا و سکه در بازار روند کاهشی داشت. نرخ خرید دلار و یورو در بانک‌ها نیز نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
از بازار سکه، طلا و ارز در 5 بهمن چه خبر؟
پایگاه خبری راد: قیمت سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) امروز با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته، به چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید و هر دلار آمریکا هم، از سوی صرافی‌های مجاز، ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان فروخته و ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری شد.
از قیمت طلا، سکه و ارز در 27 بهمن چه خبر؟
پایگاه خبری راد: قیمت سکه در نخستین روز هفته درحالی در محدوده ۴.۳ میلیون تومان در نوسان است که در بازار ارز نیز، دلار در کانال ۱۱ هزار تومانی دادوستد می‌شود.