01:53 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حمله

هکرها در جست‌وجوی میلیون‌ها سیستم مدیریت محتوای وردپرس
نماد برتر- در برخی از وب‌سایت‌های با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، از پوسته‌هایی استفاده شده که وجود آسیب‌پذیری‌های در آنها وردپرس منجر به تسلط کامل نفوذگر به سایت می‌شود و از این رو لازم است پوسته آسیب‌پذیر در وب‌سایت به‌روزرسانی شود.
هک رایانه‌های ویندوز دشوارتر می‌شود
نماد برتر- مایکروسافت اعلام کرد یک فناوری امنیتی طراحی کرده که شرکتهای اینتل و AMD قصد دارند آن را در پردازنده های رایانه شخصی تعبیه کرده و امکان مقابله با هکرها و حملات سایبری را تقویت کنند.
وضعیت ارتباطی دانش‌آموزان چگونه است؟
نماد برتر- با وجود عدم دسترسی تمامی دانش‌آموزان کشور به ارتباطی پایدار و باکیفیت و جا نماندن از تحصیل، امروز ۹۵ درصد مدارس و حدود ۹۰ درصد دانش‌آموزان کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شده‌اند.
در جریان همه امور قرار دارید
نماد برتر- رئیس کل یانک مرکزی به مواضع رئیس مجلس مبنی بر اینکه مشکلات اقتصادی را باید در میرداماد جست نه جرجیا و آریزونا پاسخ داد و با توصیه ایی اعلام کرد وی در جریان همه امور قرار دارد.
هکرها سراغ سازندگان واکسن کرونا رفتند
نماد برتر- مایکروسافت در گزارشی اعلام کرد که هکرها در روسیه و کره شمالی هفت شرکت برجسته که در زمینه ساخت واکسن کووید ۱۹ و تحقیقات درمانی فعالیت می کنند را هدف گرفته اند.
در فرآیند هک سایت دولتی، داده‌ای نشت نشده است
نماد برتر- سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد است: تغییر ظاهر ( Deface) ورودی سایت رصد و پایش مدیریت ۲۳ پروژه اولویت‌دار دولت الکترونیکی از منظر نشت اطلاعات، هیچ‌گونه دستاوردی برای هکرها نداشته است.
صعود بورس ها در اروپا و آسیا
نماد برتر- تمام شاخص های مهم بورسی دو طرف آتلانتیک سبزپوش شدند.
رشد شاخص های جهانی در پی خبر کشف واکسن
نماد برتر- بازار اوراق قرضه در معاملات امروز در بازارهای جهانی با روند کاهشی همراه شد در حالی که شاخص ها روند مثبتی را به ثبت رساندند.
وال استریت ریخت!
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی آمریکا قرمزپوش شدند.
افزایش حمله دزدهای دریایی به نفتکش‌ها در روزهای اخیر
نماد برتر- شرکتهای امنیت دریایی هشدار دادند نفتکش‌های متعددی طی چند روز گذشته در خلیج گینه در غرب آفریقا هدف حمله دزدان دریایی قرار گرفته اند.
بودن یا نبودن شبکه ملی اطلاعات ربطی به حمله‌های سایبری ندارد
نماد برتر- یک عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات پهنای باند ارزان می‌شود، درباره حملات سایبری گفت: حملات سایبری ممکن است از داخل کشور یا خارج انجام شود، زیرا شبکه ملی اطلاعات به اینترنت وصل است و بر این اساس امکان حمله از خارج کشور نیز وجود دارد، اما بودن یا نبودن شبکه ملی اطلاعات ربطی به حمله‌های سایبری ندارد.
پرواز بورس‌های جهانی در واکنش به یک خبر خوب
نماد برتر- شاخصهای بورسی جهان تحت تاثیر اخبار مثبت پیشرفتهای واکسن کرونا به شدت صعودی شدند.
سرقت اطلاعات میلیون‌ها نفر در حمله سایبری به سوپرمارکت هندی
نماد برتر- اطلاعات شخصی میلیون‌ها نفر از کاربران سوپرمارکت اینترنتی هندی "بیگ بسکت" در جریان یک حمله سایبری به سرقت رفت.
برای مقابله با بدافزارهای جدید چه باید کرد؟
نماد برتر- برای مقابله با بدافزارهای جدید، استفاده از روش‌های قدیمی چندان موثر نیست، اما مهم‌ترین نکته این است که سیستم‌ها باید مرتباً بررسی شوند و اسکن‌های آسیب‌پذیری برای شناسایی سیستم‌ها و برنامه‌های در معرض خطر انجام شود.
عراق توافق اوپک پلاس را زیر پا گذاشت
نماد برتر- تولید نفت عراق شامل منطقه نیمه خودمختار کردستان در اکتبر ۶.۷ درصد نسبت به سپتامبر رشد کرد و از سهمیه تولید اوپک پلاس فراتر رفت.