03:02 | شنبه 5 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفاری نفت

کاهش قیمت نفت در پی بالا گرفتن جنگ آمریکا و چین
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه در پی وضع تعرفه‌های جدید آمریکا و چین علیه صادرات یکدیگر که نگرانی‌ها نسبت به آسیب‌دیدن اقتصاد جهانی و تقاضا برای نفت را تشدید کرد، کاهش یافت.
کاهش قیمت نفت درپی افزایش خطر رکود
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که تشدید تنش‌های تجاری آمریکا و چین، اعتماد به اقتصاد جهانی را متزلزل کرد کاهش یافت.
درخواست از اوپک و شیل آمریکا برای کاهش تولید نفت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت کانتیننتال ریسورسز از تولیدکنندگان اوپک و شیل آمریکا خواست عرضه نفت به بازار اشباع زده را که بر اثر تحریم‌های ایران و اختلافات تجاری پکن و واشنگتن بهم ریخته است، کاهش دهند.
ضرر سنگین نفت از جنجال جدید ترامپ
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه افزایش یافت تا ضرر سنگین روز قبل را که درپی تهدیدات تجاری جدید ترامپ علیه چین متحمل شده بود، جبران کند با این حال با کاهش هفتگی روبه‌رو شد.
افزایش قیمت نفت درپی تحولات خاورمیانه
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر تحولات اخیر خاورمیانه که نگرانی‌ها نسبت به مختل شدن عرضه در این منطقه را برانگیخت و همچنین توقف تولید بزرگترین میدان نفتی لیبی افزایش پیدا کرد.
استراتژی اوپک هم به کار نفت نیامد
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه به دلیل افزایش تنش‌ها در خاورمیانه صعود کرد، اما قیمت‌ها به دلیل استمرار نگرانی‌ها نسبت به تقاضا برای انرژی، با نخستین کاهش هفتگی خود در سه هفته گذشته روبرو شدند.
صعود قیمت نفت با سیگنال سعودی‌ها
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر اظهارات عربستان سعودی درباره نزدیک شدن اوپک به توافق درباره تمدید کاهش تولید، حدود سه درصد صعود کرد و به افزایش هفتگی دست یافت.
کاهش قیمت نفت در پی کندی اقتصادی
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز سه‌شنبه تحت تأثیر کندی رشد اقتصادی که روی مصرف سوخت تأثیر گذاشته است، کاهش یافت اما اظهارات اخیر وزیر انرژی عربستان سعودی درباره تمدید توافق کاهش تولید، مانع از سقوط بیش‌تر قیمت‌ها شد.
تاوان سنگین نفت برای جنگ طلبی ترامپ
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تأثیر تهدید ترامپ برای وضع تعرفه بالاتر روی واردات مکزیک که نگرانی‌های نسبت به سلامت اقتصاد جهانی و تقاضا برای نفت را برانگیخت، بیش از پنج درصد سقوط کرد و برای کل هفته و ماه کاهش چشمگیری را نشان داد.
ثبت بزرگترین سقوط هفتگی امسال در بازار نفت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت یک روز پس از این که متحمل بزرگترین کاهش روزانه از دسامبر شد، روز جمعه بخشی از افت قیمتش را جبران کرد اما به بزرگترین کاهش هفتگی خود در سال ۲۰۱۹ تن داد.
جهش قیمت نفت درپی تمایل اوپک برای حفظ کاهش تولید
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز دوشنبه پس از این‌که اوپک اعلام کرد احتمالا توافق کاهش تولید را که به تقویت قیمت‌ها در سال میلادی جاری کمک کرده است حفظ می‌کند، به بالاترین حد خود در چند هفته اخیر صعود کردند.
تحولات خاورمیانه محرک رشد هفتگی نفت شد
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه به دلیل نگرانی‌ها نسبت به پیامد جنگ تجاری روی تقاضا کاهش یافت اما نگرانی‌های مربوط به تحولات خاورمیانه کمک کرد به رشد هفتگی دست پیدا کند.
تحولات خاورمیانه محرک رشد هفتگی نفت شد
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه به دلیل نگرانی‌ها نسبت به پیامد جنگ تجاری روی تقاضا کاهش یافت اما نگرانی‌های مربوط به تحولات خاورمیانه کمک کرد به رشد هفتگی دست پیدا کند.
قیمت نفت برنت افزایش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت‌های نفت در معاملات روز دوشنبه که سرمایه گذاران و معامله گران در بحبوحه تشدید تنش‌های تجاری میان آمریکا و چین نسبت به چشم‌انداز اقتصاد جهانی نگران بودند، روند متفاوتی را در پیش گرفتند.
قیمت نفت برای صعود ناتوان ماند
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه از پایین‌ترین رکورد خود در یک ماه اخیر که روز قبل به آن سقوط کرده بود، بهبود یافت اما برای دومین هفته متوالی کاهش پیدا کرد.