05:45 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حسینی

احتمال افزایش اختیارات وزیر صنعت برای کاهش قیمت فولاد و سیمان
نماد برتر- رئیس کمیسیون عمران مجلس از احتمال افزایش اختیارات وزیر صنعت برای کنترل قیمت فولاد و سیمان خبر داد .
وعده افزایش ۵۰ درصدی تولید محصولات ایران خودرو و سایپا
نماد برتر- وزیر صنعت با اشاره به سیر صعودی تولید خودرو در ماه های اخیر از برنامه افزایش ۵۰ درصدی تولید محصولات ایران خودرو و سایپا در نیمه دوم سال خبر داد.
جلسه هفته آینده کمیته فولاد برای عرضه کامل محصولات در بورس کالا
نماد برتر- وزیر صنعت با اعلام توضیحاتی درباره قیمت سیمان و فولاد در کمیسیون عمران مجلس گفت: هفته آینده کمیته فولاد تشکیل می‌شود تا عرضه فولادسازان در بورس کامل و قیمت‌ها متعادل‌تر شود.
اثر توقف عرضه سهام عدالت بر بورس و زیان خریداران صندوق پالایشی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به ریسک های بورس از زیان بیش از۲۰ درصدی خریداران صندوق پالایشی و اثر توقف ۴۰ روزه عرضه سهام مستقیم عدالت بر فروش سنگین در نمادهای شاخص ساز خبر داد.
نمایندگان از دلایل وزیر صنعت در گرانی قیمت فولاد و سیمان قانع نشدند
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اظهارات وزیر صنعت درباره دلایل گرانی قیمت سیمان و فولاد و فشار افراد ذینفع گفت: اعضا از توضیحات وی قانع نشدند.
پیش‌بینی روند تورم در سال‌جاری
نماد برتر- با توجه به اینکه بانک مرکزی کاهش تورم در بازارها را مطرح کرده است، یک تحلیلگر اقتصادی ضمن تایید کاهش انتظارت تورمی، معتقد است که تا پایان سال جاری روند کاهشی تورم در بازارهای مختلف اقتصادی ادامه خواهد داشت.
نحوه ثبت شناسه، اخذ و نصب شناسه مواد شیمیایی و چند برای متقاضیان
نماد برتر- وزیر صنعت دستورالعمل اجرایی ثبت شناسنامه، اخذ و نصب شناسه کالای مواد شیمیایی و زیستی خطرناک را طبق جدول زمانبندی مشخص شده، ابلاغ کرد.
پیشنهادات چهارگانه بخش خصوصی برای بودجه۱۴۰۰
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید، این اتاق لایحه بودجه ۱۴۰۰ را بررسی، نقاط ضعف و قدرت آن را ارزیابی کرده و درنهایت پیشنهادهای عملی برای اصلاح برخی مشکلات آن را ارائه کرده است.
وزارت صنعت فقط مسئول قیمت گذاری کالاهای دارای امتیاز یارانه است
نماد برتر- وزیر صنعت گفت : فقط کالاهای دارای امتیاز یارانه ، قیمت گذاری اجباری می‌ شوند و تولیدکنندگان برپایه هزینه تمام شده، محصولات را قیمت گذاری می‌کنند .
درخواست وزیر صنعت از روحانی درباره تجدیدنظر در بخشنامه بانک مرکزی
نماد برتر- وزیر صنعت در نامه ای به رئیس جمهور خواستار بازنگری بخشنامه اخیر بانک مرکزی در خصوص بازگشت ارز حاصل از صادرات شد.
نامه فولادی انجمن قطعه سازان به وزیر صنعت/ ۴ دلیل برای تغییر سیاست‌ها در توزیع فولاد
نماد برتر- رئیس انجمن قطعه سازان از ارسال نامه به وزیر صنعت با هدف رسیدگی به مشکلات قطعه سازان برای تأمین فولاد در مچینگ فولاد مبارکه و لزوم تغییر سیاست‌ها در توزیع فولاد با ذکر ۴ دلیل خبر داد.
کمیته خودرو با عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا موافقت نکرد
نماد برتر- وزیر صنعت از عدم موافقت کمیته خودرو با عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا خبر داد و گفت: این بازار باید خود به خود تنظیم شود و عدم عرضه در بورس روالی منطقی و درست است.
"صمت" به‌دنبال شکستن انحصار خودرو
نماد برتر- وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: به‌دنبال شکستن انحصار تولید خودرو هستیم.
محصول جدید ایران‌خودرو با نام " تارا " رونمایی شد / برنامه تولید انبوه از بهمن
نماد برتر- شرکت ایران خودرو از رونمایی محصول جدید با نام "تارا" توسط وزیر صنعت و تولید انبوه طی دو ماه آینده خبر داد.
مدیرعامل یکی از چهار هلدینگ چند رشته ایی بورس تغییر کرد
نماد برتر- سرمایه‌گذاری غدیر که یکی از چهار هلدینگ چند رشته ایی حاضر در بورس بشمار می رود پس از گذشت ۲.۵ با تغییر مدیرعامل روبرو شد .