10:44 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جزییات

برتری عرضه املاک در بورس کالا به نسبت مزایده‌ها چیست؟
نماد برتر- محمد پورسید آقایی، کارشناس بازار سرمایه در خصوص عرضه ملک وزارت دفاع در روز نهم آذرماه در بورس کالا گفت: از اصلی ترین مزایای عرضه املاک و مستغلات در بورس کالا، کشف نرخ منصفانه است به طوریکه این معاملات در سراسر کشور امکان رصد دارد و هر کسی در هر نقطه ای می تواند با انجام مقدماتی همچون دریافت کد و انتخاب کارگزار، در حراج فروش املاک شرکت کند و نرخ مورد نظر خود را روی تابلو ببرد.
اقدامات دو ساله سایپا در رونق تولید / برنامه بومی سازی و هدف سال جاری
نماد برتر- مدیرعامل سایپا با اشاره به اقدامات دو ساله گروه در رونق تولید از برنامه بومی سازی بیش از ۸۰ قطعه با همکاری وزارت دفاع، نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش و هدف سال جاری خبر داد.
بازارگردانی سهام " فخوز، غزر" و ۸ شرکت بورسی دیگر شروع شد
نماد برتر- بازارگردانی سهام ۱۰ شرکت بورسی از جمله فولاد خوزستان ، زرماکارون ، دو بیمه ، سه سیمانی با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی شروع شد.
سود ۳۱۹۷ریالی «سبهان» برای هرسهم در ۶ماه
نماد برتر- شرکت سیمان بهبهان اعلام کرده که برای هرسهم طی ۶ماه فعالیت توانسته سود ۳هزار و ۱۹۷ریالی را رقم بزند.
لغو ممنوعیت پرواز جت جنجالی بوئینگ در آمریکا
نماد برتر- دولت آمریکا پس از سوانح مرگباری که ۲۰ ماه پیش به توقف پرواز هواپیماهای ۷۳۷ مکس بوئینگ منجر شد، سرانجام با رفع ممنوعیت پرواز این هواپیما موافقت کرد.
فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو از امروز آغاز می شود
نماد برتر- ایران خودرو هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده را با چهار محصول از امروز به مدت سه روز با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه آغاز می کند.
سود ۳۱۹۷ ریالی «سبهان» برای هر سهم در ۶ماه
نماد برتر- شرکت سیمان بهبهان اعلام کرده است که برای هرسهم طی ۶ماه فعالیت توانسته سود ۳هزار و ۱۹۷ریالی را رقم بزند.
اعمال محدودیت‌های تردد با رصد موبایلی کرونایی‌ها
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی گفت: از روز شنبه اول آذر ماه، ممنوعیت و محدودیت‌های تردد به همراه دیگر پروتکل‌های جدید برای مشاغل و مردم اعلام و اجرایی شده و درصددیم تا از طریق شبکه تلفن همراه بیماران کرونایی را رصد کرده و از تردد آن‌ها به خارج از شهرها، محل کار و دیگر اماکن جلوگیری شود.
جزییات بازارگردانی سهام دو بانک ، مخابرات ، ملی مس ، ۷ شرکت دیگر + ۵ صندوق
نماد برتر- جزییات بازارگردانی سهام ۱۱ شرکت از جمله دو بانک ، مخابرات ، ملی مس و ۵ صندوق توسط شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان ، اعلام و شفاف سازی شد.
پیش بینی این هفته بورس همراه با تعادل و احتمال بهبود نمادهای کوچک
نماد برتر- یک کارگزاری با بررسی آخرین شرایط بازارهای جهانی و داخلی ، وضعیت این هفته بورس را همراه با تعادل و احتمال بهبود روند قیمت ها در نمادهای کوچک پیش بینی کرد.
پیشنهاد آرامکوی سعودی برای فروش گاز به چین
نماد برتر- مدیرعامل آرامکوی سعودی اعلام کرد این شرکت به دنبال فروش گاز طبیعی به چین برای کمک به بزرگترین مشتری نفتی خود برای گذار به سوختهای پاکتر است.
 طرح جهش تولید و تامین مسکن ثبات را ه بازار برمی‌گرداند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طرح جهش تولید و تامین مسکن می‌تواند در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیرات مثبتی را در خروج دلالان از بازار و تعادل بین عرضه و تقاضا داشته باشند.
احیای لیبی تولید اوپک پلاس را بالاتر برد
نماد برتر- جدیدترین نظرسنجی پلاتس نشان داد که تولید نفت اوپک پلاس در اکتبر ۲۱۰ هزار بشکه در روز در مقایسه با سپتامبر افزایش یافت.
دو تصمیم جدید برای بازار سهام : کاهش زمان پیش گشایش و مجاز شدن "دی تریدینگ"
نماد برتر- مدیرعامل بورس تهران از دو تصمیم جدید مربوط به کاهش زمان پیش گشایش روزانه معاملات به ۱۵ دقیقه و مجاز شدن معاملات "دی تریدینگ" خبر داد که بزودی اجرا می شود.
آخرین وضعیت روغن و کالاهای اساسی در بنادر
نماد برتر- معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هیچ مشکلی در زمینه کالاهای اساسی در بنادر وجود ندارد و هم اکنون موجودی روغن خام در مخازن بنادر و در حال تخلیه کشتی‌ها به بیش از ۴۹۵ هزار تن می‌رسد.