02:00 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جایگزین

جاده چالوس مسدود شد
نماد برتر- مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد که با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی جاده چالوس از ساعت ۱۱ امروز (چهارم فروردین) تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
صفرهایی که کم‌رنگ شدند!
نماد برتر- بانک مرکزی در راستای حذف صفر از پول ملی در ماه‌های پایانی سال گذشته از نسل جدید اسکناس‌های ۱۰۰۰،۲۰۰۰ و۵۰۰۰ تومانی و ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی کرد که چهار صفر در این اسکناس‌ها کم‌رنگ درج شده است.
مراقب باشید، شاید برای آیندگان آبی نباشد
نماد برتر- هر سال از دوم فروردین به عنوان روز جهانی آب یاد می شود تا شاید از این طریق و گوشزد به اهالی این کره خاکی قدر این مایه حیات بیشتر درک و چاره ای برای حفظ آن و انتقال آن به نسل های آینده اندیشیده شود.
فرافکنی نکنید!
نماد برتر - نایب رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از گرانی‌های شب عید، این ادعا که گرانی‌های به دلیل مخالفت مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی بوده را فرافکنی دانست و آن را رد کرد.
1400 برای زغالی سنگی ها فرصت است!
نماد برتر - زغال سنگ ایران حتی پتانسیل افزایش قیمتی تا ۴۰ درصد بالاتر از قیمت های فعلی را هم دارد.
رونمایی از خودرو شاسی بلند جدید SWM
نماد برتر- سیف خودرو از شاسی بلند ۷ نفره جدید با برند SWM رونمایی کرد که در حال گذراندن مراحل آزمایش و دریافت مجوزهای لازم برای عرضه در بازار ایران است.
راهکار افزایش نقدشوندگی بدهی‌های دولت از دیدگاه یک مشاور!
نماد برتر - مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی محورها و الزامات اصلاح ساختار بودجه پرداخت.
«وغدیر» ریخت اما...
نماد برتر - در ۷ ماه گذشته، سهام قریب به‌اتفاق بازار با نزول و افت سنگینی همراه بود و نماد "وغدیر" نیز از این قاعده مستثنا نبوده است، ولی افت و ریزش سهام "وغدیر"، به‌اندازه بسیاری از سهام حبابدار بازار نبوده است.
افزایش سرمایه برای "ساوه"
نماد برتر - حاشیه سود پایین صنعت سیمان، جذابیتی برای سرمایه گذاری در این صنعت نگذاشته است.
«شبندر» و رشد 73 درصدی سود
نماد برتر- با وجود این که صورت‌های مالی «شبندر» از وضعیت مطلوبی برخوردار است اما؛ در بازار سرمایه گرفتار طوفان شده است.
چهار شرکت بورسی بزرگ در صدر برترین های ایران / رقم گردش مالی + معیارها
نماد برتر- شرکت های بورسی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، پالایشگاه بندرعباس، سرمایه‌ گذاری غدیر و فولاد مبارکه به عنوان چهار شرکت برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی معرفی شدند.
تحلیل عضو هیات مدیره شرکت بورس از زمان مناسب سرمایه گذاری در سهام
نماد برتر- عضو هیات مدیره شرکت بورس تهران گفت: با تکیه بر سه متغیر تورم، تغییرات دلار و قیمت جهانی کامودیتی‌ها ، ارزش سهام ارزنده شده و زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.
پیش بینی همکاری مجدد با مزدا در صورت رفع تحریم‌ ها + عرضه محصولات جدید
نماد برتر- مدیران عامل گروه بهمن و بهمن‌ موتور ضمن پیش بینی همکاری با مزدا به عنوان شریک قدیمی با برداشته شدن تحریم‌ ها درخصوص عرضه محصولات جدید توضیحاتی ارائه کردند.
راه‌اندازی ۵ هزار مگاوات نیروگاه در دنیا توسط مپنا / مانع سهام ۲۰ درصدی دولت
نماد برتر- مدیرعامل مپنا با اعلام ساخت ۵ هزار مگاوات نیروگاه در کشور‌های مختلف دنیا، گفت: با تعلق بیش از ۲۰ درصد سهام به دولت، یک سنت هم از صندوق توسعه ملی به این شرکت داده نشده است.
راه‌های دریافت کارت اعتباری با سهام عدالت
نماد برتر - مذاکره شرکت سپرده گذاری مرکزی با بانک ها برای ارائه کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت در جریان است و پیش بینی می شود قبل از پایان سال برخی بانک ها بتوانند این کارت های اعتباری را ارائه دهند.