17:47 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تماس

برگزاری مجامع الکترونیکی شرکتهای سرمایه گذاری استانی
نماد برتر- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با همکاری ادارات کل امور اقتصادی و دارائی و مدیران شرکت­های سرمایه ­گذاری استانی و با نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار مجمع الکترونیک ۵ شرکت سرمایه گذاری استانی را برگزار کرد.
کتاب «هنر معامله با چنگال اندروز» به کتابخانه سازمان بورس رفت
نماد برتر- «چنگال اندروز» ارتباط ریاضی بین سه نقطه چرخش پشت هم است که می‌تواند نشان‌دهنده برآیند نیروهای وارد بر قیمت باشد و به کمک این ابزار می‌توان ستاپ‌های معاملاتی با احتمال موفقیت زیاد را در بازارهای مالی مختلف طراحی کرد.
حق بیمه کرونا در اپلیکیشن شرکت بورسی فقط با ۵.۶ تا ۲۰ هزار تومان در ماه
نماد برتر- مدیرعامل شرکت بورسی آسان پرداخت گفت: حق بیمه کرونا در اپلیکیشن آپ ۵.۶ تا ۲۰ هزار تومان در ماه است که در سبدخانوار بسیاری از نقاط پایتخت فقط معادل دو نان سنگک یا یک کیلو مرغ تنظیم بازار است .
برگزاری نشست رسمی وزیران اوپک پلاس به تاخیر افتاد
نماد برتر- اوپک و متحدانش مذاکرات درباره سیاست تولید سال ۲۰۲۱ را در پی اختلاف درباره میزان تولید نفت در بحبوحه تقاضای ضعیف به دلیل پاندمی ویروس کرونا تا روز پنج شنبه به تعویق انداختند.
اوپک برای تمدید سه‌ ماهه محدودیت عرضه نفت توافق کرد / آخرین قیمت ها
نماد برتر- وزیر انرژی الجزایر از توافق اعضای اوپک برای تمدید سه‌ماهه محدودیت عرضه ۷.۷ میلیون بشکه ای نفت در روز تا سه ماه نخست سال آینده میلادی خبر داد.
پاسخ به ۶۸پرسش مهم پیرامون سهام عدالت
نماد برتر- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به پرسش های مهم در خصوص سهام عدالت پاسخ داد.
نخستین دوره آموزشی آمادگی آزمون معامله‌گری
نماد برتر- اولین دوره آموزشی آمادگی آزمون معامله‌گری، به صورت آنلاین از سوی مرکز مالی ایران برگزار می شود.
سومین دوره آموزشی آزمون اصول بازار سرمایه برگزار می شود
نماد برتر- مرکز مالی ایران سومین دوره آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه را برگزار می کند.
فروش فوق‌العاده ۵ محصول ایران‌خودرو آغاز شد
نماد برتر- گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز متقاضیان،‌ نهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود را از امروز (یکشنبه، نهم آذرماه) به مدت سه روز آغاز کرد.
کارت ملی در استفاده از وسایل نقلیه عمومی اجباری می شود
نماد برتر- رئیس جمهور در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا از اجباری شدن ارائه کارت ملی برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی خبر داد.
فراخوان ستاد نانو برای حضور در دوره آموزشی آنلاین کنترل کیفیت
نماد برتر- با توجه به اهمیت و ضرورت آموزش الزامات و مفاهیم استانداردسازی، کنترل و تضمین کیفیت در راستای توسعه محصولات فناوری نانو، گروه استاندارد و ایمنی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دوره آموزشی کنترل کیفیت (QC)، ویژه شرکت های تولیدکننده محصولات فناوری نانو را برگزار می‌کند.
افشای اطلاعات خصوصی با حملات داکسینگ
نماد برتر- داکسینگ یک حمله سایبری است که اطلاعات خصوصی افراد را در معرض افشا قرار می‌دهد و بنابراین از آنجایی که همه مواردی که به‌صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کنید، هنگام انجام داکسینگ علیه شما استفاده می‌شود، لازم است به آنچه در اینترنت به اشتراک می‌گذارید توجه داشته باشید
ادامه عرضه سهام و افزایش تماس شرکت های خارجی برای بازگشت به ایران
نماد برتر- سخنگوی دولت از افزایش تماس ها برای گشایش دفاتر و حضور شرکتهای خارجی سرمایه گذار در ایران خبر داد و گفت: طبق لایحه بودجه ۱۴۰۰، فروش سهام و دارایی‌های دولتی در بورس ادامه دارد.
دعوای شرکت ملی نفت و بانک مرکزی لیبی بر سر پول فروش نفت
نماد برتر- شرکت ملی نفت لیبی حاضر نیست پول فروش نفت را به بانک مرکزی این کشور منتقل کند و در عوض آن را در حساب بانک دیگری نگه می دارد تا زمانی که گروههای رقیب در جنگ داخلی این کشور به توافق سیاسی بلندمدت دست پیدا کنند.
ایران‌خودرو هم ثبت نام فروش ۵ محصول را شروع کرد
نماد برتر- ایران‌خودرو هم ثبت نام فروش مشارکت در تولید پنج محصول دنا پلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس با موتور TU۵، رانا پلاس و سورن‌پلاس را برای چهار روز شروعت کرد.