00:51 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تسلاموتورز

نخستین قطار برقی و خودران جهان با موفقیت آزمایش شد
پایگاه خبری راد: نخستین قطار برقی و خودران از برند زیمنس با موفقیت آزمایش شد و توانست یک مسافت ۶ کیلومتری را بر روی ریل بپیماید.
سرمایه‌گذاری کلان آلمانی‌ها در صنعت خودروهای خودران و برقی
پایگاه خبری راد: شرکت زد اف آلمان که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جعبه دنده در جهان است به‌تازگی اعلام کرده می‌خواهد در صنعت توسعه فناوری خودروهای خودران و برقی ۱۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند.
رونمایی ولوو از یک کامیون مفهومی خودران
پایگاه خبری راد: ولوو در راستای توسعه صنعت خودروهای خودران، از یک کامیون مفهومی بدون راننده و سرنشین معرفی کرده که قابلیت رانندگی خودکار را دارد.
فولکس واگن به‌دنبال توسعه صنعت خودروهای خودران
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان قصد دارد با همکاری شرکت‌های برتر در زمینه خودروسازی و تکنولوژی جهان، به توسعه و تکمیل صنعت خودروهای خودران بپردازد.
سرقت خودروهای برقی تسلا در ۲ثانیه!
پایگاه خبری راد: به تازگی گروهی از متخصصان امنیتی دریافته و اعلام کرده‌اند که هکرها قادر خواهند بود با هک سیستم امنیتی خودروهای برقی تسلا، خودروهای موردنظر خود را به سرقت ببرند.
تنها یک درصد از سازندگان خودروهای برقی موفق می‌شوند
پایگاه خبری راد: به عقیده یکی از شرکتهای تولیدکننده خودروهای برقی در چین، فقط یک درصد از استارتاپ‌های فعال در صنعت ساخت خودروهای برقی و الکتریکی در جهان موفق خواهند شد.
سبقت خودروساز آلمانی از رقیب آمریکایی در تولید خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: تحقیقات و پژوهش‌های صورت گرفته حاکی از آن است که شرکت خودروسازی دایملر آلمان در تولید و عرضه خودروهای برقی از تسلاموتورز آمریکا سبقت می‌گیرد.
آلمان میزبان اختصاصی تسلا موتورز
پایگاه خبری راد: گزارشهای منتشر شده حاکی از آن است که آلمان نخستین میزبان کارخانه اختصاصی شرکت تسلا موتورز در قاره اروپا خواهد بود.
واکنش اروپا به تهدید ترامپ برای افزایش تعرفه واردات خودروهای اروپایی
پایگاه خبری راد: یکی از مقامات ارشد کمیسیون اتحادیه اروپا در واکنش به تهدید ترامپ برای افزایش ۲۰ درصدی تعرفه های گمرکی خودروهای اروپایی، اظهار کرد اروپا نیز به طور قطع به تهدیدات آمریکا پاسخ خواهد داد.
ترامپ اروپا را به افزایش ۲۰ درصدی تعرفه واردات خودرو تهدید کرد
پایگاه خبری راد: به دنبال اقدام تلافی جویانه اتحادیه اروپا برای افزایش تعرفه واردات تعداد زیادی از محصولات آمریکایی، دونالد ترامپ اروپا را به افزایش تعرفه ۲۰ درصدی واردات خودرو به این کشور تهدید کرده است.
کامیون‌های دایملر آلمان، تسلای آمریکایی را به چالش کشید
پایگاه خبری راد: شرکت دایملر آلمان با رونمایی از یک کامیون با پیشرانه تمام الکتریکی، کامیون‌های برقی تسلاموتورز آمریکایی را به چالش کشید.
خدمات هوش مصنوعی به ضرر انسان نخواهد بود
پایگاه خبری راد: به گفته یکی از مدیران ارشد شرکت‌های فعال در زمینه هوش مصنوعی، این فناوری خدمات زیادی به بشریت کرده و هیچ تهدیدی هم برای آینده جهان به شمار نخواهد رفت.
بکارگیری تاکسی‌های برقی تسلا در فرودگاه‌های هلند
پایگاه خبری راد: یکی از شرکت‌های تاکسیرانی مستقر در فرودگاه‌های آمستردام هلند، تصمیم گرفته است که خودروهای برقی و الکتریکی مدل تسلا ایکس را به سامانه خود اضافه کند.
صفحه قبل | صفحه بعد