19:46 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تدبیر

سهم ۲۰ درصدی شرکت‌های معدنی در بورس / چالش های پیش روی صنعت مس
نماد برتر- معاون توسعه ملی مس با اشاره به سهم ۲۰ درصدی شرکت های معدنی در بورس و سه متغیر مهم برای سرمایه‌گذاری، چالش های پیش روی این صنعت را عنوان کرد.
تعیین سود ۱۸۸۲ ریالی "قهکمت"
نماد برتر- مجمع عمومی شرکت قند هکمتان تقسیم مبلغ یک هزار و ۸۸۲ ریال سود خالص هر سهم و یک هزار و ۶۰۰ ریال سود نقدی برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند.
تکرار مخالفت میرسلیم با پذیرش FATF در مجمع تشخیص مصلحت
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تکرار مخالفت با پذیرش FATF گفت: دولت برای مواجهه با تحریم‌ها تدبیری اتخاذ نکرده و مسائل مختلف را به قبول این موضوع ربط می‌دهد.
سهامداران از وزارت صنعت و مدیران فولادی شکایت کردند/ فهرست امضا کنندگان
نماد برتر- برخی سهامداران با ارسال نامه ایی به رییس سازمان بورس ، اقدام به شکایت از وزارت صنعت و برخی مدیران شرکت های فولادی به دلیل مصوبه حاشیه ساز کردند.
مراقب سرمایه های خود باشید
نماد برتر- تنها چند ماه به پایان دوران عجیب و غریب ریاست‌جمهوری حسن روحانی که با تدبیر و کلید و امید پای به کاخ ریاست‌جمهوری گذاشت، مانده است.
عملکرد مالی "شنفت" به زیر ذره بین
نماد برتر- شرکت نفت پارس در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۲۷ درصد درآمدهای عملیاتی، افزایش ۱۰۰ درصد سود عملیاتی، افزایش ۱۰۰ درصد سود خالص، افزایش ۵۹ درصد دارایی ها و افزایش ۹۰ درصد سود انباشته داشته است.
خروج موقت دو بانک و ۵ شرکت دیگر از تابلو معاملات برای یک ساعت و دو روز
نماد برتر- امروز نماد ۷ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله دو بانک پارسیان و ایران زمین برای یک ساعت و دو روز کاری بسته شد.
مروری مقایسه ای بر عملکرد "خودرو"
نماد برتر- شرکت ایران خودرو در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۹۳ درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش ۸۸ درصدی در زیان عملیاتی، افزایش ۸۲ درصدی در زیان خالص، افزایش ۱۲ درصدی در دارایی‌ها و افزایش ۶۶ درصدی در زیان انباشته داشته است.
اختصاص ۱۷۰ میلیون یورو برای طرح‌های اولویت‌دار صنعت آب و برق
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با اشاره به اولویت‌های وزارت نیرو در توزیع اعتبارات عمرانی صنعت آب و برق در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وزارت نیرو و واحدهای زیرمجموعه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.
تصمیم جدید دولت تدبیر و ...
نماد برتر - بانک مرکزی و شبکه بانکی به منظور اجرای قانون جدید صدور چک، دسته چک‌های جدید با مدت اعتبار حداکثر ۳ ‌سال از زمان دریافت چک و با درج شناسه یکتا و با قابلیت ثبت در سامانه صیاد منتشر می‌کند ضمن اینکه دسته‌چک‌های فعلی در دست مردم به روال سابق کارسازی شده و نیازمند ثبت در سامانه صیاد نیست.
انتقال بودجه از اتاق دربسته به اتاق شیشه ای /چابکی دولت با  فروش سهام در بورس
نماد برتر- رئیس جمهور بودجه ۱۴۰۰ را یک بودجه راهبردی خواند و با برشمردن پیام های مهم این بودجه تاکید کرد که اساس این بودجه اعلام شرایط مناسب‌تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است.
درخواست دیرهنگام میرسلیم از روحانی برای رسیدگی به وضعیت اسفناک بورس
نماد برتر- نماینده مردم تهران در اقدامی دیرهنگام با اشاره به وضعیت اسفناک بورس خواستار پیگیری حقوق سهامداران و تعیین تکلیف خاطیان از رییس جمهور شد.
حضور هامونی در سمت مدیرعاملی فرابورس ادامه دار شد
نماد برتر- با تصمیم دیروز هیات مدیره ، امیر هامونی با ۸ سال حضور در سمت مدیرعاملی فرابورس برای دو سال آینده نیز ابقا شد .
چشم انداز روشن صنایع پتروشیمی و فلزات اساسی
نماد برتر- مدیرعامل شرکت کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان گفت: امسال افت و خیز بی سابقه ای را تجربه کردیم ؛ به طوری که بسیاری از فعالان بازار هم انتظار چنین رفتار هیجانی نداشتند، از طرفی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یکی دیگر از موضوعات تاثیر گذار بر بازار سهام بود که با روند متعادل پشت سر گذاشته شد.
برنامه دولت در برابر مصوبه دیروز مجلس : نامه به شورای نگهبان
نماد برتر- معاون اول رئیس جمهور با اعلام نکاتی از بودجه سال آینده از برنامه دولت در برابر مصوبه دیروز مجلس خبر داد که با ارسال نامه‌ به شورای نگهبان همراه خواهد بود .