08:21 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تجارت الک

قیمت گذاری سهام و عرضه اولیه شرکت‌های صنعت فناوری اطلاعات تغییر کند
نماد برتر- دو کارشناس با بررسی ترکیب شرکت‌های تازه وارد دو سال اخیر و سهم اندک شرکت های فناوری ، خواهان تغییر فرآیند قیمت گذاری سهام و عرضه اولیه شرکت‌های این صنعت شدند .
علت توقف نماد شستا ، بورس تهران ، کشتیرانی، بانک صادرات و ۳۱ شرکت دیگر
نماد برتر- نماد شرکت ۳۴ بورسی از جمله شستا ، بورس تهران ، کشتیرانی ، بانک کارآفرین ، بانک صادرات و... به دلایل مختلف تا اول مهر بسته شده است .
عملکرد "سپ" با رشد ۷۵ درصدی سود و بازدهی ۲۶۵ درصدی سهام
نماد برتر- شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با انتشار صورت های مالی ۶ ماهه تلفیقی منتهی به خرداد سال جاری از تحقق ۵۱۱ ریال سود برای هر سهم و بازدهی جالب ۲۶۵ درصدی خبر داد.
راه اندازی نخستین فروشگاه آنلاین اپل در هند
نماد برتر- شرکت آمریکایی اپل نخستین فروشگاه آنلاین خود در هند را هفته جاری و همزمان با فصل تعطیلات این کشور که هر ساله بزرگترین فرصت فروش است، راه اندازی می کند.
توقف نماد ۸ شرکت بورسی برای مجمع + مهلت آخر یک حق تقدم
نماد برتر- در پایان معاملات امروز، نماد هشت شرکت بورسی برای مجمع سالانه و فوق العاده متوقف می شود و دوره پذیره نویسی سهام حق تقدم یک سهم به پایان می رسد.
تحلیل وضعیت فعلی بازار سهام و پاسخ به ادعای چند اقتصاددان + چند خبر از بانک
نماد برتر- رئیس سابق سازمان بورس و مدیرعامل بانک آینده با اعلام نکاتی درباره بازار سرمایه و پاسخ به ادعای چند اقتصاددان و از درخواست انتقال نماد ، افزایش سرمایه، عرضه اولیه و... خبر داد.
سرریز سرمایه خارجی به سمت چین
نماد برتر- پس از دو افت متوالی، سرمایه گذاری خارجی در چین به میزان محسوسی افزایش یافت.
تمرکز الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی بر اولویت ها و مزیت های منطقه ای
نماد برتر- مدیرکل تعاون استان مرکزی گفت: الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی مبتنی بر توانمندسازی متقاضیان و با تمرکز بر اولویت ها و مزیت های مناطق تدوین و پیاده‌سازی شده است.
نخستین جشنواره پست و رسانه برگزار می‌شود
نماد برتر- مدیر کل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست از برگزاری نخستین جشنواره پست و رسانه در آستانه روز جهانی پست (۱۷ مهر) خبر داد.
فیشینگ اطلاعات با تله لوازم‌التحریر ارزان!
نماد برتر- با باز شدن مدارس، کلاهبرداران با موضوع فروش لوازم‌التحریر ارزان‌قیمت، اقدام به ارسال لینک‌های جعلی و هدایت کاربران به درگاه‌های فیشینگ بانکی برای سرقت اطلاعات بانکی شهروندان و خالی کردن حساب آن‌ها می‌کنند.
چطور می‌توان فروشگاه‌ اینترنتی معتبر را تشخیص داد؟
نماد برتر- مهم‌ترین عنصر در ارزیابی اعتبار هر فروشگاه اینترنتی، داشتن نماد اعتماد الکترونیک است و البته خریداران نیز باید با جست‌وجو در فهرست وب‌سایت‌های مورد تایید، از صحت «نماد اعتماد الکترونیکی» به نمایش درآمده در وب‌سایت‌ها اطمینان حاصل کنند.
مشاغل جهانی در معرض خطر حمله بات‌ها
نماد برتر- تعداد زیادی از مشاغل در معرض حمله بات‌ها قرار دارند. با وجود آگاهی از این مشکل، اطمینان بیش از حد آنها به تحت کنترل بودن مسائل امنیتی، منجر می شود که مورد حمله قرار گیرند.
فروشگاه فیس بوک راه اندازی شد
نماد برتر- شرکت فیس بوک برای بهره بردن از موج خرید اینترنتی در دوران شیوع ویروس کرونا، بخش خرید جدیدی را به اپلیکیشن اصلی خود اضافه کرد.
آیا چین ناجی بازار نفت خواهد ماند؟
نماد برتر- رکورد بالای واردات نفت چین در اواخر بهار و تابستان همزمان با نگرانیها نسبت به احیای تقاضا در دوران بحران ویروس کرونا از قیمتهای نفت پشتیبانی کرد اما آیا صنعت نفت می‌تواند همچنان به این عامل تکیه کند؟
الکامپ به تعویق افتاد
نماد برتر- سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از تعویق برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر (ایران الکامپ ۲۰۲۰) به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.