21:49 | دوشنبه 18 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تبلت

گوشی‌های تاشو سامسونگ جمع‌آوری می‌شوند!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ تمامی گوشی‌های تاشو گلکسی فولد را که با مشکل در صفحه نمایش مواجه شده بودند، جمع آوری کرده است.
گوشی‌های تاشو سامسونگ جمع‌آوری می‌شوند!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ تمامی گوشی‌های تاشو گلکسی فولد را که با مشکل در صفحه نمایش مواجه شده بودند، جمع آوری کرده است.
احتمال تاخیر در عرضه گوشی تاشوی سامسونگ در چین
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد زمان عرضه گوشی هوشمند تاشو گلکسی فولد سامسونگ در چین را به تعویق بیاندازد.
ارائه آخرین یافته‌های حوزه مهندسی مخابرات نوری بیسیم در یک رویداد بین‌المللی
پایگاه خبری راد: "دومین کنفرانس بین‌المللی مخابرات نوری بیسیم غرب آسیا (OWC) "، هفتم و هشتم اردیبهشت ماه امسال به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.
گوشی‌های تاشو هنوز نیامده، به مشکل خوردند!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که صفحه نمایش تعدادی از گوشی‌های تاشو و انعطاف پذیر سامسونگ با مشکل مواجه شده است.
علت قطع دسترسی کاربران اپل به نتفلیکس
پایگاه خبری راد: نتفلیکس نسبت به قطع دسترسی کاربران محصولات اپل به این سرویس پخش و استریم آنلاین فیلم و سریال واکنش نشان داد.
نتفلیکس برای اپل شمشیر کشید!
پایگاه خبری راد: دسترسی کاربران گوشی‌های آیفون و آی‌پد به سرویس پخش آنلاین فیلم نتفلیکس قطع شده است.
تولید صندوق فروشگاهی حساب و کتاب با تکنولوژی ابری
پایگاه خبری راد: یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با تسهیلات دریافتی از صندوق نوآوری و شکوفایی توانست مجموعه نرم‌افزاری با عنوان "صندوق فروشگاهی حساب و کتاب" تولید کند که این نرم‌افزار برای تأمین نیازهای مالی فروشگاه‌ها قابل استفاده است.
وقتی اتصال به وای‌فای رایگان، گران تمام می‌شود!
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیت سایبری خطاب به کاربران توصیه کرده و هشدار داده‌اند که به هیچ عنوان از اینترنت وای‌فای رایگانی که در اماکن عمومی ارائه می‌شود، استفاده نکنند چرا که خطرات متعددی را برای آنها به وجود خواهد آورد.
ضرورت استعلام اصالت گوشی هنگام خرید دستگاه
پایگاه خبری راد: لازم است که مشترکان پیش از خرید دستگاه سیم‌کارت‌خور نو یا کارکرده، حتما با مراجعه به سامانه‌ی همتا، از اصالت دستگاه اطمینان حاصل کنند.
از فیلتر تلگرام تا قیمت گوشی که بالا رفت و پایین نیامد
پایگاه خبری راد: افزایش چند برابری قیمت گوشی با افزایش نرخ ارز و سودجویی فروشندگانی که علی‌رغم دریافت ارز دولتی، کالاها را با نرخ ارز آزاد به فروش رساندند و فیلتر شدن پیام‌رسان تلگرام که موجب رشد پیام‌رسان‌های بومی شد را می‌توان در شمار مهم‌ترین اخبار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۷ دانست.
آماری از ریشه دواندن نسل‌ سه و چهار در اینترنت پهن‌باند
پایگاه خبری راد: درحالی که اینترنت ثابت در سال‌های گذشته نتوانسته به توسعه‌ی لازم دست یابد، نسل‌های سه و چهار اینترنت رو به رشد هستند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد کاربران اینترنت پهن‌باند، از اینترنت نسل سه و چهار استفاده می‌کنند.
مدل های جدید گوشی‌های تاشو نیز در راهند!
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد دو گوشی هوشمند تاشوی دیگر را نیز تولید و به بازارهای جهانی عرضه کند.
وای‌فای؛ متهم ردیف اول در هک کاربران
پایگاه خبری راد: به تازگی محققان و پژوهشگران امنیتی دریافته و اعلام کرده‌اند که کدهای مخربی در تراشه‌های مربوط به مودم‌های وای‌فای وجود دارد که امکان دسترسی هکرها به اطلاعات رد و بدل شده کاربران را می‌دهد.
نمونه مفهومی اولین خودروی برقی دانشگاه علم‌وصنعت رونمایی شد
پایگاه خبری راد: نمونه مفهومی اولین خودروی دو نفره برقی تولیدشده در دانشگاه علم و صنعت ایران به نام "یاس" امروز در جریان برگزاری اولین همایش بین‌المللی قوای محرکه نوین رونمایی شد.