11:46 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بومی

صرفه‌جویی ارزی ۷.۶ میلیون یورویی "فولاد" با بومی‌سازی محصول
نماد برتر- مدیر ناحیه آهن‌سازی فولاد مبارکه گفت: خرید تیوب‌های ریفورمر ارزبری بسیار زیادی دارد اما با بومی‌سازی این قطعات سالانه به میزان ۷.۶ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی حاصل شده است.
بی‌نیازی از واردات پودرهای قالب ریخته گری با همکاری "فولاد" و دو شرکت داخلی
نماد برتر- معاون خرید فولاد مبارکه از بومی‌سازی انواع پودرهای قالب ریخته‌گری با همکاری "فولاد" و دو شرکت‌ سازندۀ داخلی خبر داد.
سامانه معاملات بورسی در شرایط پایدار/ سامانه بومی در مرحله تست
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس گفت: بومی‌سازی سامانه معاملات در مرحله آزمایشات مختلف قرار دارد و فعلا نمی‌توانیم زمان دقیق بهره‌برداری از آن را اعلام کنیم.
سرمایه "فخوز" از سود انباشته به ۵ هزار میلیارد تومان رسید/ برنامه های آتی
نماد برتر- با برگزاری مجمع فوق العاده امروز فولاد خوزستان ، افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی از محل سود انباشته به تصویب رسید تا این شرکت ۵ هزار میلیارد تومانی شود .
رونمایی از شیرهای دروازه‌ای ۴۲ اینچ کلاس ۶۰۰ در اراک
نماد برتر- شیر ۴۲ اینچ دروازه‌ای کلاس ۶۰۰ طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک با همکاری شرکت ماشین سازی و گداختار اراک‌ تولید و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی شد.
اثر بومی‌سازی ۱۰۰ هزار قطعه فولادمبارکه با کاهش ارزبری ۷.۷ هزار میلیاردی
نماد برتر- معاون خرید فولاد مبارکه گفت: از سال ۸۱ تا به امروز ۱۰۰ هزار قطعه در این شرکت بومی‌سازی شده و با کاهش ارزبری ۷.۷ هزار میلیارد تومانی، سیستم تأمین پایدارتری ایجاد شده است.
ذوب آهن با تولید محصول جدید در میان چهار شرکت جهان قرار گرفت
نماد برتر- شرکت ذوب آهن در راستای بومی سازی و تولید ریل های مورد نیاز راه آهن و مترو با تولید انبوه ریل زبانه سوزن به جمع چهار تولید کننده در جهان پیوست .
والوهای استراتژیک زیرمجموعه فولاد مبارکه بومی‌سازی شد
نماد برتر- کارشناس تعمیرات مکانیک و هیدرولیک فولاد سبا از بومی‌سازی والوهای استراتژیک سرو والو و پرپرشنال‌ والو خبر داد و گفت: این دستاورد با همکاری شرکت سامان صنعت پویا ناطق شکل گرفت.
افتتاح ۱۵ پروژه برق در سیستان و بلوچستان
نماد برتر- رییس جمهور در ارتباط ویدئو کنفرانس ۱۵ پروژه صنعت برق در سیستان‌وبلوچستان را افتتاح کرد.
فاز نخست‌ پالایشگاه نفت سنگین قشم تا پایان سال افتتاح می شود
نماد برتر- استاندار هرمزگان با اشاره به اجرای سه پروژه مهم در حوزه نفت و انرژی، گفت: بر اساس پیش بینی انجام شده، اسکله نفتی حرا و فاز نخست پالایشگاه نفت سنگین قشم تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
درخواست ایران از شورای امنیت سازمان ملل و هشدار به آمریکا و اسرائیل
نماد برتر- ایران با اعلام اینکه برخی طرف‌های خارجی در پشت ترور شهید محسن فخری‌زاده بودند از شورای امنیت سازمان ملل خواست این اقدام را به شدت محکوم کنند .
عرضه نمونه صنعتی اتوبوس برقی تا پایان امسال
نماد برتر- دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی، حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از عرضه نمونه صنعتی اتوبوس برقی تا پایان سال جاری خبر داد.
اجرای ۲۵ طرح پتروشیمی با سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد دلاری
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: این هلدینگ برای ریل‌گذاری آینده صنعت پتروشیمی و در جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی، حدود ۲۵ طرح بزرگ و کوچک را با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۴ میلیون یورو در حال اجرا دارد.
اقدامات دو ساله سایپا در رونق تولید / برنامه بومی سازی و هدف سال جاری
نماد برتر- مدیرعامل سایپا با اشاره به اقدامات دو ساله گروه در رونق تولید از برنامه بومی سازی بیش از ۸۰ قطعه با همکاری وزارت دفاع، نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش و هدف سال جاری خبر داد.
در چالش "حفاظت از داده‌ها" مشارکت کنید و حمایت شوید
نماد برتر- معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از تولید محصولات و ابزارهای پیشگیری از نشت داده‌های سازمانی حمایت می‌کند.