23:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهره مندی

دل مردم به بورس خوش باشد اما با گشایش اقتصادی منهدم شد
نماد برتر- نماینده مجلس با اعلام وعده های وزرا ، گفت: دل مردم به بورس خوش باشد اما با طرح گشایش اقتصادی ، منهدم و قیمت ارز، طلا ، خودرو و مسکن هم نجومی شد .
سهام پتروشیمی تبریز تا پایان مهر عرضه اولیه می شود / وضعیت فعلی پارسان
نماد برتر- رئیس هیات مدیره پتروشیمی تبریز ضمن اشاره به وضعیت هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان از طی مراحل پذیرش و درج نماد پتروشیمی تبریز در بورس و عرضه اولیه سهام حداکثر تا پایان مهر خبر داد.
تعداد روستاهای گازدار کردستان از مرز ۱۳۳۰ مورد گذشت
نماد برتر- مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از رشد ۱۰۰درصدی تعداد روستاهای گازدار نسبت به سال ۱۳۹۲ گزارشی ارائه داد و اظهار کرد: تا پایان هفته دولت امسال تعداد روستاهای گازدار بدون احتساب کوخ های گازدار شده به بیش از یک هزار و ۳۳۰روستا ارتقاء یافته است.
تمرکز الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی بر اولویت ها و مزیت های منطقه ای
نماد برتر- مدیرکل تعاون استان مرکزی گفت: الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی مبتنی بر توانمندسازی متقاضیان و با تمرکز بر اولویت ها و مزیت های مناطق تدوین و پیاده‌سازی شده است.
راه‌اندازی سامانه پرداخت تسهیلات بسته صادرات غیرنفتی ۹۸
نماد برتر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از راه اندازی سامانه پرداخت تسهیلات بسته صادرات غیرنفتی ۹۸ به منظور بهره مندی بنگاه‌های صادراتی خبر داد.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته گذشته رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که از مهم ترین آن ها می توان به اعلام رضایت وزیر راه از معاملات املاک در بورس کالا، نظرات مثبت کارشناسان و اقتصاددانان نسبت به مزایای فروش املاک مازاد بانک از کانال شفاف بورس کالا و نیز تصویب دستورالعمل اوراق خرید دین کالایی در هیات مدیره سازمان بورس، اشاره کرد.
از کشاورزی استان مرکزی چه خبر؟
نماد برتر- بخش کشاورزی یکی از مهمترین بخش های اقتصادی هر کشور است و توسعه همه جانبه آن در تمامی کشورها یک رکن اساسی استقلال اقتصادی و البته سیاسی محسوب می شود.
کارگران مناطق آزاد حق دریافت دستمزد مصوب را دارند
نماد برتر- یک فعال حوزه کار با بیان اینکه قانون کار باید شامل حال کارگران مناطق آزاد شود، گفت: تمام کارگران شاغل در مناطق آزاد حق بهره مندی از مزایای قانون کار را دارند و حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار باید در مورد آنها رعایت شود.
کارگران مناطق آزاد حق دریافت دستمزد مصوب را دارند
نماد برتر- یک فعال حوزه کار با بیان اینکه قانون کار باید شامل حال کارگران مناطق آزاد شود، گفت: تمام کارگران شاغل در مناطق آزاد حق بهره مندی از مزایای قانون کار را دارند و حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار باید در مورد آنها رعایت شود.
"جایگاه یابی موثر " حلقه مفقود برندسازی کالای ایرانی
نماد برتر- عضوانجمن علمی استاندارد ایران کم توجهی برندهای ایرانی به "جایگاه یابی موثر برندها" و عدم بهره مندی از استانداردهای این حوزه را عامل سلب شدن توان رقابتی از آنها دانست و گفت: این مسئله به ظهور و گسترش برندهای غیر ایرانی در کشور کمک می کند، به گونه ای که هر روزه شاهد رشد و نمو برندهای خارجی و تمایل مصرف کنندگان به استفاده از آنها هستیم.
نسخه اینستاگرامی تیک تاک راه اندازی شد
نماد برتر- برنامه اشتراک گذاری عکس اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است، برنامه مشابه تیک تاک را در بیش از ۵۰ کشور عرضه کرد.
راهکارهای رفع انحصار در صدور مجوز در بازار سرمایه
نماد برتر- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور سازمان بورس برای بازنگری در صدور مجوز کارگزاری بر ضرورت رفع انحصار در صدور مجوز تاکید کرد.
انتشار نقشه مصرف برق با ۹ استان و ۳ کلانشهر قرمز
نماد برتر- انتشار نقشه برق کشور نشان داد که هم اکنون ۹ استان و سه کلانشهر در منطقه قرمز قرار دارند.
بدهی ۴۲ میلیارد دلاری چین به شرکت های انرژی پاک
نماد برتر- چین حداکثر ۴۲ میلیارد دلار بدهی معوق در قالب یارانه های انرژی دارد که باید به سازندگان ظرفیت نیروی خورشیدی و بادی پرداخت کند.
اگر همراهی، همدلی و باور و اعتقادات مردم را در نظر نگیریم، موفق نمی‌شویم
نماد برتر- یکصد و سی و دومین نشست شورای اجتماعی کشور با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و نمایندگان ارشد دستگاهها و نهادهای عضو شورا، در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور با موضوع حجاب و عفاف برگزار شد.