15:07 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بلوتوث

ساخت کوچکترین عصای سفید هوشمند در کشور/عرضه موبایل با صفحه کلید بریل
پایگاه خبری راد: پژوهشگران مرکز رشد واحدهای دانشگاه آزاد سنندج علاوه بر طراحی و ساخت موبایل هوشمند ویژه نابینایان، موفق به ساخت کوچکترین عصای سفید شدند که با استفاده از اشعه مادون قرمز فرد نابینا را در مسیرهای پرازدحام هدایت کند.
پرده‌برداری اینتل از یک پردازنده سریع و جدید
پایگاه خبری راد: شرکت اینتل در ۴۰ سالگی نخستین پردازنده تولیدی خود، قصد دارد از تراشه جدیدی رونمایی کند.
کشف آسیب‌پذیری جدید در پردازنده‌ اینتل
پایگاه خبری راد: اخیرا شرکت اینتل آسیب‌پذیری جدیدی در پیکربندی برخی از سری‌های CPUهای خود اعلام کرده است که طبق آن مهاجمین می‌توانند رفتار حافظه فلش تراشه SPI را تغییر دهند.
تسلا گوشی موبایل را جایگزین سوئیچ خودرو می کند
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی تسلا مدل جدید خودروی خود را عرضه خواهد کرد که به طور کاملا برقی عمل می‌کند و بزرگ‌ترین تفاوت آن نداشتن سوئیچ خودرو و جایگزینی آن با کلید مجازی برای قفل و باز کردن درهای خودرو است.
قابلیت‌های منحصر به فرد یک ترازوی هوشمند برای تناسب اندام
پایگاه خبری راد: شیائومی عرضه ترازوی دیجیتال و هوشمندی را در هند آغاز کرده است که گفته می‌شود قابلیت های منحصر به فرد و جذابی را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.
 اندروید جدید، گوشی شما را به ماوس تبدیل می‌کند
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین اخبار، نسخه بعدی سیستم عامل اندروید ملقب به android P قابلیت تبدیل گوشی هوشمند به ماوس رایانه را بوسیله بلوتوث دارد.
با لوکس ترین خودروی نظامی جهان آشنا شوید
پایگاه خبری راد: این وسیله نقلیه با برخورداری از امنیت فوق العاده و همچنین طراحی داخلی کاملا لوکس، در شمار منحصر به فرد ترین خودروهای نظامی SUV موجود در بازار طبقه بندی می شود.
بهترین اسپیکرهای هوشمند کدامند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه اسپیکرهای هوشمند در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی سهم قابل ملاحظه از بازار را به خود اختصاص دادند، مرور مختصری از برترین اسپیکرهای هوشمند جهان می‌تواند به کاربرانی که قصد خرید و استفاده از آن را دارند، کمک کند.
بهترین اسپیکرهای هوشمند کدامند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه اسپیکرهای هوشمند در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی سهم قابل ملاحظه از بازار را به خود اختصاص دادند، مرور مختصری از برترین اسپیکرهای هوشمند جهان می‌تواند به کاربرانی که قصد خرید و استفاده از آن را دارند، کمک کند.
رمزگشایی گزارش مالی بزرگترین سازندگان تراشه جهان
پایگاه خبری راد: شرکت اینتل، بعنوان یکی از بزرگترین سازندگان تراشه و پردازنده در جهان، گزارش مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ خود را منتشر کرده که باوجود آسیب‌پذیری‌ها و ضعف‌های امنیتی کشف شده در تراشه‌هایش، از عملکرد مثبت این شرکت حکایت دارد.
با نسخه ویژه کیا «پیکانتو» آشنا شوید
پایگاه خبری راد: اوایل سال 2017 میلادی، یعنی دی ماه سال گذشته شرکت خودروسازی کیا از جدیدترین نسخه "پیکانتو" رونمایی کرد و توانست بازار فروش خود را به خوبی تقویت کند.
"الکسا" به هدفون‌ها و ساعت‌های هوشمند می‌آید
پایگاه خبری راد: کیت جدید آمازون از طریق بلوتوث، امکان اتصال به سرویس کنترل صدای الکسا را فراهم می‌کند.
با این قفل هوشمند رایانه‌تان را از راه دور قفل کنید+تصاویر
پایگاه خبری راد: یک شرکت امنیتی یک قفل هوشمند برای رایانه ساخته که به شما اجازه می‌دهد با خیال راحت رایانه را رها کرده و به کار خود برسید.
چگونه دست نوشته‌هایمان را دیجیتالی کنیم؟
پایگاه خبری راد: با وجود فراگیر شدن رایانه‌ها و تلفن‌های همراه در همه جای جهان اما هنوز هستند کسانی که علاقه دارند تا با روش قدیمی مطالب مورد نظر را با دست خط خود ذخیره کنند.
پنج گجت تکنولوژی جدید و برتر سال 2017
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی، همواره یکی از کارهایی که وب سایت‌های مختلف فعال در زمینه تکنولوژی انجام می‌دهند، مرور و بررسی برترین گجت‌های تکنولوژی است.