01:57 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار پایه

خبر خوش وزیر به سهامداران هپکو : دژپسند با تهاتر بدهی سنگین موافقت کرد
نماد برتر- وزیر کار از موافقت وزیر اقتصاد با تهاتر بدهی ۱.۲ هزار میلیارد تومانی هپکو و ابلاغ به سازمان خصوصی سازی برای اجرا خبر داد.
آغاز بازارگردانی سهام سه شرکت فرابورسی دیگر از فردا، سه شنبه و چهارشنبه
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سه شرکت فرابورسی با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی، حداقل سفارش انباشته و معاملات روزانه از فردا، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود.
شرکت بازار پایه ای با اعلام قرارداد مهم برای دو روز از تابلو رفت
نماد برتر- ماشین سازی نیرو محرکه از قرارداد انعقاد راه اندازی خط رنگ بدنه اسکانیا با شرکت غیر بورسی خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
تفاوت سهامداران شرقی و غربی + جاذبه ها و دافعه های بورس ایران
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به تفاوت اصلی سهامداران شرقی و غربی و نحوه انجام مسئولیت اول سازمان بورس، جاذبه ها و دافعه های بورس ایران برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی را اعلام کرد.
شرط ارتقا شرکت‌های اخراجی به تابلو زرد بازار پایه اعلام شد
نماد برتر- مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس با اشاره به طبقه‌بندی جدید ۱۳ شرکت‌ در بازار پایه گفت: شرکت های انتقالی از تابلو زرد در ‏صورت کسب معیارهایی ، دوباره ارتقا خواهند یافت. ‏
توقف نماد ۵ شرکت بورسی و فرابورسی و تعلیق ۱۰ روزه یک سهم
نماد برتر- نماد ۵ شرکت به دلیل رشد بیش از ۵۰ درصدی قیمت و اعلام رویدادی مهم متوقف و یک سهم هم برای ۱۰ روز تعلیق شد .
سهامدار عمده شرکت پرحاشیه فرابورسی با انتقال ۵۲.۲۵ درصد سهام تغییر کرد
نماد برتر- شرکت پرحاشیه فرابورسی از انتقال ۵۲.۲۵ درصد سهام از سازمان خصوصی سازی به تامین اجتماعی و تغییر سهامدار عمده خبر داد.
توضیحات بانک پرحاشیه درباره موارد منجر به تعلیق نماد معاملاتی
نماد برتر- بانک پرحاشیه حاضر در بازار پایه که نماد آن به تشخیص فرابورس تا ۱۹ بهمن تعلیق شده درخصوص موارد منجر به تعلیق توضیحاتی ارائه کرد تا مقدمات بازگشت به تابلو فراهم شود.
چهار شرکت دیگر فرابورسی با انتقال از بازار توافقی به تابلو قرمز رفتند
نماد برتر- چهار شرکت دیگر با لغو اصلاحات مرتبط با ایجاد تابلوی توافقی بازار سوم به تابلو قرمز بازار پایه فرابورس منتقل و درج نماد شدند.
«شساخت» و جهش بلند درآمدها
نماد برتر- میزان درآمدهای «شساخت» به حد بسیار مطلوبی رسیده و امید می‌رود با کنترل هزینه‌ها، شدت سودآوری نیز افزایش یابد.
۸ شرکت بورسی و فرابورسی موقتا" از تابلو معاملات رفتند + تعلیق ۱۳ روزه سه نماد
نماد برتر- نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم یا نوسان بیش از ۲۰ درصدی ، برای یکی دو و یک ساعت و سه شرکت حاضر در بازار پایه و بورس هم تا ۱۹ بهمن تعلیق بسته شد .
صدرای غایب از تابلو معاملات قرارداد ۱۴۰.۸ میلیارد تومانی امضا کرد
نماد برتر- شرکت صدرا که از ۲۵ دی به دلیل ابهام در ارایه اطلاعات با توقف نماد روبرو است قرارداد ساخت ۵ فروند شناور به ارزش ۱۴۰.۸ میلیارد تومانی امضا کرد .
دو شرکت مثبت مشمول اطلاع رسانی شدند/ تمدید تعلیق یک بانک + توقف سه نماد
نماد برتر- دو شرکت مثبت روزهای اخیر بورس ، مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و به همراه سه نماد دیگر متوقف شدند و تعلیق بانک آینده هم تمدید و یک ماهه شد .
شرکت سرمایه گذاری از تابلو توافقی به بازار پایه منتقل و درج شد
نماد برتر- سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز که به عنوان پنجمین نماد در تابلوی توافقی بازار سوم فرابورس درج شده بود در تابلو نارنجی بازار پایه درج شد.
دامنه نوسان ۵ درصدی سهم بازار پایه ای از امروز تغییر کرد
نماد برتر- با اتمام دوره بازارگردانی سهام تامین مسکن جوانان، دامنه نوسان قیمت ۵ درصدی نماد این شرکت از امروز به دامنه نوسان در تابلو زرد بازار پایه تغییر کرد .