06:02 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار نیویورک

کاهش هفتگی نفت به رغم تهدید عربستان
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به تاثیر تنش‌ها میان آمریکا و عربستان سعودی بر روند عرضه به بازار، افزایش یافت اما نتوانست از کاهش هفتگی اجتناب کند.
بازار در انتظار درخشش بیشتر طلا
پایگاه خبری راد: نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز نشان داد هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه‌گذاران انتظار دارند افزایش قیمت طلا در هفته جاری ادامه پیدا کند.
خوش‌بینی محتاطانه به افزایش قیمت طلا
پایگاه خبری راد: در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه‌گذاران نسبت به افزایش قیمت طلا در هفته جاری خوش‌بین بودند اما اکثریت هر دو گروه کمتر از ۵۰ درصد بود.
کاهش قیمت نفت با ادامه تنش‌های تجاری جهانی
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد عرضه روسیه افزایش یافت، اما تشدید تنش‌های تجاری بین‌المللی که رشد تقاضا برای انرژی را در معرض تهدید قرار داده است، طولانی‌ترین کاهش هفتگی خود از سال ۲۰۱۵ را رقم زد.
نفت آمریکا برای سومین هفته سقوط کرد
پایگاه خبری راد: نفت روز جمعه در شرایطی که سرمایه‌گذاران انرژی نتایج احتمالی دیدار تولیدکنندگان بزرگ نفت در ماه جاری را در برابر نگرانی‌های مستمر نسبت به احتمال اختلال عرضه از سوی کشورهای ایران و ونزوئلا را مورد سنجش قرار دادند، کاهش قیمت یافت و افت هفتگی ملایمی را به ثبت رساند.
روند کاهش قیمت نفت توقف‌ناپذیر ماند/ثبت کاهش هفتگی برای نفت آمریکا
پایگاه خبری راد: نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد تولید آمریکا و احتمال تولید بالاتر اوپک و متحدانش با کاهش قیمت بسته شد و نفت آمریکا در پایین‌ترین حد خود از آوریل به این طرف ایستاد.
پایان هفته سیاه نفت با ریزش سنگین قیمت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه در واکنش به اخباری درباره تدارک اوپک و روسیه برای افزایش تولید به میزان یک میلیون بشکه در روز، ریزش کرد و در پایین‌ترین قیمت هفته‌های اخیر بسته شد.
شاید چاره کنترل بازار ارز تاسیس بورس ارز نباشد
پایگاه خبری راد: معاون بورس تهران می‌گوید شاید چاره کنترل بازار ارز تاسیس بورس ارز نباشد و شاید لازم باشد بازارهای دیگر و روش‌های دیگر از جمله حساب‌ها و سپرده‌های ارزی داشته باشیم. وی معتقد است برای تاسیس هر بازاری، باید اجازه دهیم منطق و سازوکار عرضه و تقاضا در آن حاکم شود و آن بازار باید با شرایط بازار آزاد همخوانی داشته باشد.
احتمال صعود نفت به ۱۰۰ دلار پس از شکستن قیمت ۸۰ دلار
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه به دلیل نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به روند رشد بی‌رویه تولید امریکا با وجود انتظار برای اختلال در عرضه نفت در خاورمیانه در قیمت پایین‌تری بسته شد، اما برای کل هفته افزایش ثبت کرد.
افزایش قیمت نفت ادامه نیافت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه از بالاترین حد سه سال و نیم گذشته عقب‌نشینی کرد، اما تحت تاثیر ابهامات نسبت به چشم انداز عرضه در بازار، دومین افزایش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
پیش‌بینی افزایش قیمت در بازار جهانی طلا
پایگاه خبری راد: در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، اکثریت کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به ادامه روند رشد قیمت طلا در هفته جاری ابراز خوش بینی کردند.
رکوردزنی هفتگی نفت در واکنش به کمبود عرضه
پایگاه خبری راد: نفت روز جمعه تحت تاثیر نگرانیهای فزاینده نسبت به بحران اقتصادی ونزوئلا و تحریمهای آمریکا که ممکن است میزان عرضه به بازار را محدودتر کند، در قیمت بالاتری بسته شد.
روند صعودی بازار نفت آرام گرفت
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه یکسان نبود با این‌همه روند کاهشی آنها با انتظار بازار برای خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌ها علیه تهران محدود شد.
آغاز صعودی بورس های آسیایی در سال ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: با بازگشت معامله گران سهام به کار، بورس های آسیایی فعالیت خود در سال جدید را روز سه شنبه، با افزایش آغاز کردند که در این میان بورس هنگ کنگ عملکرد شاخص تری داشت.
افت قیمت طلا
پایگاه خبری راد: طلا پس از اینکه روز پنج‌شنبه به پایین‌ترین قیمت چهار ماه گذشته سقوط کرد، در معاملات روز جمعه تحت تاثیر تقاضا برای خرید ارزان اندکی افزایش یافت.