00:51 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اعلام بانک مرکزی

فاصله قیمت نوسازها با عرف بازار
نماد برتر- آپارتمانهای نوساز از نظر تعداد معاملات نسبت به پنج سال قبل ۱۶ درصد افت کرده که علت اصلی آن به کاهش قدرت خرید مربوط می شود؛ به همین دلیل عرضه واحدهای جدید به بازار کمتر شده که به شکل ایجاد فاصله قیمتی بین این گروه از آپارتمانها با خانه های قدیمی و میانسال بروز یافته است.
نرخ رسمی ۲۷ ارز افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۷ ارز افزایش و ۶ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۴ ارز نیز ثابت ماند.
چقدر تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شد؟
نماد برتر- از مجموع ۵۳۳ هزار و ۷۵۲ واحد معرفی شده به بانک‌ها به منظور دریافت تسهیلات مربوط به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، ۳۶۵ هزار و ۸۴۱ واحد تسهیلات مذکور را دریافت کرده و پرونده مابقی واحدها نیز در دست بررسی و تکمیل مدارک و وثایق است.
نرخ رسمی یورو کاهش و پوند افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۲ ارز افزایش و ۲۲ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی۱۷ ارز افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۷ ارز افزایش و ۱۵ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۵ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها ثابت ماند.
نرخ رسمی ۱۵ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۵ ارز کاهش و ۲۰ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ تمام ارزها بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
نرخ رسمی یورو و پوند افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۲ ارز کاهش و ۲۳ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
ذخایر ارزی ترکیه در قعر ۱۵ ساله
نماد برتر- میزان ذخایر ارزی ترکیه به حدود ۴۰ میلیارد دلار رسید.
شعب بانکی در مناطق قرمز با نیمی از کارکنان فعالیت می‌کنند
نماد برتر- طبق اعلام شورای پول و اعتبار شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری در مناطق قرمز، حداکثر با یک دوم نیروی انسانی شاغل در آن شعب و با رویکرد تداوم خدمت به شهروندان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
نرخ رسمی یورو افزایش و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۰ ارز کاهش و ۲۲ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۵ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
نرخ رسمی یورو افزایش و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز کاهش و ۱۷ ارز افزایش یافت. نرخ ۸ ارز نیز ثابت ماند.
خریداران خانه جلو نمی آیند
نماد برتر- بازار مسکن در چهار روز گذشته با افت تقاضا و افزایش تمایل برای فروش مواجه شده و واسطه های ملکی از کاهش ۵ تا ۱۵ درصد قیمتها از سوی مالکان پول لازم خبر می دهند.