15:47 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اعتلا

قطع برق ادارات دولتی در صورت روشن بودن سیستم‌های سرمایشی بعد از ساعت ١٣:٣٠
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: با توجه به بخشنامه قطع سیستم‌های سرمایشی ادارات تهران از ساعت ۱۳:۳۰ از سوی استانداری تهران، این شرکت به عنوان متولی تامین برق پایدار شهر تهران، نسبت به قطع برق آن دسته از دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که این بخشنامه را رعایت نکنند، اقدام خواهد کرد.
می‌خواهیم خودمان ناظر انتخابات خودمان باشیم
پایگاه خبری راد: هشتمین انتخابات هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در حالی سال جاری برگزار می شود که این سازمان پیشنهاد داده اختیار اجرایی و نظارت بر انتخابات از سوی وزارت راه و شهرسازی به شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی واگذار شود.
افزایش 1.5 برابری قیمت پیله ابریشم در سال‌جاری
استاندار گیلان گفت: خوشبختانه در سال جاری قیمت پیله ابریشم نسبت به سال گذشته حدودا 1.5 برابر افزایش داشته است.
"تبدیل مدارس متروکه به دهسرا" به کجا رسید؟
پایگاه خبری راد: طرح "تبدیل مدارس متروکه به دهسرا" در روستاها که حدود یک‌ماه پیش از سوی وزارت کشور به آموزش و پرورش پیشنهاد داده شد،هنوز بی جواب مانده است.
اطلاعیه بانک انصار
پایگاه خبری راد: بانک انصار اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
کلید واژه شعار امسال اعتماد است/نیازمند یک آشتی ملی بزرگ هستیم
پایگاه خبری راد: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر این که کلید واژه تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی اعتماد است، تصریح کرد: یک آشتی ملی بزرگ چه در داخل سیاسیون و حکومت و مردم و چه اقشار گوناگون اعم از غنی و فقیر و کارگر و کارفرما باید به وجود آید تا اعتلای کشور و رشد و توسعه اقتصاد و ارتقا کیفیت کالاهای داخلی و رقابت پذیر شدن تولیدات داخلی دغدغه همگانی شود.
۹هدف سازمان بیمه سلامت در سال جاری
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: اگر مدیران برنامه محوری، تکریم نیروی انسانی و مشتری مداری را رعایت کنند، کارنامه خوبی از خود بر جای خواهند گذاشت.
دغدغه همیشگی ما؛ رضایت مشتریان است
پایگاه خبری راد: ما در ایساکو نیک می دانیم که مهمترین مزد فعالیت ما، لبخند رضایتی است که بر لبان مشتریان محصولات ایران خودرو می نشیند.
سالانه سهم انرژی‌های بادی و خورشیدی ۲ برابر می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: سالانه سهم انرژی‌های بادی و خورشیدی در تولید برق را دو برابر می‌کنیم، به بیان دیگر تا پایان دولت دوازدهم ۴۰۰۰ مگاوات واحد بادی و خورشیدی خواهیم داشت.
خلع سلاح نظام مهندسی با اصلاح یک قانون
پایگاه خبری راد: عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که در حال انجام است کارآیی بدنه فنی را می‌گیرد و قطعا منجر به کاهش کیفیت ساخت و سازها خواهد شد.
آخوندی: در بازنگری قانون نظام مهندسی نظارت از بازرسی تفکیک می‌شود/ مهندس مسئول است و بیمه ضامن
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: در آیین‌نامه کنترل ساختمان تلاش شده تا تفکیک نظارت از بازرسی، تنظیم‌کنندگی امور مهندسان در سازمان نظام‌مهندسی‌ساختمان و اینکه مهندسی حق مطلق مهندسان است، مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
برخلاف تمام گمانه‌زنی‌ها، بخشی از سهام رایتل در بورس عرضه می‌شود
پایگاه خبری راد: برخلاف گمانه‌زنی‌ها درباره حضور سرمایه‌گذار خارجی در شرکت خدمات ارتباطی رایتل، این اپراتور تصمیم به عرضه بخشی از سهام خود در بورس دارد.
راه و مسکن منسجم شدند
پایگاه خبری راد: به مناسبت هفته حمل و نقل به تغییر رویکردی که نسبت به این مقوله در دولت یازدهم ایجاد و بر همپیوندی میان حمل و نقل و توسعه شهری تاکید شد اشاره شود.
چالش‌های دانشگاه صنعت نفت در سال‌های اخیر/لزوم آگاهی وزارت نفت از پتانسیل‌های دانشگاه
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه صنعت نفت با اشاره به مشکلات این دانشگاه در سال‌های اخیر، بر لزوم آگاهی وزارت نفت از پتانسیل‌های دانشگاه صنعت نفت تاکید کرد و گفت: خلف وعده وزارت نفت در خصوص استخدام فارغ‌التحصیلان ممتاز این دانشگاه، به لحاظ شرعی، اخلاقی و قانونی اشکال دارد و اثرات بسیار سوئی بر آینده نخبگان این دانشگاه دارد و پدیده فرار مغزها را تشدید می‌کند.
دلالان و واردکنندگان عزیزتر از مردم و تولیدکنندگان
پایگاه خبری راد: فرشاد مومنی می‌گوید تعجب می‌کنم وقتی می‌بینم در شرایطی که در داخل کشور به دلیل کاهش قدرت خرید مردم با بحران تقاضا رو به رو بوده و کالاهای تولیدی به فروش نمی‌رسد، عده ای به دنبال صادرات کالا هستند، گویی منافع دلالان از مردم و تولیدکنندگان مهمتَر است.