06:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ارفع

خداحافظی در صعود!
نماد برتر- شاخص بورس تهران امروز به عنوان آخرین روز کاری سال ۱۳۹۸ و برخلاف روز گذشته، صعودی بود و بیش از ۱۰ هزار واحد رشد کرد.
تصمیمات درست را در زمان‌های غلط می‌گیرند!
پایگاه خبری راد: در ماه‌های اخیر، نوسانات بازار ارز به طور ملموسی در بازار سرمایه تاثیرگذار بوده و هنوز هم هست. اما در مورد تصمیماتی که برای کنترل بازار ارز گرفته شده انتقاداتی مطرح می‌شود؛ به طوری که مدیرعامل سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات معتقد است که مواقعی در اقتصاد ایران تصمیم‌های درست در زمان‌های غلط گرفته می‌شود که اثر آن تصمیم درست را از بین می‌برد.
صف خرید و فروش سهام کوتاه شد
پایگاه خبری راد: امروز در برخی از سهم‌ها که در هفته گذشته با صف خرید مواجه بودند شاهد کاهش قیمت بودیم. ارزش معاملات نسبت به هفته‌های گذشته کمتر شده و انتظارات از آینده اقتصاد بیش از پیش بر داد و ستدها تاثیرگذار شده است.
یک روز پاییزی را کجا بگذارنیم
پایگاه خبری راد: از ارتفاعات فاصله بگیرید تا گرمای آفتاب طلایی پاییز را بیشتر تجربه کنید. یا اگر شیفته قدم زدن روی برگ‌ها نیمه خشک پاییزی هستید، سمفونی خزان در جنگل‌ها و پارک‌های جنگلی رنگ آمیزی شده شهر و حاشیه محل زندگی‌تان را از دست ندهید. کوچه باغ‌های بازمانده از گسترش شهرنشینی هم جان می‌دهد برای پاییزگردی آغشته با نم دیوارهای خشتی و آجری.
پیک‌بار تابستان امسال یزد به 1632 مگاوات می‌رسد
پایگاه خبری راد: قائم‌ مقام مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به پیش‌بینی پیک‌بار تابستان امسال استان به میزان 1632 مگاوات، ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح‌های پیک‌سایی با همکاری صنایع و مدیریت مصرف، بتوان بدون خاموشی از پیک‌بار امسال عبور کرد.
شاخص بورس در قله 92 هزار واحدی/ خودرویی‌ها رو به کاهش
پایگاه خبری راد: در چهارمین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل در روندی کم‌سابقه بیش از ۱۰۰۰ واحد رشد کرد و توانست سقف کانال ۹۱ واحدی را بشکند و از نیمه کانال ۹۲ واحدی هم بالا رود. در این روز فلزات اساسی، فرآورده‌های نفتی و محصولات شیمیایی یکدست رشد کردند، اما خودرویی‌ها برخلاف جریان کلی بازار با افت مواجه شدند.
روند رو به کاهش قیمت سهم‌ها در گروه کانه‌های فلزی
پایگاه خبری راد: در اولین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل با رشد ۶۸ واحدی همراه شد، امروز بیشتر سهم‌ها در گروه خودرو با روند افزایشی در قیمت پایانی مواجه شدند اما گروه استخراج کانه‌های فلزی روند معکوس را تجربه کرد.
رشد یکدست قندی‌ها در مقابل افت گروه‌های خودرو و فلزی
پایگاه خبری راد: در اولین روز معاملات بورس تهران در این هفته قیمت اکثر نمادها در گروه خودرو، فرآورده‌های نفتی و فلزی روند رو به کاهشی را تجربه کرد، اما قندی‌ها یکدست با رشد در قیمت پایانی مواجه شدند.
صفحه قبل | صفحه بعد