05:49 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ارزهای مهم جهانی

صعود دلار به بالاترین سطح هفتگی
پایگاه خبری راد: در معاملات امروز بازارهای مالی جهان، احتمال افزایش مجدد نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا، باعث تقویت دلار در برابر همتایان ارزی دیگرش شد.
صعود دلار در برابر یورو، ین و پوند
پایگاه خبری راد: در معاملات امروز بازارهای مالی جهان، دلار به لطف صعود بورس وال‌استریت توانست در برابر اکثر همتایان خود، صعودی شود.
تنش با عربستان، دلار را کاهشی کرد
پایگاه خبری راد: پس از تهدید متقابل عربستان و آمریکا به تحریم یکدیگر بر سر پرونده جمال خاشقجی، ارزش دلار در برابر همتایان مهم خود کاهش یافت.
کاهش قیمت جهانی دلار
پایگاه خبری راد: در مبادلات روز جمعه بازارهای مالی جهان، دلار در کمترین سطح خود در ماه اکتبر قرار گرفت.
تداوم روند کاهشی قیمت دلار
کاهش ارزش دلار آن هم در زمانی که بورس‌های جهانی ریزش سنگینی داشتند، باعث تعجب استراتژیست‌های ارزی شده است.
تداوم روند کاهشی قیمت دلار
پایگاه خبری راد: کاهش ارزش دلار آن هم در زمانی که بورس‌های جهانی ریزش سنگینی داشتند، باعث تعجب استراتژیست‌های ارزی شده است.
توقف رالی دلار
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ- رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از بانک مرکزی این کشور به دلیل افزایش سریع نرخ بهره انتقاد کرد.
عقب‌نشینی یورو
پایگاه خبری راد: با افزایش نگرانی‌ها از مسائل بودجه‌ای ایتالیا، یورو باز هم کاهشی شد.
صعود دلار
پایگاه خبری راد: به‌دنبال افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا، دلار در مبادلات روز جمعه در برابر اکثر همتایان خود صعودی شد.
ین به پایین‌ترین سطح ۶ ماه اخیر رسید
پایگاه خبری راد: در معاملات امروز بازارهای مالی آسیا، باز هم ین ژاپن در برابر دلار عقب نشست و دامنه کاهش آن به بورس توکیو نیز کشیده شد.
دومین روز نزولی متوالی دلار
پایگاه خبری راد: بازارهای ارزی در واکنش به اعمال تعرفه بیشتر بر واردات کالاهای چینی توسط آمریکا، کماکان دلار را به عقب می‌رانند.
جنگ تجاری آمریکا و چین، وال استریت را قرمزپوش کرد
پایگاه خبری راد: پس از تاکید کاخ سفید به مصر بودن برای اعمال تعرفه بر کالاهای وارداتی چینی، بیشتر شاخص‌های بورس وال استریت عقب نشستند و این روند به بورس‌های آسیایی نیز کشیده شد.
پوند انگلیس در بالاترین سطح یک ماه اخیر قرار گرفت
پایگاه خبری راد: اظهارات مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا از احتمال رسیدن به توافق بریگزیت تا ۶ یا ۸ هفته آینده، ارزش پوند را در معاملات افزایش داد.
صعود دلار در برابر یورو، پوند و ین
پایگاه خبری راد: در معاملات امروز بورس‌های جهانی به جز یوان هیچ ارز مهم دیگری نتوانست در برابر دلار مقاومت کند.
دلار در پایین‌ترین سطح قرار گرفت
پایگاه خبری راد: پس از آن که یکی از مقامات اتحادیه اروپا از استقبال این اتحادیه برای داشتن روابط زدیک با انگلیس در دوران پس از بریگزیت خبر داد، پوند صعود چشمگیری داشت.