16:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آهن و فولاد

۶ ایراد به طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با محوریت بورس کالا
نماد برتر- رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد، ۶ ایراد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با محوریت بورس کالا را اعلام و خواهان اعمال تغییراتی در این طرح شد .
عرضه مواداولیه معدنی در بورس کالا زنجیره فولاد را بر هم می‌ریزد
نماد برتر- رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نامه‌ای خطاب به رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به تفضیل شش ایراد مهم طرح مجلس برای بازار فولاد را تشریح کرده و برای اصلاح هر یک از آن ها پیشنهاداتی ارائه کرد.
۲۷ شرکت از صنایع مختلف در فرابورس پذیرش شدند/ بررسی اطلاعات ۳۰۰ پرونده
نماد برتر- مدیر پذیرش فرابورس از ۲۷ شرکت از صنایع مختلف طی سه ماه اخیر و بررسی اطلاعات ۳۰۰ پرونده پذیرش به ترتیب اولویت خبر داد.
تغییر مالکیت بیش از ۱.۲ میلیارد اوراق بهادار مالی
نماد برتر- شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با افت ۱۲۳ واحدی به عدد ۱۵ هزار و ۸۶۰ واحد رسید .
افزایش سرمایه 58 درصدی بمیلا به تصویب رسید
نماد برتر- شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد صبح امروز مجمع عمومی فوق العاده خود را به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار کرد.
اخبار خوش و سود۸۴۰ میلیاردی "ومعادن" از واگذاری دو شرکت/ برنامه عرضه اولیه
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات با اعلام اخباری خوش از شناسایی سود ۸۴۰ میلیارد تومانی از محل واگذاری دو زیرمجموعه و پذیره نویسی سهام و عرضه اولیه آن در بورس خبر داد.
ارزش بورس تهران 100 هزار میلیارد تومان افزایش یافت
نماد برتر- با وجود تناقضات حاکم بر بازار سهام، اما همچنان برخی تحلیل ها نشان میدهد که جریان امنی برای سودآوری سهامداران در بورس و فرابورس مطرح میشود.
«بمیلا »سهامداران خود را به مجمع فرا خواند
نماد برتر- شرکت آهن و فولاد میلاد به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه ،سهامداران خود را به مجمع فراخواند.
زمان مجمع "فارس"، بانک آینده و یک شرکت + افزایش سرمایه ۵۸ درصدی
نماد برتر- هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، بانک آینده به همراه دو شرکت بورسی و فرابورسی، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
سود ۱.۵ هزار میلیارد تومانی ۳۶ شرکت با سجام پرداخت شد + فهرست
نماد برتر- مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی گفت: توزیع سود سهام ۳۶ شرکت به ارزش بیش از ۱.۵ هزار میلیارد تومان در نیمه نخست سال جاری تاکنون از طریق سامانه سجام انجام شده است.
بورس هفته را صعودی آغاز کرد
نماد برتر- شاخص کل بورس هفته را با روند صعودی آغاز کرد و هرچند حرکتی پرنوسان داشت، اما در نهایت در حالی به کار خود پایان داد که بیش از ۱۰۰۰ واحد صعود کرده بود.
مجوز افزایش سرمایه ۱۸۵ و ۵۸ درصدی دو سهم بازار پایه ای صادر شد
نماد برتر- دو شرکت بازار پایه ای مجوز افزایش سرمایه ۱۸۵ و ۵۸ درصدی را از محل سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
آمار انجمن جهانی از تولید فولاد ایران با رشد ۱۱ درصدی و افت دو کشور
نماد برتر-انجمن جهانی آهن و فولاد آخرین تولید فولاد ایران را در ۸ ماه سال ۲۰۲۰ با رشد ۱۱.۳ درصدی بالغ بر ۱۸.۶ میلیون تن اعلام کرد.
عقب‌گرد شاخص بورس به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد
نماد برتر- شاخص بورس که در دقایق نخستین معاملات روندی نسبتا صعودی داشت ناگهان کاهش یافت و حتی به عدد یک میلیون و ۴۸۳ هزار واحد رسید اما از شدت کاهش آن کاسته شد و در نهایت معاملات بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل در رقم یک میلیون و ۴۹۷ هزار واحد ایستاده بود اما باید گفت کاهش ۲۳ هزار واحدی شاخص بورس باعث شد این شاخص به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد عقب‌گرد داشته باشد.
معاملات مشکوک فرابورس، پترول، دو پتروشیمی، شرکت ورشکسته + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز ریزش ۵۷ هزار و ۸۸ واحدی شاخص، فرابورس، پترول، دو پتروشیمی، شرکت ورشکسته به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.